Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Tunnustan...

Recommended Posts

• Replies 2,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kollina. Oliskos ollut joskus hyvin hyvin kauan sitten markka-aikana.    Lähdin baarista ja ostin busslilipun. Viimeiseen bussiin tietenkin.  Oli kova pakkanen ja kun pääsin lämpöiseen bussi

Jos suurilla persoonilla tarkoitetaan aikuisia ihmisiä joiden kanssa kommunikointi on pikkulapsen tasoista ja joita pitää vahtia enemmän kuin mun 2 vuotiaita kaksosia niin en jää heitä hetkeäkään kaip

Tunnustan, että minun pajatsoa tälläinen ei tyhjennä. Enemminkin rupee etomaan, kun tässä käännetään syyllisyyttä kaikkien miesten harteille, sekä samaan hengenvetoon ruvetaan takertumaan joutaviin li

Posted Images

Itse asiassa tunnustan olevani oikealta persoonaltani noita-akka. Pahin ulkonäköongelma, joka minulla on on tuo kyömyneänän päässä oleva iso syylä. Siitä josta on pirusti haittaa tuulenvastuksena vauhikkailla lenkeilläni joilla kidutan pakaroitani. Ai niin ... ne leuan pari partakarvaa nyppäisen pois pinseteillä... partakarvanpoistopäivinä....

Ja noita kun oon.... on meiksillä turboluuta, jolla täänän lähden viuhtomaan Kyöpelinvuorelle muutaman päivän työmatkalle. Apunoidat pirulaiset ovat menneet tekemään varasto-ottoja ennen taikavälineiden varastoonkirjauksia, jonka takia taikavälineiden omakustannus-hintaraportti on aivan pielessä - saldojen ohella. Että katsokaan vaan taivaalle, siellähän meiksi käkättää luudan päällä kissan kanssa.

Sitä ennen ajattelin avata ketjun nimeltä: You are Punk´d. Suomenkielellä: sua on kusetettu. Sinne voidaan kerätä tämän arvokkaan alatyylin helmet. Itselle tehdyt ja itse tekemät. Tuleeko yhtään mieleen, noin suoralta kädeltä.

Toinen ketju, mink'ä ajattelin teille avata on Duell-areena. Suomeksi "kaksintaistelu-areena". Idean tähän mainioon ketjuun sain Arto Halosen dokkarista "Pavlovin koirat". Dokkari jakautuu kolmeen osaan: 1) Hyönteiset ja eläimet (siis "aivottomat" refleksitoiminnot), 2) rikkaat ihmiset (siis jo hieman aivotoimintaa vaativa sosiaalikanssa-käyminen jopa eri kerrostumien välillä), 3) massat (siis miten massoja liiktellaan).

Mut kaksintaisteluareenan, jota suunnitteli maksulliseksi. Diokkarin henkilö veti esim. 3000 dollari elämäänsä täysin kyllästyneille ihmisille tilanteita: kadulla prostituoituna esiintyminen, kerjääminen ja kaksintaistelut. Ihmiset makso pääsymaksun ja tää psykologi toteutti. Vois toimia tääläkkin. Eihän täällä nyt ihan niin kynnettömiä olla.

Auts, turboluutaa täytyy alkaa käynnistää..... :peukku

Saakeri ku raapasi olon vitun agressiiviseksi. Lukasin ton koiran potku jutun ja hetkellinen viha noita maahanmuuttajia kohtaan kasvoi potenssiin 10. Onneksi Seppo hoiti asian varmaan järkevimmällä tavalla. Mun pinna olisi leikannut niin pahasti, jotta varmaan makaisin sairaalassa nyt. Hyvinkin pahasti hakattuna :loukkaantunut2.

Nyt vituttaa ihan maksimaalisella teholla...

edit kirjoitus asua vähän muutin

Saakeri ku raapi olo vitun agressiiviseksi. Lukasin ton koiran potku jutun ja hetkellinen viha noita maahanmuuttajia kohtaan kasvoi potenssiin 10. Onneksi Seppo hoiti asian varmaan järkevimmällä tavalla. Mun pinna olisi leikannut niin pahasti, jotta varmaan makaisin sairaalassa nyt. Hyvinkin pahasti hakattuna :loukkaantunut2.

Yhden tutun koira sai samanlaisen kohtelun satunnaiselta ohikulkijalta. Tuttuni ei siinä jäänyt toimettomaksi, vaan kumosi potkijan, istui tämän rinnan päälle ja antoi pari läpsäytystä avokämmenellä. Todennäköisesti ei enää potki toisten koiria... :ei noin

Itse kävelin joskus teininä Helsingin keskustassa kaverini kanssa. Ohitimme ihan perussuomiperheen, äidillä ja isällä näytti olevan sanaharkkaa jostakin. Juuri kohdalle päästyämme, perheen isä potkaisi kovaa ystävääni sääriluuhun. Se oli jotenkin niin ällistyttävän yllättävää, ettemme osanneet tehdä mitään. YStäväni nieleskeli kyyneliä pitkään ja yritti vähätellä asiaa...

