Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Ennustus puolimaratonille?

neekerinainen
 Share

Recommended Posts

Just juoksin testijuoksun (täysillä meni; sykkeet oli 145-177) ennen tampereen puolikasta, joka siis ens vkl:na..

Aikaa meni 46min ja 9km, reitti oli Helsingin keskuspuiston hiekkateitä ja mukana oli pari muutaman sadan metrin nousua eli pirkkolan mäki ja paloheinän mäki..

Veikkauksia puolimaraton ajasta??

Itse aattelin, että 2h ois hyvä alittaa (--> Mun pääasiallinen tavoite on sit kuitenkin berliini 1.10 ja aika siel n4h - 4.10h..)

Kiitokset veikkaajille :character00115:

Just juoksin testijuoksun (täysillä meni; sykkeet oli 145-177) ennen tampereen puolikasta, joka siis ens vkl:na..

Aikaa meni 46min ja 9km, reitti oli Helsingin keskuspuiston hiekkateitä ja mukana oli pari muutaman sadan metrin nousua eli pirkkolan mäki ja paloheinän mäki..

Veikkauksia puolimaraton ajasta??

Itse aattelin, että 2h ois hyvä alittaa (--> Mun pääasiallinen tavoite on sit kuitenkin berliini 1.10 ja aika siel n4h - 4.10h..)

Kiitokset veikkaajille :character00115:

1:55 menee. Mitä voitin? :1st:

Tekis mieli laittaa paremmaks ku pojat veikkas, mut riippuu vähän siitä miten tosissaan tuon 9 km juoksit. Kirjotuksen perusteella aika maksimeilla. Mutta kuten kalman luontevasti kertoi, niin kisalisä tuo potkua lissää. Jotenka mun veikkaus on 1:50:21. Ja pakko kysästä tosiaan, että mitä palkintona odottaa? Kenties :sign0133:

Pystyt kyllä parempaan aikaa kuin arvaukseni 1.56.08.

Tein kuitenkin sääennustuksen ennen juoksuaikasi arviointia.

Tarkka sääennustukseni juoksun aikana antoi lämpötilaksi juoksun lähdössä 24,8 ja maalissa peräti 26,9 ast. C, mikä verottaa ajasta täsmälleen 4 min 12 sek.

Onnea matkaan ja muista ottaa hikinauha mukaan!