Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Valitus-ja ruikutusketju

Recommended Posts

Vastustipa eilen sitten kaikki ja otti sen mukaisesti myös päähän...ei tarvi olla isoja juttuja, tarpeeksi monta pientäkin riittää. Taustalla vielä vahvasti se, että yli puoli vuotta olen treenannut tiettyä tavoitetta silmällä pitäen, johon en päässytkään töiden takia osallistumaan. Koko viikko siis ollut kärsimystä, kun muut painelleet Lapponiassa hyvissä keleissä. Enpähän sitten kehannut tänään lähteä muuallekkaan kisaamaan. Ei huvita ja väsyttääkin, niin ei kai se ole pakko. Enpä muistakaan milloin olen jättänyt kisaan lähtemättä, jos olen aikonut. En kai koskaan. No, lenkille ehkä kumminkin raahaudun. Kai se pitää alkaa johonkin maralle tähtämään, treenata ja tuumata, ettei pääsekään juoksemaan/osallistumaan.

• Replies 5,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ensimmäinen mara koskaan. HCM nettoaika 3.26. Pakko olla tyytyväinen. Ei aihetta valitukseen/ruikutukseen. 

M55-sarjassa jo reilut puoli tuntia, vittu.

Se jaksaa naurattaa vieläkin, kun taannoin ( n. 20 vuotta sitten )kuppilassa duunikaverin kanssa mentiin baaritiskille juomia hakemaan. Siinä tiskillä notkui pari tyttöä. Me ei kommentoitu mitään, mut

Posted Images

Yritän tässä keksiä, miten pääsisin Yyterin maratonille, mutta Matkahuollon nettisivut ei oikein suostu auttamaan. Niin minä vaan naiivina kuvittelin että Helsingistä pääsisi kätevästi vaikka mihin, mutta ei. En kuitenkaan pääse koko maratonille kun on näin vaikeaa siirtyä paikasta toiseen ilman omaa autoa.

Kiiiiiiiiivaaaaaaa.

Yritän tässä keksiä, miten pääsisin Yyterin maratonille, mutta Matkahuollon nettisivut ei oikein suostu auttamaan. Niin minä vaan naiivina kuvittelin että Helsingistä pääsisi kätevästi vaikka mihin, mutta ei. En kuitenkaan pääse koko maratonille kun on näin vaikeaa siirtyä paikasta toiseen ilman omaa autoa.

Saman asian kanssa olen minäkin joskus tuskaillut. Hankalaa yleensä ottaen julkisten kulkuneuvojen varaan laskea, jos pitää etäämmältä tulla kisailemaan. Tässä nimenomaisessa tapauksessa näyttäisi Helsingistä pääsevän junalla Poriin 6:06-9:37 ja Porin linja-autoasemalta (liekö jossain rautatieaseman tuntumassa?) 10:15-10:50 Yyteriin linjalla 31. Pientä salapoliisityötä näiden aikataulujen kanssa joutuu kyllä tekemään.

Olen itse harkinnut tuota Yyterin puolikasta, ja täältä pääkaupunkiseudulta olisin päiväseltään menossa käymään. Jos menen autolla, niin kolme mahtuu kyytiin. Säiden ja mahdollisten kanssamatkustajien halukkuuden suostumuksella matkustusmahdollisuus on myös siten, ettei jalat maata tavoita... Jos on kyytiin haluavia, niin priva toimii ilmoittautumisjärjestyksessä.

Meinasin jo avata tälle oman motivaationpuute/laiskotus/ahistus/volinaketjun tuonne aloittelijapuolelle mutta onneks löyty tää. Here we come:

Voi **ttu. Pakkaset ja liukkaat meni sisätiloissa nuupotellessa. Salilla ja jumpalla on käyty laiskakseltaan ja joskus uimahallilla, mutta juoksut on kyllä jääneet aika vähiin. Oon keksinyt tiesmitä ikskjyyssejä jottei tarvis lähteä juoksemaan. Nyt sitte pitäis taas alotella - ja a vot, missä kunnossa on meikäläinen joka sentään juoksi koko syksyn ja alkutalven ahkerasti ja teki jo parin tunnin pitkiä lenkkejä?? Ei edes puolta tuntia jaksanut juosta yhteen menoon vaan siinäkin piti kävellä välillä ettei keuhkot kiipeä katsomaan kuka niitä kiusaa. Kyllä söi naista rotan lailla. Viime viikolla sain puristettua kolme lenkkiä, mutta eihän tätä jaksa erkkikään jos koko ajan vituttaa kun on onnistunut kadottamaan kohtuuhyvän lähtötason ihan totaalisesti parissa kuukaudessa?? :mad0228: Tähän kun vielä lisätään samaisen lenkkitauon aiheuttama yleinen lösähtänyt ja läskistynyt olotila, niin ei kyllä ole itku kaukana.

:sign0163: Kertokaa nyt plz että millä tästä taas löytäis juoksemisen tuoman hyvän olon ja positiivisen asennoitumisen koko hommaan? Nyt tuntuu ettei vois vähempää kiinnostaa. Toukokuun Yyterin puolimaratonikin sitten siirtyi hamaan tulevaisuuteen, turha edes kuvitella tällä kunnolla pääsevänsä toukokuuksi puolimarakuntoon..... Voi s-tana..... :gloomy:

Meinasin jo avata tälle oman motivaationpuute/laiskotus/ahistus/volinaketjun tuonne aloittelijapuolelle mutta onneks löyty tää. Here we come:

Voi **ttu. Pakkaset ja liukkaat meni sisätiloissa nuupotellessa. Salilla ja jumpalla on käyty laiskakseltaan ja joskus uimahallilla, mutta juoksut on kyllä jääneet aika vähiin. Oon keksinyt tiesmitä ikskjyyssejä jottei tarvis lähteä juoksemaan. Nyt sitte pitäis taas alotella - ja a vot, missä kunnossa on meikäläinen joka sentään juoksi koko syksyn ja alkutalven ahkerasti ja teki jo parin tunnin pitkiä lenkkejä?? Ei edes puolta tuntia jaksanut juosta yhteen menoon vaan siinäkin piti kävellä välillä ettei keuhkot kiipeä katsomaan kuka niitä kiusaa. Kyllä söi naista rotan lailla. Viime viikolla sain puristettua kolme lenkkiä, mutta eihän tätä jaksa erkkikään jos koko ajan vituttaa kun on onnistunut kadottamaan kohtuuhyvän lähtötason ihan totaalisesti parissa kuukaudessa?? :mad0228: Tähän kun vielä lisätään samaisen lenkkitauon aiheuttama yleinen lösähtänyt ja läskistynyt olotila, niin ei kyllä ole itku kaukana.

:sign0163: Kertokaa nyt plz että millä tästä taas löytäis juoksemisen tuoman hyvän olon ja positiivisen asennoitumisen koko hommaan? Nyt tuntuu ettei vois vähempää kiinnostaa. Toukokuun Yyterin puolimaratonikin sitten siirtyi hamaan tulevaisuuteen, turha edes kuvitella tällä kunnolla pääsevänsä toukokuuksi puolimarakuntoon..... Voi s-tana..... :gloomy:

Kunto tulee takas muutamassa viikossa, jos tauko on ollut noin lyhyt. Kevyttä lenkkiä vaan maltilla niin vauhti paranee ennen kuin huomaatkaan...