Jump to content
Juoksufoorumi.fi

kurppa

Valitus-ja ruikutusketju

Recommended Posts

Eilen kävin salilla hieman lihaskuntoa hakemassa. Penkkejä jne. Ihan normikamaa ja pienillä painoilla. Illalla sitten aohvalla istuskelessani huomasin, että syvähengittäminen pistää rintaan. Oikean rintalihaksen alta kylkiluiden päällä on kipeä paikka. Kosketusarka. 

Nukuin yön osamaksulla, kun ei kipu vaan hellittänyt ja mikään asento punkassa ei ollut hyvä. Hauskoja unia kyllä näin. Kaikissa oli tuo kipeä kohta pääroolissa. 

Hengittäminen on edelleen pintahengittämistä. Mikähän on hajonnut, vai lihasko venähtänyt ? Koskaan ole tällaista harmia ollut. ..tana. 

18 minuuttia sitten, Kylmää terästä kirjoitti:

Tuskinpa mitään vakavaa. Venähdys tms. Itse olen huomannut että aina jokin paikka on kipeänä. Esim. akilles tai iskias ei kai koskaan parane mutta muuten vaivoja tulee ja menee ja yleensä niitä ei enää parin viikon päästä muista. 

Kiitoksia. Varmaan ja toivottavasti juuri noin

Lähden matolle juoksemaan. Sitenhän tuon näkee, toimiiko hengitys. 

Alkaisi pikkuhiljaa toi maahan laskeutuva valkoinen **ska riittämään tälle talvelle. Joka ***tanan päivä lumitöitä. Kohta joutuu jättämään autot parkkiin pihatielle kun ei jaksa kolata. Eikä toi lumi edes kohta mahdu pihaan, vaikka jaksaisikin kolata. Mutta onneksi hiihtoladut ovat moitteettomassa kunnossa....

24 minuuttia sitten, ErAh kirjoitti:

Alkaisi pikkuhiljaa toi maahan laskeutuva valkoinen **ska riittämään tälle talvelle. Joka ***tanan päivä lumitöitä. Kohta joutuu jättämään autot parkkiin pihatielle kun ei jaksa kolata. Eikä toi lumi edes kohta mahdu pihaan, vaikka jaksaisikin kolata. Mutta onneksi hiihtoladut ovat moitteettomassa kunnossa....

Viime viikolla tuli 6 tuntia ylimääräistä hyötyliikuntaa lumen kanssa ja työmatkapyöräilyynkin meni normaalia enemmän aikaa. Hyvää palauttavaa harjoitusta. Valittelen tässä ettei mikään syöminen tahdo riittää...

Tuli eilen ansaitsematon aivan holtiton raivoava tyyppi saatua silmilleni ja miksikä? Siksi ku se hermostu siihen,  ku se ei oo koskaa tajunnu mua ja sitten kaikki kuulemma mitä sanoin/ sanon on jotai ihan hirveetä paskaa mitä oksennan vaa sitä ärsyttääkseni.

No, kai se oli kokemus tämäkin. En voi kuitenkaan millään tapaa unelmissanikaan romantisoida noin riehuvaa miestä suloiseksi kiukkupussiksi. Ei ei.

38 minuuttia sitten, Tracey kirjoitti:

Tuli eilen ansaitsematon aivan holtiton raivoava tyyppi saatua silmilleni ja miksikä? Siksi ku se hermostu siihen,  ku se ei oo koskaa tajunnu mua ja sitten kaikki kuulemma mitä sanoin/ sanon on jotai ihan hirveetä paskaa mitä oksennan vaa sitä ärsyttääkseni.

No, kai se oli kokemus tämäkin. En voi kuitenkaan millään tapaa unelmissanikaan romantisoida noin riehuvaa miestä suloiseksi kiukkupussiksi. Ei ei.

Monasti metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Toki joku voi rähjätä syyttäkin, mutta joskus siihen voi olla syytäkin. Silläkin uhalla sanottuna että raivoaminen reaktiona ei ole toivottu reaktio. Ihmisiähän me vain olemme

2 minuuttia sitten, GrigoriSoiros kirjoitti:

Monasti metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Toki joku voi rähjätä syyttäkin, mutta joskus siihen voi olla syytäkin. Silläkin uhalla sanottuna että raivoaminen reaktiona ei ole toivottu reaktio. Ihmisiähän me vain olemme

Jos joku ei ymmärrä sua ja hermostuu,  onko se sillon sun vai sen hermostujan ongelma? 
Tarviiko sun muuttua tai leikkiä jotain vain muita miellyttääksesi vai olisiko kauniimpaa jos molemmat vain kiltisti lähtisivät omiin suuntiinsa kun toine ei miellytä ja se siitä sitten?
Kysymys kuului, onko oikein alkaa riehumaa nii, että kamat lentää ja pää on punaisena verestä jos ei vaan ymmärrä? 

Mä kysyin, miks pitäis? En mä useinkaan enää vaivaudu enkä tee mitää jos en tajua, saatan vaa vaihtaa maisemaa ja tuumia, että aha? 

28 minuuttia sitten, Tracey kirjoitti:

Jos joku ei ymmärrä sua ja hermostuu,  onko se sillon sun vai sen hermostujan ongelma? 
Tarviiko sun muuttua tai leikkiä jotain vain muita miellyttääksesi vai olisiko kauniimpaa jos molemmat vain kiltisti lähtisivät omiin suuntiinsa kun toine ei miellytä ja se siitä sitten?
Kysymys kuului, onko oikein alkaa riehumaa nii, että kamat lentää ja pää on punaisena verestä jos ei vaan ymmärrä? 

Mä kysyin, miks pitäis? En mä useinkaan enää vaivaudu enkä tee mitää jos en tajua, saatan vaa vaihtaa maisemaa ja tuumia, että aha? 

En nyt ota kantaa yksittäiseen tapaukseen, mutta näihin tietoihin viitaten voisin todeta yleisellä tasolla että vuorovaikutussuhteen kariutuessa konflikti tasolle viisaampi väistää. Kategoriaan evvk tms.

Tarvittaessa töihin kutsuttava ei tunne viikonloppuja ja lomia. 
Joten muun kansan viikonloput ovat meille aivan tavallisia arkipäiviä, mutta hyvin usein kuten tänäänkin:
- Et voi maksa laskuja koska verkkopankit on ajettu alas ( lähes joka sunnuntai) jonkun huollon vuoks.
- Et pääse apteekkii koska ne on kii tai liian kauakana että ehtisit poiketa.
- ilmoituksia tilaamistasi tavaroista ei tuu vaikka pitäis ja ite saat ehtiä perää huutelee.
- Keli venyttää työmatkan puolsta tunnista tuntii koska KATUJA EI HOIDETA!!!
(Eilen tuli itku kun tuli vielä katuu tönäistyksi auton ovella..)

Mutta töissä kuitenki pitää olla...

Muullahan ei elämässä ollutkaan tunnetusti paskankaa  väliä:tiili:

[[Template core/front/global/commentEditLine is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Lapsiperheen arki on vähän samanlaista. Arkena pääsee töissä välillä pitämään vähän taukoa ja huilaamaan, mutta illat ja viikonloput, myös ns. lomat ovat pitkälti lasten ja välillä myös vanhusten asioiden hoitoa. Ja kotona pitää joskus myös siivota. Öisin tulee usein valvottua... no se on sitä omaa aikaa. 

Milloinkas sitä pääsee lenkille? 

Vaan, muutaman vuoden päästä sitä muistelee tätä, että oli elämän parasta aikaa. 

Ihmetyttää paikallisella salilla pauhaava poppi. Kuin johonkin homodiskoon astuisi kun menee ovesta sisään. Hyvä että omia ajatuksia kulee kun matolla juoksee. Ja jos menee kääntämään volaa pienemmälle niin menee ehkä sekunnin murto osa niin taas on volyymit kaakossa. 

Yksi päivä tuli myös hiihtoladulla keskellä metsää vastaan joku kuulokkeet korvilla. Oon aina ajatellut että parasta on päästä treenatessa melusta pois. 

Oma teoria on että musiikkia harjoittelun aikana kuunteleville varmaan se itse urheilu on niin vastenmielistä että pitää olla jotain ihme virikettä.