Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Turhamaisuuden huippu?

nedflanders
 Share

Recommended Posts

Sitä tulee ostettua, hankittua elämässä asioita, esineitä joita ilmankin var-

maan tulis toimeen mutta silloin kun se jokin "erittäin tärkeä", "en tule toi-

meen ilman sitä" ja jne. tulee kohdalle ei järkisyyt selitä hankinnan kohdetta.

Minulla itselläni on muutama vuosi sitten tullut hankittua viiksisakset ja -kam-

pa. Perustelin silloin itselleni niiden hankintaa että nyt olen niin huoliteltu kun

minulla on nämä välineet. Olenko turhamainen? Kyllähän tav. sakset ja kampa

riittäis, eikö?

• Replies 41
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Minusta turhamaisuuden huippu ovat geelikynnet varpaissa. Työkaverilla on sellaiset. Siis pitkät ja koristellusti lakatut varpaankynnet. Eihän sellaiseen jalkaan saa edes laittaa lenkkaria, kun menevät pilalle.

Meikäläinen vaan lakkailee pelkkää varpaiden ihoa, kun kynsiä tipahtelee aina sillon tällön ja takaisin kasvamiseen menee monta kuukautta.:tongue:

En tiedä onko tämä turhamaisuutta, mutta pidän työpaikallani aina hammasharjaa, -tahnaa ja hajuvettä. En tykkää haista pahalta.

Ps.Ai niin, onhan tuolla kaapissa myös varapikkarit ja t-paitoja. T-paidat siltä varalta, että innostun kävelemään osan työmatkastani ex-tempore, enkä halua pitää hikistä paitaa päällä.

Joskus pidin nenäkarvan leikkuria turhuuden huippuna. Sittemmin on mieli muuttunut, kun iän myötä ovat hiusjuuret alkaneet tunkea läpi nenästä ja korvista.

Kerro heti mistä tällainen löytyy. On meinaan törkeen näköstä kun alkaa tupot rehottaa nenänreijistä. Ja korvista. Sormilla olen juurineen koittanut yksitellen nyppiä.

Kerro heti mistä tällainen löytyy. On meinaan törkeen näköstä kun alkaa tupot rehottaa nenänreijistä. Ja korvista. Sormilla olen juurineen koittanut yksitellen nyppiä.

Olen joskus nähnyt tollaset Stockmannilla kynsileikkureiden kanssa samassa hyllyssä. Luulisi että kaikki ns. isommat tavaratalot myy noita.

Kävin eilen juoksemassa ihan mahtavan lenkin ihan mettässä ja hiekkateillä. 11 km meni kuin siivillä ja loppui melkeinpä liian lyhyeen.

Kotimatkalla pysähdyin autolla ruokakauppaan ja ihan kaupan edessä, noin 5 metriä oven ulkopuolella 2 miestä tööttäilivät toisilleen vihaisesti siitä, että kumpi saisi sen lähimmän autopaikan. Kun tööttäykset oli tööttäilty, niin kummastakin (hienosta ja kalliista) autosta nousi ihan omilla jaloillaan keikkuvat äijänköriläät, ei siis mitään invalidejä eikä pyörätuolilla kulkijoita.

Hitsit, kun meni mun hyvä lenkkifiilis pois! Katosi kokonaan! :gloomy::076::mad0228:Tällaista täällä meillä. Seuraavalla kerralla en mene kauppaa!

En tiedä onko tämä turhamaisuutta, mutta pidän työpaikallani aina hammasharjaa, -tahnaa ja hajuvettä. En tykkää haista pahalta.

Ps.Ai niin, onhan tuolla kaapissa myös varapikkarit ja t-paitoja. T-paidat siltä varalta, että innostun kävelemään osan työmatkastani ex-tempore, enkä halua pitää hikistä paitaa päällä.

Niin, ja koskaan ei tiedä mistä osoitteesta aamulla työpaikalle suuntaa!