Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Maratonparta...

nedflanders
 Share

Recommended Posts

Kuten aika moni jääkiekkoilija tekee keväällä, kasvattaa partaa loppupelien

aikana, mulla kasvoi "maratonparta". Parranajo loppui alkukesästä ja nyt se

saa kyytiä kun on HCM on juostu. Muita äijiä joilla on kasvanut partajouhet

kevään, kesän aikana?

Ajettu pois sitä mukaa kun sitä päästä ulos pukkaa. Kannattais sunkin harkita pois ajoa kun yleisesti tiedetään, että parta haittaa juoksun aerodynamiikkaa, joten ilman partaa juoksisit varmaan nopeammin, maralla ehkä jopa 0,5 sekuntia , kun on pienempi ilmanvastus ja turha paino pois !:ballchain:

Kannattais sunkin harkita pois ajoa kun yleisesti tiedetään, että parta haittaa juoksun aerodynamiikkaa, joten ilman partaa juoksisit varmaan nopeammin, maralla ehkä jopa 0,5 sekuntia , kun on pienempi ilmanvastus ja turha paino pois !:ballchain:

Mulla oli vuonna 2004 HCM:llä "play-off"-parta, annoin kasvaa rehottaa loman yli ja komeahan se oli. Sitten vuonna 2005 ajelin parran ja hiuksetkin oli mallia "puli" ja heti parani aika 18 minuuttia :tongue: !!! Eli parrattomana aika paranee, M.O.T.

Tälle vuodelle on ennätyaika hakusessa joten olenkin sitten harkinnut rinta, korva, nenä ja ***-karvojen ajelua. Jos ei muuten niin lähtis ainakin pari grammaa kuollutta painoa matkantekoa hidastamasta ; )

Ei vaan, kyllä tuosta "play-off"-parrasta kannattaa pitää kiinni. Se on hienoa kun porukka tsemppaa mitä erillaisimmilla tavoilla. Ja kyllä mustakin oli oikeesti paljon makeempaa juosta sen parran kanssa kuin ilman.

Tälle vuodelle on ennätyaika hakusessa joten olenkin sitten harkinnut rinta, korva, nenä ja ***-karvojen ajelua.

Toi rintakarvojen ajelu ei varmaan paljoa auta, kun sulla on kuitenkin aerodynaamisesti muotoiltu juoksutoppi päällä. Mutta muista ottaa mallia kovimmista pyöräilijöistä, ja ajaa jalat karvattomiksi. Saat samalla mahdollisen vaimon/tyttöystävän kanssa uuden puheenaiheen vertaillessa eri tekniikoita asian hoitamiseen. :tongue:

• 1 year later...

Aamulla ihmettelin peilistä itseäni tarkastellessani, että mikä se tuossa leukaperissä pilkistää. No, selvisihän se. En tullut illalla ajaneeksi partaa, kun olin saunomassa muualla kuin kotona. Enpä taida tänäänkään ajaa, niin huomenna on sopiva marasänki. :lolk:

Ootko nyt varma ettei leuka ollut kiinni rinnassa ja ne onkin ne rintakarvat? Olen kuullut, että saunailloissa voi leuka retkahtaa rintaan..:hali_hehe:

Kyllähän nyt Raasto-parta olla pitää. Itse suosin mallia James Hetfield , harmillisesti YlPalO ei salli karvojen kasvaa ihan noin pitkiksi.

Eipä taida mun karvat kyl muutenkaan rehottaa, sillä eihän parta pahoille kasva.

Mä taasen vedän itteni klaniksi. Se on edellisillan valmistautumisrituaali jolla osoitetaan nöyryyttä juoksun (epä)jumalille. :hali_hehe: