Jump to content
Juoksufoorumi.fi

29.12


pietari
 Share

Recommended Posts

Jaaha, laitetaan vähän väliaikatietoja...

Ma yhdistelmätreeni, 40min kuntopyörä/45min juoksu, pk-tasolla

Ti aamu: perhehiihtoa ahkiota kiskoen, n. 1h

ilta: 1km ver + 40min reippaasti(ks.159) + 1km ver. (juoksu siis)

Ke 60 min intervallitreeni kuntopyörällä (vastus säätyy välille 1-8..) valmis ohjelma vastuksilla 2-2-3-3-6-6-4-4. kesto n. 10min, eli 6xtuo. kadenssi n. 100 ja sykkeet vielä pk-tasolla.

To 23km hiihtoa vapaalla, 1,37 ja 142.

Eli ihan hyvä ja monipuolinen alkuviikko. Harmi kun tulee kohta taas esim. työt sotkemaan hyvät treenit! :viheltely

Link to comment
Share on other sites

Eilen ja tänään juoksua kahdesti päivässä.

11 km kerrallaan alle 5:00 min/km sykkeellä 130.

Kyllä huomaa että lihaskunto on surkee. Vaikka vauhdit on hiljaaset eivät lihakset tahdo ennättää palautua vaan hiukan on jopa kipeät. Taisi löytyä ratkaisu kipeytyneisiin jalkoihin maran loppupuolella.

Nuoruusvuosilta on tuttua ulkoilla kahdesti päivässä ja aloittelen sitä taasen. Mielestäni nopeampi rytmitys on selkeesti parempi. Ei ennätä aineenvauhdunta jumittaa.

Link to comment
Share on other sites

Täällä hitaiden yhteyksien äärellä lomaillaan. Pientä väliraportointia.

Su: Ajomatkan päälle toinen jouluateria, minkä jälkeen kykeni vain kuntopiirin tekoon tunniksi.

Ma: ap. Juoksu 140-160 10,1km 49.30

ip. Hiihto 140-160 22km 1.30

Ti: Juoksu 120-140 12km 1.03.30

Ke: Lepo (Jäkismatsin jälkeinen yö meni ryypiskelyksi)

To: ap. Hiihto 120-150 26km 1.41

ip. Tarkoitus vielä juosta vajaa kymppi kevyesti.

Link to comment
Share on other sites

1h 5min trainerilla = 10min verkkaa jonka jälkeen yhden jalan pyörityksiä 5x1min molemmilla koivilla joka välissä 2min kevyttä, sitten kevyttä jossa 5 min välein kadenssin kiihdytyksiä ja lopuksi 10min tv kevyttä ajoa

voimaharjoitus salilla + venyttelyä

Näin sitä valmistaudutaan uudenvuodenjuoksuun puntteja nostellen..saas nähä josko sitä maaliin pääsis lauantain kympiltä.. :viheltely

Link to comment
Share on other sites

40 min, alussa ja lopussa verryttelyt 10min ja väliin 20min kovaa.

Kolme kovaa kilsaa meni hyvin 4.32-4:36 mutta viimeisellä loppui veto ja meni 5:06 aikaa. Tuli aloitettua hieman liian kovaa vastatuuleen.

No tästäpä oppii :opetus

Yhteensä 8km keskimäärin 5:08 vauhtia verryttelyineen, HR 156.

Huomenna tunnin kevyt juosten ja jos viikonloppuna hiihtäis taas.

Link to comment
Share on other sites

10 km, 6:20 min/km

Sykeanturi jäi kotiin, olis ollu mukava nähdä missä pyörittiin. Kyseessä siis toinen lenkki lähes neliviikkoisen tauon jälkeen. Tiistain 3,5 km tuntui vieläkin yllättävän paljon etureisissä.

Ekan kolmen kilometrin jälkeen alkoi meno tuntua todella tylsältä.Jalat oli ihan pökkelöt ja etureisiä jomotti. Parin takkuisen kilometrin jälkeen alkoi jonkinlainen junnausrytmi kuitenkin löytyä ja loppumatka sujuikin ihan kohtalaisesti.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy