Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Pirkan hölkkä 2007

Recommended Posts

Avasin nyt tämän vuoden keskustelun, koska sitä pyydettiin. Olisi tarkoitus minunkin mennä toisen kerran Pirkkikseen. Viime vuonna ensikertalaisina lähdettiin oikein varovaisesti liikkelle, ja sitten sai hyppiä kapeilla poluilla ihmisten ohi. Tapahtumana oli kyllä oikein mukava ruuhkia lukuunottamatta, tällä kertaa pitää yrittää tehdä pieni alkuspurtti siinä asfalttiosuudella, ettei ihan joukon hännillä joutuisi polkuja menemään. Mukavaa oli kyllä sekin, kun hiljaista vauhtia meni, niin maalissa tuntui, että olisi voinut hyvin jatkaa vaikka maratoniin asti.

• Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Maksulappunen tipahti tännekkin postilaatikkoon.

Viimevuotinen ja ensinmäinen PIRKKANI jäi varmaankin viimeiseksi,

sauvoen sen taivalsin.

Vuodessa tapahtuu paljon esim. nivelrikko lonkassa.

Tavotteenani oli joskus sauvoen tavaltaa maraton

ja tuo viimesyksyinen oli sellainen harjoittelu

ja silloin vielä uskoin sen maratonin käveleväni tämä vuonna.

Nyt on ollut pakko tunnustaa itselle sen unelman romuttuminen (ehkä).

Jalka ei kestä niin ei kestä,

mutta toisaalta jaksanhan päivän tassutella jaloillani töissäkin.

Vaikka ei se loppupäivä muuta kun tuskaa olekkaan.

Sen kuitenkin itselleni tunnustan, PIRKKA on liian vaikea maasto kinttuvaivaiselle.

Ehkä jossain kotikonnuilla tutuilla tasaisilla reiteillä kokeilen

mihin saakka pääsen unelmastani.

Ei muuta kun tsemppiä matkaan lähtijöille.

Minua kiinnostaisi tietää, miten aikasin te Hölkkään osallistujat heräätte suorittamaan viimeistä tankkausta ja mitä ylipäätään syötte? Lähtö on huolestuttavan aikaisin...

Olisi tarkoitus osallistua, jos uskallan:undecided:, tämänvuotiseen hölkkään. Pisin matka, jonka olen juossut, on puolimara ja sekin ensimmäistä kertaa tänä vuonna Forssan Suvi-illassa.

Mukana ollaan! Viime vuonna unelmajuoksu 2.16... Laitetaan tavoitteeksi alle 2,20.

Sania,

Olen ite heräillyt kuuden aikaan, ja normaali suht nopeasti sulava aamupala silloin (esim. banaani+puuroa+kahvia+urheilujuomaa). Tankkauksethan hoidellaan sitten jo 2-3 päivää ennen juoksua...

Harmi juttu, Jose-Fiina...Tsemppiä sinnepäin uusiin tavoitteisiin kuitenkin!

• 2 weeks later...

Vähän pähkäilen tässä strategiaa, miten noita tavoitteita asettaa. Hiukan tekisi mieli Pirkan Hölkän lisäksi juosta vielä Rautavedellä marraskuussa toinen maraton. Tuossa tulee suunnilleen kuukausi väliä, joten meikäläisen kunnolla varmaan pitäisi yrittää Pirkassa ottaa suhteellisen rauhallisesti... Mutta katsotaan nyt.

Minua kiinnostaisi tietää, miten aikasin te Hölkkään osallistujat heräätte suorittamaan viimeistä tankkausta ja mitä ylipäätään syötte? Lähtö on huolestuttavan aikaisin...

Olisi tarkoitus osallistua, jos uskallan:undecided:, tämänvuotiseen hölkkään. Pisin matka, jonka olen juossut, on puolimara ja sekin ensimmäistä kertaa tänä vuonna Forssan Suvi-illassa.

Minusta lähtöaika on tosi hyvä, ilma on viileä ja syksyn aamut on muutenkin tosi hienoja. Mulla on tapana oikeastaan ennen jokaista juoksua syödä mustikkakeittoa, imeytyy hyvin. Reilusti ajoissa kannattaa herätä, itse en ainakaan mielellään suoraan sängystä lähde kisaamaan.

• 4 weeks later...

Hyvähyvä, kaikki mukaan vaan hienoon tapahtumaan!

RR yritti tuolla jo yllyttää hullua, mutta kyllä tänä vuonna Pirkka mennään vähän rauhallisemmin, koska siitä on vajaa kaksi viikkoa syksyn päätavoitteeseen, eli Kankaanpään maraan.

Viime vuonna meni täysillä vedetyn Pirkan jälkeen kuitenkin aika kauan palautumisessa.

RR yritti tuolla jo yllyttää hullua, mutta kyllä tänä vuonna Pirkka mennään vähän rauhallisemmin, koska siitä on vajaa kaksi viikkoa syksyn päätavoitteeseen, eli Kankaanpään maraan.

Viime vuonna meni täysillä vedetyn Pirkan jälkeen kuitenkin aika kauan palautumisessa.

...no siis, tuota ei usko kyllä kukaan. Aina ennen kisoja kuuluu höpöttää, että nyt mennään rauhassa yms. mutta kun kisa alkaa, niin tuommoiset unohtuu...:thumbsup: