Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Tunnustan...

Recommended Posts

• Replies 2,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kollina. Oliskos ollut joskus hyvin hyvin kauan sitten markka-aikana.    Lähdin baarista ja ostin busslilipun. Viimeiseen bussiin tietenkin.  Oli kova pakkanen ja kun pääsin lämpöiseen bussi

Jos suurilla persoonilla tarkoitetaan aikuisia ihmisiä joiden kanssa kommunikointi on pikkulapsen tasoista ja joita pitää vahtia enemmän kuin mun 2 vuotiaita kaksosia niin en jää heitä hetkeäkään kaip

Tunnustan, että minun pajatsoa tälläinen ei tyhjennä. Enemminkin rupee etomaan, kun tässä käännetään syyllisyyttä kaikkien miesten harteille, sekä samaan hengenvetoon ruvetaan takertumaan joutaviin li

Posted Images

Joillain julkkiksilla on ollut vaikeuksia saada ihmiset uskomaan, että he tosiaan ovat Facebookissa omalla nimellään. Esim. Sir Patrick Moore ja Stephen Fry ovat täkäläisittäin herättäneet epäilyksiä aitoudestaan. Ainakin Stephen on siellä kuulemma aika aktiivisestikin. Jaa, taidanpa pyytää häntä kaverikseni.

Ilman muuta. Kyllä mullekin kelpaisi Jeeves kaveriksi.

• 2 weeks later...

Tunnustan, että koin lauantai-iltana jotakin ensimmäisen kerran elämässäni. Tämä "eka kerta" ei tosin ole ihan sieltä himoituimmasta päästä, ja ainakin omasta puolestani toivoisin sen olevan samalla myös viimeisen kerran.

Pamahti nimittäin lenkillä paskat housuun. Kyllä, uskoin itsekin tähän päivään saakka, että moinen olisi mahdotonta tapahtua ainakaan minulle, muutaman kerran vuodessa vatsan kääntyessä ympäri lenkillä olen kuitenkin tavalla tai toisella välttynyt suuremmilta katastrofeilta, joko saanut sinniteltyä kotiin saakka tai käynyt kyykkypaskalla metsässä. Tänään metsän tarjoama suoja oli harmittavasti vain 100 metriä liian kaukana, ja tilanteen ollessa päällä aikaa oli todella vähän. Kun tajusin, että nyt ei ole mitään tehtävissä, minulla oli noin kaksi sekuntia aikaa päättää, paskonko housuun vai hyppäänkö sivuun pyörä/kävelytieltä paikassa, joka on täysin aukea, molemmin puolin tietä suorat näkymät rivitaloihin, joissa oli varmaan kaikissa asunnoissa valot päällä, bussi oli tulossa pysäkille, joka oli n. 20 metrin päässä ja pysäkillä odotteli 3 teinityttöä jne...

En sitten hypännyt tien sivuun vaan kävelin viimeisen kilometrin kotiin melkoisen pilven saattelemana. Voin nyt kokemuksesta kertoa, että urheilukerrasto/juoksutrikoo -yhdistelmä, pitää kohtuullisen hyvin sisällään hieman hienojakoisempaakin materiaalia, miinusta antaisin lähinnä ulkonäöllisistä seikoista.

Täällä myös yksi kohtalotoveri ilmoittautuu. Tapahtuneesta on tosin jo yli 15 vuotta aikaa ja nyt se jo naurattaa (vedet silmistä tirskuen luin Mähösenkin juttua!) mutta sillä siunaaman hetkellä ei paljon hymyilyttänyt.

Jonkinlainen vatsatauti oli päällä, ja siitä huolimatta läksin lenkille. Paluumatkalla alkoi olla aika tukala olo ja laskin mielessäni paljonko kotimatkaa jäljellä. Jossain vaiheessa piti heittää juoksu kävelyksi ettei lasti tipahtaisi tärinästä. Puoli km ennen kotia sitten ei ollut enää mitään tehtävissä, housuun tuli niin että jysähti. Oli pikkusen noloa yrittää päästä nopeesti kotiin kun tavaraa valui pitkin säärtä ja hyvää vauhtia lahkeesta ulos. Ohi ajavien autojen aikana piti yrittää kääntyä niin päin ettei vahinko paljastui ja samalla rukoilin ettei ketään tuttua tulisi vastaan ainakaan jalan tai pyörällä. Jälkeenpäin olen ihmetellyt ettei käynyt mielessä mennä puskaan, joita olisi kyllä riittänyt mainiosti olon helpottamiseksi.

Tunnustan, että roikun täällä seppolassa lauantai-iltana klo 00.47. Ja on vielä erittäin harvinainen viikonloppu, kun mies ja poika ovat maalla ja minulla ruhtinaallinen mahdollisuus nauttia yksinolosta ja hemmotella itseäni. Ja tässä tulos...säälittävää?

Ei ollenkaan, sähän olit "treffamassa kavereita" ja vaihtamassa ajatuksia. Ihan ...hmm.. normaalia elämää :lolk:

Paistelin tuossa jauhemaksapiffejä ja samalla muutaman kerran tuli siinä maistaneeksi naudan raakaa jauhemaksaa. Kerran jopa lusikallinen, ja se maistui ihan hyvältä :)

Olen myös joskus tehnyt hirvenlihasta käristystä ja syönyt raakaa ja jäistä hirvenpaistia.

Olen(ko)han aika outo(?)

Onkohan tuo raaka liha tai maksa vaarallista syödä? Ennemmin tai myöhemmin sitä kuollaan.

Olen(ko)han aika outo(?)

Onkohan tuo raaka liha tai maksa vaarallista syödä? Ennemmin tai myöhemmin sitä kuollaan.

a) Oot outo.

B) Ei kai, ellei siinä oo megamäärää bakteereja. Ja sithän se nähdään, jos lakkaat kirjoittelemasta ja oot kuollu raakaan maksaan.

P.S. Mun himo on raaka jauheliha, sitä on vaa pakko napsia paistaessa... T. Inasen outo