Mettes Lähetetty 30. heinäkuuta , 2007 Share Lähetetty 30. heinäkuuta , 2007 Löytyiskö Oulusta naispuolista lenkkiseuraa tälläiselle hitaalle menijälle? On nimittäin alkanut jo jurppimaan tää yksin juokseminen. En kyllä tiedä, että pystynkö mä keskustelemaan, kun juoksen:tongue0014:, mutta ois mukava kokeilla... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaisam Lähetetty 31. heinäkuuta , 2007 Share Lähetetty 31. heinäkuuta , 2007 Missä päin Oulua asustelet? Minä asun Sairaalan vieressä ja usein (kunhan tässä reilun viikon päästä taas kesän jälkeen sinne asetun) siellä Iinatin kuntorataa taivaltelen. Varsinkin hitaille lenkeille olisi kyllä joskus seura tarpeen. Ilmeisesti sinäkin siis olet naispuoleinen (etten täällä nyt poikakaverin silmien edessä sovi treffejä...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mettes Lähetetty 31. heinäkuuta , 2007 Author Share Lähetetty 31. heinäkuuta , 2007 Joo, naispuolinenpa hyvinkin:)) Mä asustelen Tuiran ja Puokkarin välimaastossa, joten meidän välimatka on kyl aika pitkänsorttinen. Vois kyllä joskus treffata jossain puolessa välissä ja jos saatais vielä enemmänkin porukkaa vielä kasaan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaisam Lähetetty 1. elokuuta , 2007 Share Lähetetty 1. elokuuta , 2007 Totta, sitten varmaan olis järkevää saman tien joku vähän pidempi lenkki juosta. Mutta katsotaan sitä nyt tässä jonkun viikon päästä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goggali Lähetetty 19. syyskuuta , 2007 Share Lähetetty 19. syyskuuta , 2007 Mä voisin kanssa lähteä mielelläni mukaan, olen kanssa tyttöpuolinen ja just muuttanut Ouluun, ois kiva nähä uusia paikkoja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts