Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Tri- jaoston tavoitteet 2008.

jiivee
 Share

Recommended Posts

Avataankos tänne oma jaoston ketju....?

Omana tavoitteenani on mahdollisimman hyvä aika/sijoitus puolimatkan sm-kisassa Joroisilla. Olkoon se näillä näkymin pääkisani.

Jos sm-perusmatka on samaan aikaan kuin tänä vuonna, niin se jää väliin reissun takia.

Tästä syystä ajattelin, että 2008 voisi olla hyvä vuosi läpäistä tuo ultimate haaste, Ironman omilla kotinurkilla.:weightlifter:

• Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ehdinkin tuossa vasta pohdiskella ensi kesän suunnitelmia kotona, ja sain vastaukseksi että voisin ottaa tavoitteeksi olla kaatumatta pyöräilyssä..:hali_hehe:

Jos se kuitenkin osoittautuu liian vaativaksi niin seuraavista asioista haaveilen:

-Perusmatkan kisa paremmalla ajalla kuin tänä vuonna

-Puolikkaan kisa - ehjänä maaliin

Eiköhän siihen oheen sitten mahdu jokunen sprinttikisakin.

Näiden lisäksi löytyy tietysti lukuisia ei-kilpailullisia tavoitteita..

Aika pitkälti olen Romun linjoilla kisasuunnitelmissa, mutta täytyy kuitenkin tutkailla kalenteria ennen tarkempia suunnitelmia.

Todennäköiset raastot:

- Perusmatka alle 2:30

- Puolikas läpi Joroisella tai Paidessa tai jossakin lähimaastoissa

- Kiskossa olisi taas kiva käydä perusmatkalla

- Kuopioon todnäk sprinttiin ja ajasta pois 5min.

Saiskohan vihdoin vammoista suht vapaan kauden? Tämä kesä meni selkäjumituksen kanssa ihmetellessä ja jouduin leikkaamaan aika paljon pois suunnitelluista pidemmistä pyörälenkeistä. Herkät jalat taas pakottavat olemaan varuillaan juoksujen kanssa. On tää kyl prkl :cry: kun mikään paikka ei enää kestä kun mittari on liikahtanut kohti neljää kymppiä..grr.

Tuonne jo tuli laitettua että alta 5 tunnin pitäisi päästä puolosella ainakin jos rata on kohtuullinen. Siitä missä kisassa tuota tulee kokeiltua ei ole vielä tietoa, mutta ajankohtana on varmaankin heinä-syyskuu. Pikamatkalla pitänee ottaa joku harjoitus tai pari, tosin Kuopio (niin hyvä kisa kuin monessa suhteessa onkin) jää pois listalta ellei siellä sattumalta kielletä peesausta... *vink vink*

Ai että ensi vuotta pitäs jo osata ajatella?

Ihan ensinnäkin, mä haluaisin treenata vähän enemmän kun viime vuoden alkupuoliskolla. Tosin en odota ihan semmosta työvuotta, kun nyt oli, että ehkä se järjestyy. Sitten kun olis treenannu, voisi tietty kisaillakin.

Mä tykkäsin siitä olympiamatkasta, sprintti olis kanssa kiva ja jos menee tuo talvi ja kevät ees jotenkin ahkerissa merkeissä niin sitten jopa se puolimatka.

Olis kiva jos ei kuolis siinä juoksupätkällä eli oon luvannut itselleni ahkerampaa juoksentelua alkuvuodesta. Mun lahjoilla kerran kymmenessä päivässä ei oo riittävästi. Meinasin että pitäskö yrittää ihan juosta keväällä ihan vaikka parit kisat. Oon kyllä parantunut juoksutraumoistani ja on ollu taas kivaa, joten sinänsä on optimistisempi olo asian suhteen.

Mut haluan mä että on kivaakin tän lajin parissa, siis edelleen kivaa.

Riina

jos opin edes auttavasti uimaan lähden puolikkaalle. toivottavasti sinnikkyys palkitsee tuossa uintiasiassa.

Oletko sä menossa jollekin uintitekniikkakurssille? Kerro sit kokemuksia, mä haluaisin kanssa mutta nyt tän vuoden puolella ei onnistu. Mutta ehkä niitä alkaa taas tammikuussa sitten.

...elikkä tavoitteena olisi suoriutua parista kuntosarjan pikamatkasta läpi, koska "suunnitelmallinen" harjoittelu on aloitettu n. 1kk sitten.

Eli joskus aikoinaan tuli muutamat leikkimieliset kisat suoritettua ja nyt on pikkuhiljaa (=kiitos tämän foorumin) seuraamisesta iskenyt sellainen kipinä taas kunnon harjoittelun aloittamiseen, että oksat pois. Uintia parannellaan, lenkillä on käyty ja UUSI (siis vähän ajettu) MAANTIEPYÖRÄ tulee tänään.:viheltely:

Varokaa vaan kaikki kuntosarjalaiset, kun tuo tavoite on päästä tokavikana maaliin jossakin kilpailussa.

Nähdään sitten ja hirveesti tsemii kaikille.

Oletko sä menossa jollekin uintitekniikkakurssille? Kerro sit kokemuksia, mä haluaisin kanssa mutta nyt tän vuoden puolella ei onnistu. Mutta ehkä niitä alkaa taas tammikuussa sitten.

Mulla on hyviä kokemuksia Urheiluhallien tekniikkakurssista sekä viime talvelta Simmiksen järjestämästä jatkotekniikkakurssista.

Simmiksen kurssi oli hieman kaoottisemman oloinen, monta eritasoista kurssia samaan aikaan hallissa (=hälinää) ja yksi vuoro oli vaan 45min pitkä.

Kurssivaraukset kannattaa hoitaa AJOISSA, ovat nääs kovin suosittuja. Kurssin aikana suosittelen käymään myös kerran pari viikossa altaassa niin saa lisätuntumaa harjoitteisiin. Mulla ainakin toimi ihan kympillä!

Ainiin, molemmat kurssit pidettiin Hesarin Urheilutalolla.