Jump to content
Juoksufoorumi.fi

kurppa

Valitus-ja ruikutusketju

Recommended Posts

Mua kutsuttiin tänään hiihtolenkillä "sedäksi"!!!! Maailmani romahtaa!!!! "Hiihdä niinkuin tuo setä hiihtää", noinhan sitä lapselle pitää sanoa, olisi pyytänyt lapsensa peesiin matkimaan hiihtoa, niin kai lapset parhaiten oppii hiihtämään vuorohiihtoa. No, ihan mukava muistutus, ettei ole kuitenkaan ole mikään poikanen enää 🤓

• Like 5
  • Haha 1

Se jaksaa naurattaa vieläkin, kun taannoin ( n. 20 vuotta sitten )kuppilassa duunikaverin kanssa mentiin baaritiskille juomia hakemaan. Siinä tiskillä notkui pari tyttöä. Me ei kommentoitu mitään, mutta katsottiin kyllä, nättejä kun olivat. 

” Mitäs ne papat on vailla ? - tuli aika terävästi. 

Otettiin ne kaljat messiin ja mentiin pöytään nauramaan. 

• Like 3
  • Haha 5

Lumesta riitti siellä sun täällä valitusta, mutta mua ne talvikelit eivät haitanneet kyllä pätkääkään. Nyt on varmaan joku 4-5 päivää satanut vettä ja onhan tämä aika syvältä. Aamulla oli takki ja farkut taas aivan märät, kun satoi pirusti. Lisäksi joka paikassa on pirun kuraista ja ankean näköistä. 

15 tuntia sitten, joukor kirjoitti:

Siinä tiskillä notkui pari tyttöä. Me ei kommentoitu mitään, mutta katsottiin kyllä, nättejä kun olivat. 

” Mitäs ne papat on vailla ? - tuli aika terävästi. 

Otettiin ne kaljat messiin ja mentiin pöytään nauramaan. 

Ja mä ku oon niin onnellinen, että kukaan omantuntonsa voimissa rypevä alta kolmekymppinen ei saa multa mitään :D
( nyt ei saa kukaa, mutta alaikäsiä en edes kato!)

tunti sitten, Tracey kirjoitti:

Ja mä ku oon niin onnellinen, että kukaan omantuntonsa voimissa rypevä alta kolmekymppinen ei saa multa mitään 😄

Never say never. Kun 29v Keanun näköne heppu tulloo ja sannoo, mitäs lyyli niin entäs sitte? Ite ainakin antautuisin Keanun näköselle jos nainen olisin ja vapaana 😁

Kuka se Keanu on? Onks se se irkkufutari? Kännissä varmaan kuitenkin. Se on jotenkin huvittavaa, että moni puhuu iästä hyvinkin tarkasti, jotkut tietävät jopa kuukauden tarkkuudella minkä ikäinen joku on. Mä en ole tiedustellut keltään koskaan syntymäpäivää tai vastaavaa. Se kuulostaa vähän epäkohteliaalta meiningiltä. Joskus tullut mieleen, että osa varmaan oikeasti tarkastaa saakeli taskut ja katsoo henkkareista sen iän. Eli naisille varoituksen sana. Kun menette vessaan, ottakaa käsilaukku mukaan tai muuten joku stalkkeri kopeloi sitä laukkua saadakseen iän selville. 

5 tuntia sitten, Tracey kirjoitti:

Ja mä ku oon niin onnellinen, että kukaan omantuntonsa voimissa rypevä alta kolmekymppinen ei saa multa mitään 😄

Jaapa jaa. Ihan sama minkä ikäinen on, jos kemiat vaan natsaa. 

22 tuntia sitten, ErAh kirjoitti:

Mua kutsuttiin tänään hiihtolenkillä "sedäksi"!!!! Maailmani romahtaa!!!! "Hiihdä niinkuin tuo setä hiihtää", 

Eikös tuo ole vain kategorinen ilmaus kun puhutaan lapselle aikuisesta miehestä?

22 tuntia sitten, ErAh kirjoitti:

No, ihan mukava muistutus, ettei ole kuitenkaan ole mikään poikanen enää 🤓

Oothan sä nuori vaikka minuun verrattuna, ja itsekin kieltäydyn keski-ikäistymästä :running:

• Like 1

7 minuuttia sitten, X66 kirjoitti:

Eikös tuo ole vain kategorinen ilmaus kun puhutaan lapselle aikuisesta miehestä?

Oothan sä nuori vaikka minuun verrattuna, ja itsekin kieltäydyn keski-ikäistymästä :running:

Näinhän se on, tukevasti keski-ikäisenä. Onneksi sentään JoukoR:n kertoma "papat", on jäänyt toistaiseksi kuulematta 🙂 . Vaikka, jos kävisin baareissa, olisin todennäköisesti kuullut tuonkin.... Ei tässä ole kuin vajaa 10 vuotta kun on 55-sarjassa ja vastahan tässä oli 35-sarjalainen 🙂 ...... No, vuosille ei kukaan voi mitään, mutta elintavat kukin päättää itse....

2 tuntia sitten, Baltsu kirjoitti:

Kuka se Keanu on? Onks se se irkkufutari? Kännissä varmaan kuitenkin. Se on jotenkin huvittavaa, että moni puhuu iästä hyvinkin tarkasti, jotkut tietävät jopa kuukauden tarkkuudella minkä ikäinen joku on. Mä en ole tiedustellut keltään koskaan syntymäpäivää tai vastaavaa. Se kuulostaa vähän epäkohteliaalta meiningiltä. Joskus tullut mieleen, että osa varmaan oikeasti tarkastaa saakeli taskut ja katsoo henkkareista sen iän. Eli naisille varoituksen sana. Kun menette vessaan, ottakaa käsilaukku mukaan tai muuten joku stalkkeri kopeloi sitä laukkua saadakseen iän selville. 

😍😍😍😍😍😍😍

Screenshot_20190211-182817_Samsung Internet.jpg

Avoliitosta ulos heitetyks tultuani mua ie oo miehet kiinnostaneet ja tästä on jo reipas vuosi aikaa.. 
Joten unelmoikaa te pojat siitä että mun lähelle kukaa pääsis. 

2 tuntia sitten, joukor kirjoitti:

Jaapa jaa. Ihan sama minkä ikäinen on, jos kemiat vaan natsaa. 

No mut kun ei oo.

Kakaroita en kasvata ja papata ettiköö ikäistänsä seuraa. Arvaa ikä? 

• Like 1