Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Lauantai 4.8

Share

Recommended Posts

Kello soi 6.00 ja 6.20 olin vetämässä verryttelyn jälkeen jo ensimmäistä vetoa...

3km VR + 4x 1 km:n vedot + 3km VR. Yhteensä 11.1km. En ole näin aikaisin koskaan tehnyt tehokasta harjoitusta. Tulipahan tuokin koettua ja kokemus oli ihan hyvä. Nyt jälkiverryttelynä imurointia ja sitten iltavuoroon töihin.

Hyvät viikonloput!

Mentiin taas tyttöjen kanssa "toinen vuosittainen"Pohjanhovi-Muurola juoksu eli 30 km kevyttä ja pitkää lenkkiä. Aikaa meni 3.21 ja keli oli sateinen mutta ei onneksi kuuma kun lähdettiin jo aamulla klo 9 liikkeelle. Porukassa on kiva juosta ja sauna lämpesi sitten porukalla siihen päälle...

Jessssssss.....piiiiiitkä lenkki. Paloheinässä osittain suunnistamista opiskellessa, eli lenkillemme tuli mittaa peräti 34 km!!! Hyvä minä! Ja kiitos loistavalle osittain pyörien päällä olleelle huollolle. :love0034: Aikaa saimme kulumaan kaikkine taukoineen pyöreet 5 tuntia. Lämpötila oli 24 astetta, mutta metsässä ainakin oli ihanan viileä, mutta lopussa meinas tulla noutaja kun piti juosta vielä kaupunkialueella liki 10 km, mutta ei ihmekään kun vauhti nousi ja välillä mennä nössötin yhden kilometrin alle 6 min kilometrivauhtiakin.

Fore sekoili matkalla ja lisäksi en muistanut aina tauon jälkeen laittaa sitä käyntiin, että hukkasimme yhden kokonaisen masu-kierroksen ja vielä rapiat päälle, mutta saimme ynnättyä tuon matkan sitten lopulta Paloheinän suunnistuskartasta kun siitä samalla opettelin tuota suunnistamisen jaloa taitoa...

Lisäksi olen iloinen uudesta - tai ainakin kymmeneen vuoteen - viikkokilometrienkasta 71,5 km!

Nyt olen ansainnut :icon_jook: ai...no voi eikun ensin pitää oottaa, että paisti valmistuu uunissa ja perunat kiehuu, johan tässä on tommosen rämpimisen jälkeen aikamoinen nälkäkin!

26 mins, 5ksm, av hr 154, max hr 164, pace avg 05:00, 406 kcals

+22 hellettä. Uusi reitti (Hietsun takaa Lapinlahden sairaalaa kohti mukavaa hiekkaista rantatietä, koirapuiston ohi Ruoholahden alikulkutunnelille asti) edes takaisin toi kokonaisuudessaan reilut viisi kilometriä. Kokeilin reipasta juoksua, kun tuo vasemman kintun semi-penikka-kipu alkaa helpottaa. Ihan mukavasti kulki, oli mukava juosta, kun reitillä oli paljon ihan selvästi HCM:lle harjoittelevia. Tuli ihan olo niin kuin olis oikea juoksija... Pettymykset tulivat lähikaupasta: ei taaskaan mustikoita! Tätä menoa viime vuoden 15 litran mustikkatankkaus ennen HCM:ää jää toteutumatta. Huomenna sitten edessä se viimeinen pitkä lenkki ennen HCM:ää. Mut hei apu-va! HCM 07 soittolista on vielä alkutekijöissään: ehdotuksia hyviksi rullaajabiiseiksi?