Jump to content
Juoksufoorumi.fi

kurppa

Valitus-ja ruikutusketju

Recommended Posts

Pitäs varmaan ( taas ) ryhdistäytyä. Meni juoksukunto parissa viikossa ihan paskaks. VOmax romahti jostain syystä, vauhdit tippu n. 40 s /km ja meno tökkii pahasti. Laiskamatoko  nakertaa, tai sitten on jotain vikaa, tai ihan muuten vaan tympii koko touhu. 

Josko keväällä siirtyis pyöräilijäksi ? Vanha kilpapyörä löytyis ja extrana

Löysin metsästä ihan toimivan Scottin maastopyörän. Oli varmaan jostain varastettu ja heitetty sitten polun varteen, eturengas oli puhki. Vein sen poliisille ja kolme kuukautta se odotteli laitoksella noutajaa. Soittivat sitten poliisista ja sanoivat että pitäsi hakea se pois. Pikkufixailulla siitä saa ihan soivan pelin. 👌sain vielä omistustodistuksenkin. 

11 tuntia sitten, joukor kirjoitti:

Pitäs varmaan ( taas ) ryhdistäytyä. Meni juoksukunto parissa viikossa ihan paskaks. VOmax romahti jostain syystä, vauhdit tippu n. 40 s /km ja meno tökkii pahasti. Laiskamatoko  nakertaa, tai sitten on jotain vikaa, tai ihan muuten vaan tympii koko touhu. 

Josko keväällä siirtyis pyöräilijäksi ? Vanha kilpapyörä löytyis ja extrana

Löysin metsästä ihan toimivan Scottin maastopyörän. Oli varmaan jostain varastettu ja heitetty sitten polun varteen, eturengas oli puhki. Vein sen poliisille ja kolme kuukautta se odotteli laitoksella noutajaa. Soittivat sitten poliisista ja sanoivat että pitäsi hakea se pois. Pikkufixailulla siitä saa ihan soivan pelin. 👌sain vielä omistustodistuksenkin. 

Otat nyt sit vaan rennosti iisii juoksusta, kunnes se kipinä palaa - ja kyllähän se palaa, kun on tossut tovin narikassa! :) Kevättä kohti, kyllä se siitä. Itekin teen niin; lenkkarit kattoon, takas sieltä kun alkaa jalkapohjia syyhyttää (juoksun puute, ei mikään sieni 😉 😄 )

• Thanks 1

17 tuntia sitten, Baltsu kirjoitti:

Niin ja jos naiset haukkuu sinua baaritiskillä, niin hauku takaisin. Sano vaikka "mitä luuskat".

Fiksumpi pitää päänsä kiinni :thumbsup: ja poistuu paikalta.  Ai niin. Miten tuli mieleen ; Kummelin Satu ja Tuija " toi jätkä pilas ihan kaiken " 

• Like 2
  • Haha 2

tunti sitten, GrigoriSoiros kirjoitti:

Sinähän olet edelleen poikamies 🙂

meinaatko, että tarttisin jotain vaimoa huutelijoita kurissa? Pystyn kyllä pitämään puoliani ja niitä tapauksia on ollut valtavasti. Kerran esim. joku demari tuli haukkumaan mua, vaikken ollut ikinä nähnyt häntä aikaisemmin. Käytti termiä "te kokoomuslaiset" ja tilitti sitä, kuinka hän on muuttanut 13-vuotiaana kotoaan ja blaa, blaa, blaa. Sama akka tuli aamuyöstä tönimään ja ahdistelemaan mua huutaen Juttutupaan, nyt Juttutupaan! Hitto se urpo oli kytiksellä siellä ravintolan poistumistiellä, kun olin lähdössä pois, joten mun piti käyttää yhtä psykologia seuralaisena poistuessani ravintolasta. Joskus oon joutunut harhauttamaan jonkun sillä tavalla, että oon sanonut, että meen vessaan ja oonkin karannut ulos. Ei oo aina ollut edes naisia. Kerran kävi niin, että mun piti tavata kaveri jossain Mascot-nimisessä paikassa, mikä oli muka trendikäs. Se oli jossain hiton Hämeentiellä. No menin taksilla sinne ja kaveri ei ollutkaan siellä. Kävi ilmi, että siellä oli aiemmin puukotettu jotain ja kaveri oli lähtenyt paikasta karkuun. No baaritiskillä mun seuraan lyöttäytyi joku jätkä, joka kertoi hakanneensa jossain 5 tyyppiä jne. Välillä se oli ihan rauhallinen ja välillä ihan hazardi. Jostain syystä se kunnioitti mua ja kyseli neuvoja. Piti olla silti vähän tarkkana, koska olin ihan varma, että jossain vaiheessa se haluaa flaidata. Baarimikko vain katteli meidän juttelua, eikä reagoinut millään tavalla, vaikka oletin, että se olisi voinut tulla väliin ja toivottaa sen jätkän poistumaan. Harhautin sen jätkän lopulta vessakikalla. Se oli sen verran yksinkertainen jätkä, että se luuli, että mä tulen sinne takaisin. Kyllä mulle on naisetkin vähintään kymmeniä kertoja huudelleet törkyjuttuja ja sen lisäksi on ne, jotka tulee kopeloimaan. Ei oo kyllä mitään luksusmimmejä sellaiset.

21 minuuttia sitten, Baltsu kirjoitti:

Joskus oon joutunut harhauttamaan jonkun sillä tavalla, että oon sanonut, että meen vessaan ja oonkin karannut ulos.

Ai, eipä ole ikinä tarvinnu karkuun luikkia. Oma heitto oli vaan se että mitään vaivaa maksa huudella takasin. Neuvo "jos juttelet idiootin kanssa varmista että hän ei tee samoin"

• Thanks 1

@GrigoriSoiroslue tämä. e-pillereitä käyttävät naiset suosivat alhaisen teston hinttareita ja niillä samoilla miehillä on hoivavietti. Me miehekkäät kestävyysurheilijat emme ole varsinaisesti parisuhdemateriaalia. https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/03/30/e-pillerit-sotkevat-parinvalinnan-evoluutiobiologin-mukaan-hormonaalinen

2 tuntia sitten, Baltsu kirjoitti:

@GrigoriSoiroslue tämä. e-pillereitä käyttävät naiset suosivat alhaisen teston hinttareita ja niillä samoilla miehillä on hoivavietti. Me miehekkäät kestävyysurheilijat emme ole varsinaisesti parisuhdemateriaalia. https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/03/30/e-pillerit-sotkevat-parinvalinnan-evoluutiobiologin-mukaan-hormonaalinen

Uskon tuon jälkimmäisen kohdallesi. Ja aika kovvoo hommoo jos hinttareita vonkoo ukokseen. 

Mites ne jotka ei käytä? Onko niiden kanssa käyny flaksia? 😂😂

• Haha 1