Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Tunnustan: pitkä lenkki nestetankkauksen jälkeen

Pisama
 Share

Recommended Posts

Ehkä tämä kuuluisi jollekin muulle osastolle, mutta tunnustan nyt täällä kuitenkin:

Minulla on joskus (usein?) viikonloppuisin ongelmia tuon sunnuntain pitkän lenkin ajoituksen kanssa. Punaviini maistuu lauantaisin niin vietävän hyvältä, että pitää sunnuntaisin oikein miettiä, että mihin aikaan sitä on hyvä lenkille lähteä.

Nytkin olen naisporukassa iltaa viettämässä lauantaina, joten sen tietää, ettei aamutuimaan jaksa lähteä juoksemaan.

Kenelläkään muulla ei ole varmaan samaa oneglmaa, sillä kaikki juoksijat ovat elintavoiltaan nuhteettomia::icon_jook:

Pitäisi varmaan tehdä jotain. Esimerkiksi siirtää pitkä lenkki maanantaille...

• Replies 38
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kenelläkään muulla ei ole varmaan samaa oneglmaa, sillä kaikki juoksijat ovat elintavoiltaan nuhteettomia::icon_jook:

Pitäisi varmaan tehdä jotain. Esimerkiksi siirtää pitkä lenkki maanantaille...

Tiedän yhden kaverin, jolla oli sama ongelma ja usein se jätti maanantaisetkin treenit väliin uupumuksen ja kankkusen rippeiden takia.

Tämän takia nuo treenipäivät varmaan kannattaa pitää hieman liukuvina, elikkä juoksee silloin kun pystyy. Itse en ainakaan keskeytä hyvää illanviettoa, koska seuraavan päivän treeniohjelmassa on lenkki. Se on mielestäni juuri sitä, mitä monet ovat peräänkuuluttaneet, ettei juoksuharrastus saa sotkea sosiaalista tahi muutakaan elämää.

Oletan että ryyppääminen tapahtuu lauantai-iltaisin joten eikö pitkää lenkkiä vois juosta lauantaina aamupäivällä? Niin mä ainakin tekisin jos en olis näin uskomattoman nuhteeton elintavoiltani ja ruokavalioltani :icon_pidu:

Lauantai ap ja ip menee monesti ns. pakollisissa kotihommissa: kaupassa käynti, siivous, pyykinpesu, ruoanlaitto jne.

Emmää hirveesti viiniä vedä, mutta sellaista pientä tissuttelua: 3-5 annosta. Suurin ongelma ei sunnuntaisin ole kyllä krapula, vaan ihan se väsymys, kun on istunut iltaa.

Mutta ehkä se on niin, että joko sitä on surkea juoksija ja elää muutenkin. Tai sit just karsii kaiken muun (myös kotihommat) elämästään ja keskittyy olennaiseen.

Elämähän on valintoja. Kakkua ei voi syödä ja säästää. Monesti se menee niin, että kun jotain saa, jotain menettää.

Sallisiko elämäntilanne juosta pitkän viikolla illalla?

Kyllähän se sallii, ainakin näin kesällä kun on valoisaa. Eri asia tietysti on, miten sen oikeasti järjestää. Töissä pitää varmaan sit syödä välipala, että voi lähteä lenkille heti kotiin tultuaan. Jos vetäisee himassa ruokaa, niin sitten menee taas lähtö liian myöhäiseksi.

Kyllähän mä muutenkin sumplin juoksuja esm. sään mukaan. Jos sunnuntaina sataa akkoja, niin en minä silloin juoksemaan lähde, oli sitten edellisiltana ollut miten rauhallista tahansa.

Punaviini maistuu lauantaisin niin vietävän hyvältä,..

Tähän päivään mennessä en ole suuhuni hyvän makuista viiniä saanut. Vanha villasukkakin maistuu paremmalta...

Saunaolut silloin tällöin sen sijaan menettelee. No, makuasioistahan voi vain kiistellä..

hatapa kirjoitti: "Ja eihän kestävyysjuoksun harrastajilla muuten ole sosiaalista elämää lainkaan..."

- - -

lenkkiväki tosiaan on siitä timangia seurakööriä, että se ei voi koskaan ottaa punkkua ja pihviä, tai edes sitä pihviä, eikä lähteä yhille töiden jälkeen.

toista ovat nuo meidän työpaikan naiset, kun ne napsaisevat ensin tuopposet siiteriä ja jatkavat siitä jumppatunnille stretsailemaan.

toista ovat nuo meidän työpaikan naiset, kun ne napsaisevat ensin tuopposet siiteriä ja jatkavat siitä jumppatunnille stretsailemaan.

Mä taidan sit liikkua aivan väärissä porukoissa (eli täällä palstalla ja juoksuhommissa), kun mulla veri vetää sekä lasilliselle että lenkille. Itse kyllä kävisin ensin siellä jumpassa ja sitten ottaisin sen sidukan, niin sit vois tarvittaessa ottaa vielä toisenkin.

Tai ehkä kyse on sukupuolieroista? Naiset pystyy tekemään, ajattelemaan ja haluamaan enemmän asioita, mutta miehillä on mielessä vain se yksi ajatus (=juoksu).

Vai ovatko kaikki juoksijat epäsosiaalisia tosikoita? Höh. En myönnä.

Taidan tehdä niin, että valvon lauantaina niin myöhään kuin hyvältä tuntuu. Lenkille lähde sunnuntaina alkuillasta. Jos kovasti olen uupunut, niin siirrän juoksun maanantaihin ja käyn sunnuntaina sit vaikka stretsaamassa...

Tähän päivään mennessä en ole suuhuni hyvän makuista viiniä saanut. Vanha villasukkakin maistuu paremmalta...

Saunaolut silloin tällöin sen sijaan menettelee. No, makuasioistahan voi vain kiistellä..

Samaa mieltä ja lääkäri kielsi vielä oluenkin jos ei ole gluten free

(keliakia):viheltely: