Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Seppo

Tunnustan...

Recommended Posts

Tunnustan että juuri nyt tuntuu siltä että 9570 viestiä ja 13 vuotta on sopiva hetki lopettaa lukeminen ja kirjoittelu tämän palstan puitteissa. Alussa tämä oli itselleni tärkeä paikka ja tiedon ja motivaation lähde ja löytyipä täältä matkan varrella muutamia hienoja ihmisiäkin. Itse juokseminen ei tämän päätöksen myötä kuitenkaan lopu, se on ikuista ja toivottavasti taas myötätuulessa niin omalla kohdalla kuin laajemminkin. Joten väylillä törmätään ❤️ 

• Thanks 1
  • Sad 1

On 4.1.2019 at 10.50, perttu kirjoitti:

Tunnustan että juuri nyt tuntuu siltä että 9570 viestiä ja 13 vuotta on sopiva hetki lopettaa lukeminen ja kirjoittelu tämän palstan puitteissa. Alussa tämä oli itselleni tärkeä paikka ja tiedon ja motivaation lähde ja löytyipä täältä matkan varrella muutamia hienoja ihmisiäkin. Itse juokseminen ei tämän päätöksen myötä kuitenkaan lopu, se on ikuista ja toivottavasti taas myötätuulessa niin omalla kohdalla kuin laajemminkin. Joten väylillä törmätään ❤️ 

Elähän nyt hättäile. Pie taukoa ja palaa takas

@Reenaaja, keski-ikäisiä, -äkäisiä ja hurjia. Ja onneksi keski-ikäisyyden määritelmä on laajentunut.

Mutta asiaan, luin tänään aamuphazkalla Urheilulehteä nro 1/19, siellähän on listattuna 100 parasta suomalaisurheilijaa. Eri mieltä pitää olla esim. Eero Remeksen sijoituksesta (76.), verrattuna esim. nyrkkeilijöihin Mira Potkonen  ja Elina Gustafsson (15. ja 16.).

Tunnustan kuitenkin, että repesin nauruun, kun luin sijalle 71 sijoittuneen Helmarien toppari Anna Westerlundin ansioita. "Pallollisena taitava" räjäytti potin. Mitähän pelejä sitä on katsottu ja missä mömmöissä? Asiat toki riippuvat aina vertailukohteista. Oma määritelmäni hänelle ja itselleni on "tanakka, punakka ja hanakka". Ja anteeksi, jos joku puolestaloukkaantuu.

On 15.1.2019 at 12.12, Reenaaja kirjoitti:

1. Paavo Nurmi 2 . Lasse viren 3. Matti Nykänen 9. Hannes kolehmainen 12. Pertti karppinen - suotu  19.Gunnar Bärlund nyrkkeily 20. Ville Ritola   47. ilmari salminen juoksu...67 . Pekka vasala. 89. Juha väätäinen

..:rock: 

1. Moniottelija Lauri Törni, 2. Moniottelija Antero Rokka, 3. Ampuja Simo Häyhä, 4. Jalkapalloilija ja pikaveneilijä Algoth Niska, jne...

Unohdin täysin Elmon, joten kerron pienen tositarinan Lauri Törnistä.

Ennenkuin hän värväytyi USA:n armeijaan, hän teki mm. kirvesmiehen töitä setäni rakennusfirmassa New Yorkissa. Olen nähnyt valokuvankin, missä Lassi (kuten setä häntä kutsui) ja Kave-setä poseeraavat rakenteilla olevan talon katolla. Kyseinen vuosi oli joko 1951 tai 1952.

7 tuntia sitten, Pottonen kirjoitti:

Olen nähnyt valokuvankin, missä Lassi (kuten setä häntä kutsui) ja Kave-setä poseeraavat rakenteilla olevan talon katolla. Kyseinen vuosi oli joko 1951 tai 1952.

Etkös sinä ollut tuohon aikaan aika taitava valokuvaaja itsekin?

2 tuntia sitten, isi kirjoitti:

Etkös sinä ollut tuohon aikaan aika taitava valokuvaaja itsekin?

Olisin ollut, jos Lieksa!ssa olisi ollut kameroita.

Tunnustan, että olen pettynyt @isin reagointikykyyn. Hyvä biisi -ketjun erään kommettini vuosiluku 1928 olisi tarjonnut mahdollisuuksia vaikka mihin. Mutta kun herran aika menee jonninjoutavassa hölkkäharrastuksessa, niin tärkeät asiat jää hoitamatta.

Tunnustan myös, että olen pettynyt kun Lada-kerhon vuosikokouskutsua ei ole tullut.

• Like 1
  • Haha 1

Tunnustan että minua vituttaa uutisointi tammikuussa lumisateiden aikaan tyylillä "valkoinen kostaja".... Heinäkuussa nämä olisivat uutisia. Sitten toinen juttu vituttaa, eli kun oulussa ja helsingissa mamut teki temppujaan ei feministit metoo hengessä ole nostanut mitään mekkalaa?? Nythän olisi jumalauta sen hetki, mutta kun esimieheni tuijotti rintojani 2s liian pitkään, on hänet savustettava ulos firmasta ja mediassa nyljettävä. Onko metoo vain valkoisille tarkoitettu? Alkaa suvakkiakin pikkuhiljaa vituttaa