Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ylihärmän maraton 15.9

Recommended Posts

Tuonne olis tarkoitus lähteä hölkkäämään seuraavaksi.

Reitistä ei ole tarkempaa tietoa mutta on aika varmasti tasainen, noilla lakeuksilla kun on vaikea isompaa mäkeä löytää vaikka haluaisi.

Tapahtuma on samalla veteraanien SM-kisa sekä Häjyjen 30v. maraton.

Palstan kilpailukalenterin perusteella pari muutakin palstalaista on lähdössä.

• Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tuonne olis tarkoitus lähteä hölkkäämään seuraavaksi.

Reitistä ei ole tarkempaa tietoa mutta on aika varmasti tasainen, noilla lakeuksilla kun on vaikea isompaa mäkeä löytää vaikka haluaisi.

Tapahtuma on samalla veteraanien SM-kisa sekä Häjyjen 30v. maraton.

Palstan kilpailukalenterin perusteella pari muutakin palstalaista on lähdössä.

Jep, sinne seuraavaksi. Tapahtuman viimevuotisilta sivuilta löytyy jonkinlainen kartta, josta käy ilmi, että juostaan jonnekin ja sitten takaisin :smiley:

http://personal.inet.fi/koti/markku.pihlajaniemi/Reittikartta.htm

Oli tarkoitus mennä juoksemaan M35-sarjaan. Ilmeisesti joutuu ensimmäistä kertaa elämässään yöpymäänkin kilpailumatkalla. Onko jollain kokemusta tuosta reitistä? Profiili oli linkissä aika ylimalkainen, viivatasaista paria nyppylää lukuun ottamatta. Onkohan reitti kuinka altis tuulelle?

Tasainen tuo reitti on, 5 km ennen käännöstä on toki muutama isompi nyppylä, tuulikin pääsee jonkin verran osumaan, sen verran on aukeeta. Voisiko joku neuvoa, onko tuolla reitillä kuinka hyvin merkitty matka, esim. kilometrin välein, vai? Olen ensikertaa osallistumassa ja haluaisin vähän tietää etukäteen.

Toivottavasti on kilometrit merkattu. Luulisi, että veteraanien SM-kisareitillä näin myös tehdään. Onko muuten joku muu lähdössä pääkaupunkiseudulta päin paikalle? Olen lähdössä ajelemaan perjantaina iltapäivästä, ja autoon kyllä mahtuu. Täytyy muistaa vielä varata majoitus paikanpäältä.

Minä olen myös tulossa juoksemaan Ylihärmään. Siellä on muuten urheilujuomana Maratonic, kannattaisi varmaan testata etukäteen, ettei tule yllätyksiä. Omat juomat voi toki myös ottaa mukaan. Itse aion todennäköisesti juosta pääasiassa geelien ja veden avulla, vaikka olenkin jo tuota maratonicia kokeillut.

Minä olen myös tulossa juoksemaan Ylihärmään. Siellä on muuten urheilujuomana Maratonic, kannattaisi varmaan testata etukäteen, ettei tule yllätyksiä. Omat juomat voi toki myös ottaa mukaan. Itse aion todennäköisesti juosta pääasiassa geelien ja veden avulla, vaikka olenkin jo tuota maratonicia kokeillut.

Ihan outo merkki tuo maratonic. Mistähän tuota voi ostaa?

Itse hommasin tuota Maratonicia suoraan valmistajalta. Valmistaja ilmoitti, että juomaa saa Tarjoustaloista ja Sportiasta, mutta koska meitä läheltä ei kumpaakaan liikettä löydy, hommasin juomaa sitten postitse. Juoman koostumus on valmistajan mukaan hyvin samankaltainen kuin Dexalin. Ihan ok juomaa minun mielestäni.

Tänä vuonna ei taida olla ohjelmassa sellaista 30 kilsaan asti 6 min/km vauhtia juostavaa kisaa?

Mustakin saatatte saada Ylihärmään seuralaisen, kun tuo anoppila on siinä ihan vieressä ja on suunniteltu reissua siihen suuntaan. Mutta taida pysytellä visusti syrjässä ja pimennossa, kun noita teidän aikojanne katselen.

Maratonia en taida lähteä taapertamaan, kun pisin lenkki tänä vuonna on hurjat 16 kilsaa. Kestävyydestä ei varmaankaan jäis puuttumaan, mutta miten noi jalat asiaan suhtautuisi, siitä en ole varma. Toisaalta taas, miksei sitäkin kokeilis, jos pystyis jotenkin lähteen ilman aikatavoitetta liikkeelle... Eikä mua varmaan hoksata vielä etsiä mistään tulosluetteloista uudella nimelläkään...kiähkiähkiäh...

Muoks. Taidanpa sittenkin koittaa sitä kokonaista... Jos menee hyvin, niin laitan Sepon tallin paidan kisan jälkeen päälle...