Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Tunnustan...

Recommended Posts

• Replies 2,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kollina. Oliskos ollut joskus hyvin hyvin kauan sitten markka-aikana.    Lähdin baarista ja ostin busslilipun. Viimeiseen bussiin tietenkin.  Oli kova pakkanen ja kun pääsin lämpöiseen bussi

Jos suurilla persoonilla tarkoitetaan aikuisia ihmisiä joiden kanssa kommunikointi on pikkulapsen tasoista ja joita pitää vahtia enemmän kuin mun 2 vuotiaita kaksosia niin en jää heitä hetkeäkään kaip

Tunnustan, että minun pajatsoa tälläinen ei tyhjennä. Enemminkin rupee etomaan, kun tässä käännetään syyllisyyttä kaikkien miesten harteille, sekä samaan hengenvetoon ruvetaan takertumaan joutaviin li

Posted Images

Paistelin tuossa jauhemaksapiffejä ja samalla muutaman kerran tuli siinä maistaneeksi naudan raakaa jauhemaksaa. Kerran jopa lusikallinen, ja se maistui ihan hyvältä :)

Onkohan tuo raaka liha tai maksa vaarallista syödä? Ennemmin tai myöhemmin sitä kuollaan.

Jos asustaa Tampereen seudulla, se voi olla vaarallista, mikäli on uskominen päivän uutisia.:fryingpan:

Olen myös joskus tehnyt hirvenlihasta käristystä ja syönyt raakaa ja jäistä hirvenpaistia.

Olen(ko)han aika outo(?)

Onkohan tuo raaka liha tai maksa vaarallista syödä? Ennemmin tai myöhemmin sitä kuollaan.

Mitäs outoa tuossa on? Raakaa lihaa myydään herroille suurena herkkuna mm tartar-pihvin nimellä.

Mitäs outoa tuossa on? Raakaa lihaa myydään herroille suurena herkkuna mm tartar-pihvin nimellä.

Tartar-pihviin käytettävällä jauhelihalla ei ole mitään tekemistä tavallisen sikanaudan kanssa. Liha jauhetaan just sillä hetkellä, kun asiakas tilaa pihvin ja taatusti desinfioidulla myllyllä taatusti tuoreesta lihasta. Jokainen ammattitaitoinen kokki tietää tämän.

Tähän päivään sopisi paremmin sanonta muodossa; voi pyhä sylvi, kun tuli talvi ja lunta tupaan tuiskuttaa.

Hyvä, että saatte luonnonlunta sinne Vantaan SM-laduille ensi viikonlopuksi. Tänne ei lunta ole tullut ja toivottavasti ei tulekaan enää tänä talvena.

Voi olla, että Hähi pääsee hiihtämään lähipäivinä.

Pääsee? Luulen, että ennemminkin joutuu...