Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Tunnustan...

Recommended Posts

• Replies 2,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kollina. Oliskos ollut joskus hyvin hyvin kauan sitten markka-aikana.    Lähdin baarista ja ostin busslilipun. Viimeiseen bussiin tietenkin.  Oli kova pakkanen ja kun pääsin lämpöiseen bussi

Jos suurilla persoonilla tarkoitetaan aikuisia ihmisiä joiden kanssa kommunikointi on pikkulapsen tasoista ja joita pitää vahtia enemmän kuin mun 2 vuotiaita kaksosia niin en jää heitä hetkeäkään kaip

Tunnustan, että minun pajatsoa tälläinen ei tyhjennä. Enemminkin rupee etomaan, kun tässä käännetään syyllisyyttä kaikkien miesten harteille, sekä samaan hengenvetoon ruvetaan takertumaan joutaviin li

Posted Images

Tunnustan, että kävin katsomassa onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Ei ollut vihreämpää, mutta syyllisyyden tunne on raskas. En suosittele.

Kerrankos sitä sattuu ja rapatessa roiskuu. Ei toinna myyä maitasa eikä vara venettä kaada.

Siinä oli aimoannos kansanviisauksia. Joten turhaa kait sitä kirvestä on kaivoon tempasta...

Tunnustan, että kävin taas aidan toisella puolella. Ihanaa oli. Kyllä nuori ruoho on paljon makeampaa kuin syksyn kellastama vanha nurmi.

Olen rakastunut taas kerran.

Heh, onpa hyvä että löytyy muitakin samanhenkisiä!

Niin minäkin kävin aidan toisella puolella ja hyvältä sekin maistui. Ihanaa oli myös täällä. Kyllä se nuori ruoho todellakin on paljon makeampaa kuin syksyn kellastama vanha nurmi.

Olen minäkin taas rakastunut. Ei voi mitään. Yritän kestää.

Yrittäkää tekin!

MITÄH? Onko olemassa toinenkin kotimainen juoksuaiheinen keskustelupalsta?

:hali_hehe:...joskus kun tuntuu, että sepon palsta ei riitä, niin on pakko käydä lenkkivihko.fi-palstalla. Mutta sitten jo onkin kiire häntä koipien välissä takaisin tutummalle viheriölle. Tällaisessa vakiintuneessa suhteessa on niin mukava olla...:goodvibes:

Tunnustan että ottaa päähän ihan sikana, tuntuu ettei mikään mene niinkuin pitäisi, eikä pääse edes lenkille purkamaan kiukkua !

Tunnustan että edes tän palstan lukeminen ei huvita, toiset ne vaan painaa...

Lupasin joskus etten kirjoita tänne ennenkuin on jotain positiivista sanottavaa, mutta kun ei nyt vaan ole.