Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kotirataultra 2008

unaz
 Share

Osallistutko Kotirataultraan?  

133 ääntä

1. 1. Osallistutko Kotirataultraan?

• Juu!
      66
    • En varmana.
      21
    • Jyrkkä ehkä...
      49

Recommended Posts

Tänään tuli jonkun läpyskän tilaajalahjana ens vuoden kalenteri ja hetihän sinne piti ruveta laittelemaan kaikkea mukavaa ohjelmaa...

Tammi- ja helmikuun viimeiset viikonloput on kotirataultran ajankohta, eiks niin? Mä ajattelin tällä kertaa urheasti yrittää, olen jo suunnitellut reittiä kaupungin ympäri niin että juoksisin kaverilta toiselle että tulis tuo huolto hoidettua.

• Replies 306
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nää kotirataultrat ei todellakaan ole mun juttu, hyytyisin varmaan jo puolivälissä jos tollasta yrittäisin.
Kyllähän sulta nyt aina yksi mara menee, siis takuulla yli puolivälin. Ja siitähän ei tosiaan ole enää kuin vajaa 8 km maaliin, ja sellaisen pikkulenkin jaksaa heittää koska vaan :) Sitäpaitsi tuota ajatellen voisi kasata kimppalenkkiäkin kokoon.

Kyllähän sulta nyt aina yksi mara menee, siis takuulla yli puolivälin. Ja siitähän ei tosiaan ole enää kuin vajaa 8 km maaliin, ja sellaisen pikkulenkin jaksaa heittää koska vaan :) Sitäpaitsi tuota ajatellen voisi kasata kimppalenkkiäkin kokoon.

No joo, ehkä yritin vähän provota, kun tuo 42 kilsaa alkaa tuntua jo aika lyhkäseltä ja seuraava etappia voisi miettiä. Joku Kotirataultramegakimppapläjäysrytistys vois tietysti olla ihan mainio. Rakentaisi jonkinlaisen Töölö-Meilahti-Munkkiniemi-Otaniemi-Laajalahti-Matinkylä-Westend-Keilaniemi-Lauttasaari-Ruoholahti-Lapinlahti-Hietaniemi-ringin, johon vois sitten lisätä vaikka Keskuspuistoa ja Espoon lisäreittejä. Sillä periaatteella että mukaan voisi tulla useammastakin kohtaa...Pitäis kai olla joku kotirataultratunniste että tietäis ketkä tahkoo ... onks se 50 km?

Rakentaisi jonkinlaisen Töölö-Meilahti-Munkkiniemi-Otaniemi-Laajalahti-Matinkylä-Westend-Keilaniemi-Lauttasaari-Ruoholahti-Lapinlahti-Hietaniemi-ringin, johon vois sitten lisätä vaikka Keskuspuistoa ja Espoon lisäreittejä. Sillä periaatteella että mukaan voisi tulla useammastakin kohtaa...Pitäis kai olla joku kotirataultratunniste että tietäis ketkä tahkoo ... onks se 50 km?

Todellakin vedetään tällainen, ja mukana ollaan jos vaan saan tämän ITB-jänteen tulehduksen aisoihin. Molemmilla kerroilla voisi melkein harkita olevansa mukana, tukee ylipitkinä lenkkeinä hyvin ensi kesän tavoitteita.

Kotirataultraan olisi tarkoitus kaikin puolin osallistua ja ainakin kaikkensa yrittää.

Mittailin täsä mahrottoman kauniin reitin Aurajoe oikiaa vartta yläjuoksul päi ja sit sitä vasemppa vartta alajuoksul päi ja siis sivus kävis aina koton kaffel ja tiätenkki syämäs ja leppämäs. (tää oli salakieltä, ettei muut tiedä misä mää juaksen)

Todellakin vedetään tällainen, ja mukana ollaan jos vaan saan tämän ITB-jänteen tulehduksen aisoihin. Molemmilla kerroilla voisi melkein harkita olevansa mukana, tukee ylipitkinä lenkkeinä hyvin ensi kesän tavoitteita.

Otetaan kartat esiin ja aloitetaan reitin suunnittelu. Jos rundi kiertää sopivasti huoltamoiden/kiskojen kautta, niin tankkaus/tyhjennystouhut hoituu kätevästi, ja tuon kartanhan voi tehdä vaikka johonkin googlen karttoihin / earthiin halukkaita varten.

Itse olen sitten mukana vain tammikuussa (helmikuussa tulisi kuitenkin kesken juoksun "spurtti" Jorvin synnytysosastolle).

Otetaan kartat esiin ja aloitetaan reitin suunnittelu. Jos rundi kiertää sopivasti huoltamoiden/kiskojen kautta, niin tankkaus/tyhjennystouhut hoituu kätevästi, ja tuon kartanhan voi tehdä vaikka johonkin googlen karttoihin / earthiin halukkaita varten.

Itse olen sitten mukana vain tammikuussa (helmikuussa tulisi kuitenkin kesken juoksun "spurtti" Jorvin synnytysosastolle).

Juu sovitaan tästä päivästä lähtien, että tammikuun kotirataultraprojekti käynnistyy. Olen mukana! Tuo aiempi reitti oli ihan puhdas heitto siltä pohjalta, missä normaalisti tulee liikuttua. Muistaakseni Ryggen kanssa heitettiin sellainen 30 kilsan kieppi osittain tolla reitillä. Matkalle osui ainakin pari tankkauspistettä (huoltsikoita ja varmaan joku kiskakin). Rennosti fiilistellen tosta syntyis ihan hieno elämys. Mielellään tietysti juoksisin uudempiakin reittejä, varmaan Espoon puolelta jonnekin Leppävaaran (auuts! onkohan se jo Vantaata...) suuntaan tai muuallekin päin löytyisi hyviä vaihtoehtoreittejä. Mutta ehdottomasti, Essu, Rygge ja Jogger on nyt messissä, eikö niin? Saiskohan mukaan esim. Pietun, Hietsun?, zxcv:n, Samin tai ketä kaikkia muita niitä nyt näillä seuduilla oiskaan....