Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Veteraanien SM, Turku 10-12.8

Recommended Posts

• Replies 30
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Viikonloppuna Turussa kisaillaan Veteraanien Suomen mestaruuksista.

Onko muita tulossa paikalle?

Itse osallistun lauantaina kl. 15.15 M45 800m ja sunnuntaina 15.15 M45 400m.

Lauantaina:

M35 800m 15:25 (Yhdistetty lähtö M40 kanssa)

M35 200m 19:20

Sunnuntaina:

M35 400m 14:35

Tulkaa muut palstalaiset esittäytymään, jos olette kisoissa yleisönä tai osallistujina. Pitäiskö järjestää joku Seppomiitinki kisojen yhteydessä?

Viikonloppuna Turussa kisaillaan Veteraanien Suomen mestaruuksista.

Onko muita tulossa paikalle?

Itse osallistun lauantaina kl. 15.15 M45 800m ja sunnuntaina 15.15 M45 400m.

Onnea Hollelle ja JH:lle kisaan! Itse olen ainakin Turku messuilla töissä.

Tervetuloa sinne! Jos onnistutte siellä kompuroimaan niin mä voin laastaroida! ( eli olen Ea-päivystäjänä...)

Tulipa vetästyä kaksi rata kierrosta leppoisissa merkeissä....

Ekat 500m metriä lönkyteltiin ja sitten vasta rupesi tapahtumaan... vaan ei mulla. Kärki intoutui hurjaan kiriin ja eroa pääjoukkoon syntyi n. 40m.

Loppuaikani sijoituksella 6s. kirjattiin tänään ajalla 2.30,07.

Ei edes hapottanu tällä kertaa..... eli huomiseen jäi kaikki paukut 400m:lle....

Lupasin kentänlaidalla pistellä linkin veteraaniluokitus taulukoihin... voila...

http://www.kolumbus.fi/olavi.peura/luokittelu.htm

Elikkä tämänpäiväinen juoksuni peruuntui...

Syynä liian touhurikas päivä. Huomenna lento Götikseen aamukuudelta ja kaikki asiat vielä leväällään kotopuolessa.

400m meinaan kyllä vielä kellottaa tänä vuonna sillä tuntuma että pääsisin TOP sata listalle (M46 sarjassa) on vahva... eli alle 1.05,02

http://www.kolumbus.fi/geodun/400m.htm#tilastot

Tulipa eksyttyä tänään Turkuun, matkana 10000m. Elämäni ensimmäinen ratajuoksu 27 vuoteen. Täytyy sanoa, että yllätti vaikeudellaan. Ensi metreistä saakka oli meno tahmeaa ja hidasta. En tiedä johtuiko tottumattomuudesta alustaan vai miehestä. Oma ennätys (36.35.12) tuli kuitenkin tehtyä, kun ei noteerausta matkalta aiemmin ollut. Hiukan nopeampaa, kuin vauhti Hämeenlinnan puolikkaalla.

Olipahan ainakin uusi kokemus. Omasta mielestäni ainakin maantiellä laahustaminen on helpompaa kuin kiertää karua kumiympyrää, myös henkisesti. Tein parin viime viikon aikana kolme harjoitusta radalla, mutta jostain syystä ei vaan toiminut. Todennäköisesti menin vaan pahemmin tukkoon. Ehkä ratajuoksu vaatii vähän toisenlaista askellusta. En tiedä, onko muilla parempaa kokemusta asiasta?

Sen verran jäi kuitenkin hampaankoloon, että ensi vuonna kokeillaan ainakin kerran uudestaan.

Onnea Hollelle, Riu´ulle (näinhän se taipuu:-) sekä 800:n ja 1500 metrin mestaruudet napanneelle Velmulle ja kymppitonnin ykköselle Runnerille!. Sokerina pohjana tietenkin JH, jolle SM-pronssilätkä sekä kasilta että nelkulta! 2.07.97 on nyt se eräässä vedonlyönnissä voimassa oleva lukusarja... Rapoa odotellaan.

Ps. Riuku näköjään jätti sijoituksensa kertomatta, mutta jokainenhan voi tulokset tsekata täältä:

http://www.vsvu.fi/

Rapoa odotellaan.

http://www.vsvu.fi/

Raportti:

Ensin hävisin pronssia 800m:llä ja sitten voitin pronssia 400m:llä. Ihmeellistä tämä juokseminen.

Tähän mennessä, joka kerta piikkarit jalassa juostessa on pohkeet ottaneet ainakin pikkasen osumaa. Jalat ei ihme kyllä hajonneet, mikä onkin ihan uusi kokemus. Laiskalle toi ei ole pelkästään ilouutinen, koska nyt on yksi tekosyy vähemmän olla treenaamatta.