Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Halpa märkäpuku

eras
 Share

Recommended Posts

Kyllähän tuollaisella halvallakin märkäpuvulla pärjää. Mikäli ei ole ihan varma kuinka kauan tri-harrastus kestää, niin mun mielestä ei heti kannata ostaa kallista pukua. Jos käyttö jää pariin kertaan vuodessa, niin taitaa olla järkevämpää ostaa halpis malli tai sitten vuokrata kunnon puku.

Mä olen vetänyt tän vuoden kisat Lidlin 50 €:n puvulla. Tulokset ei ole kovin kummoisia, mutta järveen olen tarjennut mennä kylmälläkin kelillä ja onpa uintiajatkin varmaan hieman nopeammat kuin ilman pukua. Parikymmentä kertaa puku on ollut päällä ja toistaiseksi on kestänyt. Mutta puku on alkanut vuotaa, koska olen laihtunut viime vuodesta, jolloin ostin puvun. Silloin se tuntui pitivän hyvin. Nyt puku tuntuu pitävän ( siis vesi ei virtaa varatalon ja puvun välissä) paremmin silloin kun olen pukenut alle pyöräilyhousut ja -paidan.

Ensi vuodeksi tosin taidan hommata "oikean" märkäpuvun.

Ei ole kokemusta noista halvoista ja EI UINTIIN suunnitelluista märkäpuvuista.. sen sijaan sanonnasta 'halvalla saa pskaa' yllinkyllin.

Kunnon pukuja löytyy myös käytettynä ja liikkeistä tuurilla vanhempia malleja. Kyselisin ennemmin noita kuin ostaisin väliaikaisesti jonkun rimpulan ja sitten mahdollisesti heti taas uuden oikean puvun. Puku kestää kyllä vuosia, joten ihan lyhytkestoisesta sijoituksesta ei ole kysymys.

Jos sattuu olla reissua rapakon taakse niin siellä puvut on halpoja, varsinkin tän hetkisellä taalan kurssilla.