Jumppakärpänen Lähetetty 5. elokuuta , 2007 Share Lähetetty 5. elokuuta , 2007 Olen tätä palstaa nyt hetken tutkinut ja ahminut itseeni tietoa. Nyt kysyisinkin seuraavaa: Tavoitteeni on ensi kesän alussa juosta 5000m lujaa. Urheillut olen koko ikäni ja peruskunto on erinomainen esim. pitkät lenkit eivät tuota minkäälaisia ongelmia. Käyn myös säännöllisesti salilla. Tutkittuani palstaa olen päätynyt seuraavanlaiseen treeniohjelmaan ja jostain kumman syystä treeniviikkoni alkaa aina sunnuntaisin: Su Rinta+ojentajat Ma Rauhallinen lenkki 60 min. Ti Selkä+hauis + Reipas lenkki 40 min. / Joka toinen vko VETOTREENIT Ke Hartiat+vatsa To Pitkä, rauhallinen lenkki 90 min. Pe Bodypump + Reipas lenkki 40 min. maastossa La LEPO Kuinka tärkeä on tuo pitkä 90min. lenkki? Ei nimittäin löydy kärsivällisyyttä...Ja miltä muuten näyttää...Perjantain Bodypump on aamulla, joten ainakin tänä kesänä tuo perjantain iltalenkki on ollut ihan mahtava lenkki! Onko muita vinkkejä? Jumppis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts