Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Seppo

Tunnustan...

Recommended Posts

On olemassa semmonen paikka kuin tunnustusten luola, mutta tämä on varattu ihan palstalaisten käyttöön. Onko tullu tehtyä jotain epäilyttävää tai muuta semmosta mistä ei kehtaa ihan naapurille sanoa? Pääsikö nolo tilanne yllättämään? Näitä tunnustuksia voi sanoa ihan omalla tunnuksella tai sitten ihan yleisillä juuri tätä tarkoitusta varten tehdyillä, eli:

Tunnus: tunnustan

salasana: tunnustan01

Se auttaa kun purkaa huolensa muille :heilutus

Edit: ja näillä tunnuksilla kun kirjotat muille foorumeille niin ne viestit poistetaan armottomasti

Muokattu

Minäkin tunnustan ja juomiseen liittyen. Nuorempana pyöräilyuran aikana olin Tampereella käymässä ja sovin paikallisen kaverin kanssa yhteislenkin lauantaiaamuna klo 10. Edellisilta baarissa meni pitkäksi, mutta aamulla pyörän päälle. Tunnustan sykkeiden olleen epätavallisen koekealla, eli laskuhumalassahan siellä oltiin :oops:

Lisäksi tunnustan armeija-ajoilta seuraavaa. Olin saanut viikonlopun vapaaksi ja suuntasin kohti etelää kisoihin. Lauantaina oli Keravalla kortteliajaot. Surkeassa inttikunnossa roikuin jokusen kierroksen porukan hännillä, tipuin ja keskeytin. Olin serkun luona yötä ja illalla kiinalaiseen syömään. Siitä pubiin ja ilta päättyi oksenteluun. Armeijanuorukaisella kun nousee aika helposti päähän. Kisat olis seuraavana päivänä ollu Turussa ja startti klo 13.00. Puol neljän aikaan katteli Tikkurilan keskustassa kelloa ja tuumailin, että jahhas, 9,5 tuntia starttiin. Ei paljo starttailtu ja kotiin valehdeltiin saaneemme ruokamyrkytyksen :oops: :oops:

Muuten oon aina ollu raitis ja reipas 8)

Tunnustanpa tässä tällaisenkin. Olen kokeillut Davidin hienoa mustaa toppia ja päädyin halvempaan, mutta siihen mustaan oli multa jäänyt kivat puikkodeodorantin aiheuttamat jäljet. Pistin sen vaan takaisin rekkiin. SIitä tuli niin kovat tunnontuskat, että kävin sen seuraavana päivänä ostamassa pois.

Oli talven kohokohta.60km:n laturetki,tätä oli odotettu.Innostuttiin veljen kanssa kisaa edeltävänä iltana tekeen vähän kuppia.Kyllä tuli kirottua itsemme kisa-aamuna,mutta ei muuta kun viivalle .Ensimmäisillä juottoasemilla tuli juotua reilusti lähinnä krapulan takia.Hyvin kuitenkin meni,en kuitenkaan suosittele kenellekkään! :ei noin

No tälle linjalle ku lähdettiin. Vaikka olenki joskus tästä jo maininnut. HCM:lle 2004 valmistauduin suht hyvin ja olin ollut jo kk tipatonta aikaa, kunnes viimeisellä viikolla jouduin Espooseen työhommien takia. Sepä olikin liikaa tälläiselle perämetsien kasvatille joten joka ilta piti lähteä Hkin yöelämää pällistelemään. Viimeisenä iltana tuli vielä työporukkaa kannustamaan ja tietty löysin ihteni NRJ konsertista Linnanmäeltä. Aamulla oli energia varastot ainakin täynnä. No juoksin kisan ihan mukavissa fiiliksissä mitä nyt pikkasen mahassa kouri. Aikaa meni 2.59.xx. Ja olihan se viime kesäinen(krapula) ratakymppikin sellaista mikä ei hyvälle tuntunut.

Olimme opiskelijakamujen kanssa ryyppäämässä. Oksensin liikkeellä olevasta taksista suoraan asfalttiin. Taksi säilyi puhtaana, suhari kehui. Kotiin päästyäni taistelin kirjahyllyn kanssa, kämppis auttoi laattaamaan ämpäriin ja söi samalla paahtista nälkäänsä. Seuraavana päivänä menin luennoille kuhmu otsassani ja vanhalle viinalle haisten. Siihen loppui alkoholin käyttö. Tästä on 9 vuotta.