Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Raskaansarjan Coopperi Otaniemessä?

pietari
 Share

Recommended Posts

Tällaiselle olis varmaan sosiaalinen ja miksei ulkoinenkin tilaus?

Itse ajattelin Otaniemen urheilukenttää ja päivämäärä vois olla esmes.30.09? Onko halukkaita...Miesten painoraja vois olla 90 kiloa ;naisten painosta en sano mitään etten saa turpiin,naiset saa itse päättää:surrender: Laittakaa ketjun jatkeeksi tietoa ketkä haluavat mukaan? p.s Virallista punnitusta ei kisapaikalla järjestetä vaan luotamme silmämääräiseen arvioon

Tarvitsisin varmaan Kammo-kanin pomppukengät päästäkseni tuohon painorajaan, mutta saisiko 75 kilolla osallistua edes naisten sarjaan? Ajankohta ja paikka osuisivat näillä näkymin nappiin, ja yrityksistä huolimatta taitaa ensi viikon Rauhanmaili jäädä juoksematta, joten Cooperille olisi tarvetta...

Pistetään lähtöpainoksi kaikille min 100kg, ja juostaan 400m kilpaa. Painojen sijoittelu vapaa, kunhan painoraja ylittyy sekä lähtö- että maaliviivalla.

Voisi tehdä meikäläiselle ainakin tiukkaa edes ylittää lähtöviiva, kun kyseessä olisi kuitenkin kaksinkertainen oma paino :D

• 2 weeks later...

Ei onnistu, hävisin 2-0 su ohjelman kotiäänestyksessä ,vaikka nostin molemmat kädet pystyyn..valitan

Pietu, älä välitä. Samoilla luvuilla Coventry vei Manua liigacupissa. Eihän tää mitenkään liittynyt aiheeseen, mutta numeroiden valossa sopi juttuun kyllä. Manua ei oo muuten turhan usein kiinnostanut liigacupin menestys, kun intressit on ihan muualla. Mut tuo cuupper kiinnostaa kyllä, tosin itse osallistuisin 75 kilosten sarjaan.