Tässä opiskelutehtäviä tehdessäni mietin, että olisiko minulla mitään tunnustettavaa teille. Ja olisihan minulla... :oops:

Sen toisen viimekesäisen kesähelteellä juostun puolikkaani jälkeen tuli joku minulle suihkuun huikkaamaan, että minun olisi kiirehdittävä palkintopallille. MITÄ?? En uskonut korviani. Äkkiä kesämekko päälle ja tarkastamaan asiaa. Ja tottahan se oli: siellä odotettiin meikäläistä pokkaamaan palkintoa. Ei siinä auttanut muu kun kömpiä kolmannelle korokkeelle ja niiata nätisti. Hävetti niiin vietävästi. Sarjoista mitään tietämättä olin ilmoittanut itseni kilpasarjaan (N40). Kahden tunnin ajallakin sitä pystyy itselleen pokaalin pokkaamaan, kun tietämättään ilmoittaa itsensä kilpasarjaan! :kädet :kädet

Myöhemmin tulosliuskoja selatessani huomasin , että olin samalla sarjan viimeinen. Mutta ei se iloani himmentänyt enää siinä vaiheessa. Eka voitti minut 15min, toinen 2min. Kuntosarjassa olisin ollut myös kolmas ja monta kilpailijaa olisi jäänyt taakseni. Harmittikin, kun en osallistunut kuntosarjaan, tulosliuskoissa se olisi näyttänyt tosi paljon hienommalta!

Mutta on hyvä, että aina jää jotain hampaan koloon. Se tsemppaa yrittämään vielä kovemmin... :viheltely :viheltely

Kalsarikännätessä muistuu aina mieleen kaikenlaista:

Olen sentään melkoinen ampumahiihtäjä muun hyvän lisäksi. Urheiluseurani järjesti ampumahiihdon piirinmestaruuskilpailut niihin aikoihin, kun Suomen kestävyysjuoksu eli kultaisia vuosiaan.

16-vuotisten sarjaan oli viestiin ilmoittautunut ainoastaan 2 joukkuetta (joista toinen oli järjestäjäseuran tyttöjoukkue). Hämmästykseni oli suuri, kun paikallinen urheilumies ilmoitti, että seura oli päättänyt ottaa ilmaisen pronssimitalin pois kuleksimasta ja meistä seuran yleisurheilijoista oli kasattu kätevästi tämä puuttuva viestijoukkue.

No, ei muuta kuin suksiin pitoa ja kisapaikalle.

Olin viestin aloittaja. Huonona hiihtäjänä saavuin ekalle ammuntapaikalle muutaman minuutin tyttöjen jäljessä. Jouduin varapatruunoille, yllätys. En ollut milloinkaan ladannut asetta, joten jouduin siinä kilpailun tiimellyksessä opettelemaan tuonkin. Hirvittää jos olisin jotenkin onnistunut laittamaan kudin vikapäin aseeseen...

No, tiputin luontaisella kyvykkyydellä 2 laattaa makuulta ja jatkoin sakkokierrosten jälkeen matkaa. Saapuessani parin tuskallisen kilometrin jälkeen pystyammuntaan ei muita joukkueita enää suorituspaikalla näkynyt.

Yllätyksekseni sain tippumaan 2 laattaa, vaikka ase heilui käsissäni kuin vasikan jalka. Huono puoli asiassa oli, että ammuin sektorista vinoon, eli väärään tauluun ja jouduin siten kiertämään täydet viisi sakkokierrosta naureskelevan yleisön tyrskiessä.

No, siitä sitten viimeiselle kierrokselle ja viimein vaihtopaikalle. Toisilla viestinviejillä sujui matka yhtäläisesti. Joukkueessa oli 3 jäsentä, mutta kun meidän ankkurimme saapui maalialueelle, olivat kisat jo ohi ja kaikki muut paitsi ajanottajat siirtyneet palkintojen jakoon seuratalolle. Silti, palkintokaapissani koreilee muun joutavan ohella pm-pronssi ampumahiihtoviestistä.

Saakeri ku raapasi olon vitun agressiiviseksi. Lukasin ton koiran potku jutun ja hetkellinen viha noita maahanmuuttajia kohtaan kasvoi potenssiin 10. Onneksi Seppo hoiti asian varmaan järkevimmällä tavalla. Mun pinna olisi leikannut niin pahasti, jotta varmaan makaisin sairaalassa nyt. Hyvinkin pahasti hakattuna :loukkaantunut2.

Jep kyllä alko ottaan päästä mullaki. Kaikkia perkeleitä se maa päällään kantaa :vihainen . Ei tuosta varmaan ilman turpasaunaa olis selvinnyt. Seppo on sentään järkimies.

Eikös sulta ForrestG löytyis työpaikalta jotain sopivia "apuvälineitä" tuollaisten tapausten varalle... :viheltely

Jep kyllä alko ottaan päästä mullaki. Kaikkia perkeleitä se maa päällään kantaa :vihainen . Ei tuosta varmaan ilman turpasaunaa olis selvinnyt. Seppo on sentään järkimies.

Eikös sulta ForrestG löytyis työpaikalta jotain sopivia "apuvälineitä" tuollaisten tapausten varalle... :viheltely

Kyllähän sieltä jotain aina löytyy...

Juu ei multakaan tarvi tulla aneleen sääliä. Eräs maahanmuuttaja=pakis kävi syksyllä vaimoni "kimppuun" tunkeuduttuaan hänen työpaikallensa. Onneksi ei käynyt pahemmin. Myös samalta seudulta tulleisiin tyypeihin löytyy extra kokemusta, sillä olin maastopukuhommissa sillä seudulla ja voin sanoa että ei sielä kovin "viisasta" porukkaa asustele!

Osallistu keskusteluun

Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Ketjua lukevat   0 members

Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

• Tästä mainospaikka alkaen 30e+alv/kk. 

Yli 10 000 kävijää/kk

n. 350 000 sivulatausta/kk

• Sivulataukset 13.11.2020 alkaen: Web Hits

Yksittäiset kävijät 13.11.2020 alkaen: Web Hits
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy