Jump to content
Juoksufoorumi.fi

osmon superhölkkä maraton

Recommended Posts

tietääkö kukaan löytyykö mistään reittikarttaa tästä pieksämäellä juostavasta osmon superhölkkä maratonista?lueskelin täältä palstalta vähän joitakin viimevuotisia kommentteja kyseisestä tapahtumasta, että kaksi kertaa ilmeisesti kierretään sama lenkki, ja maasto on (kai?) aika tasaista?olen menossa sinne nyt ihka ekalle maratonilleni,joten ilolla otetaan vastaan kaikennäköisiä vinkkejä! :)

• 4 weeks later...
  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maalin vinkistä rupesin miettimään, että lähtisinkin Pieksämäelle juoksemaan puolikasta, kun ei tuosta kokonaisesta taida tulla mitään.

Eli tietoa kaipaan minäkin, kun tapahtumasta ei löydy muuta kuin ilmoittautumislomake. Joten kertoisiko joku aiempina vuosina mukana ollut, että mitä tuohon ilmoittautumismaksuun sisältyy (osallistumismitali?, vaikka enhän mä niistä välitä :viheltely: ), mitä urheilujuomaa on tarjolla vai onko mitään, millaisella alustalla juostaan ja minkä verran on juoksijoita sarjoissa naisten puolikas/maraton? Nämä nyt ainakin ensimmäisenä tuli mieleen. Juoksut alkaa ilmeisesti 10:30?

Kiitollisena ottaisi edes ne vähäiset tiedon rippeet vastaan.

Eli tietoa kaipaan minäkin, kun tapahtumasta ei löydy muuta kuin ilmoittautumislomake. Joten kertoisiko joku aiempina vuosina mukana ollut, että mitä tuohon ilmoittautumismaksuun sisältyy (osallistumismitali?, vaikka enhän mä niistä välitä :viheltely: ), mitä urheilujuomaa on tarjolla vai onko mitään, millaisella alustalla juostaan ja minkä verran on juoksijoita sarjoissa naisten puolikas/maraton?

Käsittääkseni aiempaan nähden ei ole merkittäviä muutoksia, joten tsekkaa yksityiskohtainen viimevuotinen ketju.

Luin kyllä tuon viime vuotisen ketjun, mutta ei mun silmään kyllä noita kaikkia tietoja osunut. Paitsi toisella kerralla jo huomasin ton vähän paremman nettiosoitteen, http://www.osmotex.com/Urheilu/ , josta jopa löyty aika paljon tietoa. :thumbsup:

Mutta siis en löytänyt/huomannut tietoa siitä urheilujuomasta. Onko sitä edes tarjolla? Ja olisi kiva tietää, että kuinka paljon suunnilleen on tuota hiekkapätkää tuolla. Ainakin noista raporteista voi sivulauseesta päätellä, että ei ainakaan kokonaan ole asvalttia.

Juoksin siellä viime vuonna puolikkaan ja kokonainenhan on se kaksi kertaa. Muistaakseni sitä hiekkaa on aika vähän eli muutaman kilsan (max) pätkä sieltä Mikkelin tieltä kun mennään Pieksäjärven rantaan. Se rantatie on hiekkatietä ja sitä on Urheilutalolle asti. Paitsi että onko se reitti siis sama kun viime vuonna? Ja siinä alussa on eka pari sataa metriä sieltä Parkkikselta Huvilakadulle hiekkatietä. Ei ole kyllä paljoa, jos en ihan väärin muista.

Riina

Viime vuonna oli muistaakseni vähän viileää ja oli lämmintä mehua tarjolla. Oli kai muutakin mutta mä otin sitä. JA vettä, kun testailin noita geelejä. Joten en urkkajuomasta muista. Ystävällinen huolto, kysyvät jo hyvissä ajoin tullessa, että mitä haluan ja olivat ojentamassa valmiina. Jossain oli suolakurkkua ja pikku syötävääkin.

Mitali oli aika hieno.

Riina

Mulle tuli tänään semmoinen ajatus, että lähtisinkö minäkin vielä kuitenkin juoksemaan yhden maratonin, vaikka ilman mitään aikatavoitetta ja juuri Osmon hölkkään. Ekaksi näytti etten millään töiden takia pääse, mutta nyt näyttää, että voisin päästäkin. No seuraava kysymys on tietenkin tuo jalkojen tilanne ja muukin toipuminen Finlandiasta. Saatan siis olla tulossa.

Meinasin kirjoittaa, että puolikas on ohjelmassa täällä valmistavana ennen Ã…land Maratonia.

Mutta kun flunssa (taakse jäänyt jo sentään) ja sen aiheuttamat muutokset suunnitelmiin ovat vielä tuoreena muistissa niin muotoillaan nyt näin että

sikäli mikäli jos vain niin kyllä puolikas täällä toivottavasti ja SB tuloksena. :)

-gs

Kovasti olisi tarkoitus lähteä kokonaiselle osmon surehölkkään. Hcm:llä kun tavoite oli alle 4:15 ja aikaa meni 4:16, niin nyt jos saisin sen pari minuuttia pois:-). Muutenkin vaivojen suhteen tasaisempaa kokemusta olen lähdössä hakemaan.

Minä soittelin yhteystietonumeroon urheilujuomasta ja sanoivat, että mustaherukan makuista. Eli oletin, että on Dexalia. Liekö sitten heavyä vai lightia?

Ilmottautuminen vielä pitäisi tehdä. Tavoilleni uskollisena jätän sen kuitenkin lähemmäksi h-hetkeä.

Paikkakuntalaisena otin asiakseni hieman selvittää vastauksia tässä ketjussa olleisiin kysymyksiin.

Samalla annoin palautetta, että sivuilla vois olla vähän enemmän tietoa, kun meitä juoksijoita nuo jutut kuitenkin niinku kiinnostaa.

Urheilujuoma on Dexal, lisäksi juomana on sekamehu. Syötävänä huoltopisteillä tarjotaan rusinoita, appelsiinia, banaania, suolakurkkuja ja -keksejä.

Niinkuin tuolla aiemmin on kerrottu, alkuunsa on muutama kilometri hiekkatietä. Hiekkatie osuus on hyvä kuntoinen tie järvimaisemalla.

Reitti on alku- ja loppuosasta hieman muuttunut, koska lähtö on eri paikasta kuin viime vuosina.

Toivotaan, että he saavat reittikartan sivuille ennen tapahtumaa.

Itse olen menossa juoksemaan kokonaisen.