Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Montako kiloa tuli lisää kesän aikana ??


TimoDee

Recommended Posts

Painon olisi pitänyt laskea loman aikana, kun on päässyt juoksemaan ja suunnistamaan.

Mutta samoissa on paino pysynyt, sen verran on tullut tuota olutta ja uutta perunaa ahdettua kurkusta alas.

Mutta itse olen sitä kolpakkoa kallistellut, ei ole kukaan ollut auttamassa!:action-smiley-073:

Peesaan Lanttua, paitsi, että painon olisi pitänyt pudota kesän aikana, keväällä reilussa parissa kuukaudessa sain 5 kg lisää (vähän liikuntaa - paljon syömistä ja juomista). Nyt vaikka liikuntaa on tullut lisää, niin paino ei putoa. Ilmeisesti syönti ja juonti on samassa suhteessa liikunnan kanssa lisääntynyt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 44
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Alkukesästä lähti kilo pois ja juhannuksesta heinäkuun loppuun hankin 3 lisäkiloa eli kesäkuun alusta elokuun alkuun +2 kg. Ihan kiitettävästi tuli juotua. Lähes joka päivä siideriä tai lonkeroa. Olis pitänyt säästää viikon juomat yhdelle päivälle niin olis juomat tuntunut muuallakin kun vaan painossa ja kukkarossa. No kerrankos se on kesä 2007 eli nyt vaan sitten laittamaan itseään takaisin ruotuun. :bike:

Link to comment
Share on other sites

Varsinaiset kesäkilot sain jo karistettua, mutta tän kesälentsun myötä on tullut kiloja takaisin -kun ei ole ruokahalu lentsun myötä pahemmin vähentynyt, mutta liikunta on jäänyt minimiin :icon_rolleyes:

Tuttu tunne. Ei ole ollut flunssaa nyt pitkään aikaan (koputtaa puuta), mutta yleensä flunssan aikana ruokahalu ei häviä, mutta paino nousee, kun liikunta loppuu. Meikäläisen painonhallinta kun perustuu täysin hyöty-ja muuhun liikuntaan.

Jeps. Paitsi vuonna 2005 sain lekurilta influenssaan sen verran vahvat tropit, että katto oli lattia ja lattia katto. Makuaisti meni täysin ja totuus on, että kun kaikki ruoka maistuu paperilta, ei tee mieli syödä ja painoa tippui noin 2-3 kiloa. Kuitenkin se tunne, ettei ole makuaistia oli niin kamala, että mieluiten valitsen liikakilot kuin sen, että mikään ei maistu miltään.

Link to comment
Share on other sites

Miksei tuollaisia vahinkoja satu koskaan minulle... jos jätän punnitsematta, niin suunta on useimmiten päinvastainen :viheltely:

Itse asiassa koko vaaka on turha kapistus. Eikös jokainen huomaa siinä vaiheessa, kun housut alkavat puristaa vyötäröstä tai vastaavasti roikkua, että jonkinlaista painon muutosta on tapahtunut?

Paitsi tietysti me strech-housujen käyttäjät - no joo, ehkä sitä vaakaa sittenkin tarvitaan. :viheltely:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy