Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Wanted: juoksukoulu/valmentaja

Pink Panther
 Share

Recommended Posts

Hei vaan kaikki!

Osaisiko kukaan neuvoa mistä löytäisin pääkaupunkiseudulla hyvähenkisen juoksukoulun (tai porukan, josta saisi vinkkejä ja juoksuseuraa) taikka vaihtoehtoisesti valmentajan? Olen juossut kaksi maratonia, nyt tuleva HCM on kolmas. Tähän asti olen treenannut aika lailla itsekseni, mutta haluaisin mielelläni alkaa tosissaan parantamaan aikaa ja treenaamaan läpi vuoden 'oikein'. Juoksuseuraa olisi myös tosi mukava saada, treenikaveri kun muutti takaisin jenkkeihin...

Oikein mukavaa kesää kaikille!

Talousihmisenä sanoisin, että miksi maksaa turhasta, kun käytettävissä on ilmainen Juoksufoorumi.fi ja sen kaikki palvelut. Neuvojakin saa aina, kun kysyy, eikä tyhmiä kysymyksiä ole olemassakaan.

Toisaalta kannattaa käydä seivttämässä nuo kynnyssykkeet jossakin testausasemalla ja kysellä sieltä samalla harjoitusvinkkejä.

Jep. Oon vähän samoilla linjoilla edellisen kirjoitajan kanssa.. Eli jos rahaa ja aikaa on - mene maratonkouluun..

Toinen vaihtoehto on palkata personal traineri, joka antaa Sulle yksilöllistä ohjausta, valmennusta ja seuraakin tietysti..

Kolmas vaihtoehto on se, että perhdyt itse näihin juttuihin ja valmennat itse itseäsi. Itsensä kuunteluhan tässä on kuitenkin nro 1. Mä sillei juossu 12maratonia, ja valitettavasti juoksen parempia aikoja jatkuvasti kuin mun kaverit, jotka näissä kouluissa ovat käyneetja juoksevat 2-3kertaa viikossa enemmän kuin mä.. Kolmannessa vaihtoehdossa huonoa on tietty se, ettei sit tuu uusia kavereita - mut kyllähän niitäkin voi esim. tältä palstalta löytää?

Tsemppiä:sleep: