Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Lenkkiseuraa Tampereella

Hämeen hitain
 Share

Recommended Posts

Hakusessa hidasta seuraa pitkäksi aikaa

Kateellisena olen havainnut pk-seutulaisten tekevän yhteislenkkejä, ja pari kertaa kaverin kanssa lenkkeiltyäni olen todennut, että se olisi kivaa vaihtelua.

:but: - pitäisi vain olla hidasta seuraa (pitkällä (16 km ->) lenkillä 7.30 - 8.30 km/h) ja vielä tämmöiselle keski-ikäiselle tantalle. Mä jolkottelen yleensä Itä-Tampereella, mutta koska nämä maisemat on koluttu jo aika hyvin, maisemanvaihdoskin olisi enemmän kuin toivottavaa. Tosin kaverin kanssa olisi vanhatkin maisemat varmaan erinäköisiä.

• Replies 28
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Itsekin olen aina silloin tällöin pohdiskellut, josko täkäläisiä saataisiin yhteislenkeille. Minulla juoksut ovat vaan niin epäsäännölliset ja etukäteen mahdottomat ennustaa, etten ole aloitetta rohjennut tehdä. Mutta miksipä ei. Kannattanee vaan määritellä viikonpäivä sekä lähtöaika ja -paikka, niin siitähän se lähtee. Itsekin asustelen itäpuolella, joten siltä suunnalta mikä tahansa TAYS:n ja Hervannan välillä käy. Kesällä tosin asustellaan mökillä, mutta kun koulut taas alkavat, niin juoksukin varmaan taas lähtee liikkeelle paremmin.

Itsekin olen aina silloin tällöin pohdiskellut, josko täkäläisiä saataisiin yhteislenkeille. Minulla juoksut ovat vaan niin epäsäännölliset ja etukäteen mahdottomat ennustaa, etten ole aloitetta rohjennut tehdä. Mutta miksipä ei. Kannattanee vaan määritellä viikonpäivä sekä lähtöaika ja -paikka, niin siitähän se lähtee. Itsekin asustelen itäpuolella, joten siltä suunnalta mikä tahansa TAYS:n ja Hervannan välillä käy. Kesällä tosin asustellaan mökillä, mutta kun koulut taas alkavat, niin juoksukin varmaan taas lähtee liikkeelle paremmin.

Kyllähän täällä Tampereella näitä yhteislenkkejä on eri puolella kaupunkia vaikka viikon jokaiselle päivälle. Esimerkkeinä nyt vaikka Varalan maratonklubin, Tampereen juoksijoiden ja Pyrinnön suunnistajien lenkkiporukat/testijuoksut. Kyllä niihin mukaan voi mennä, jos nyt ei ihan heti ala riitaa haastamaan :icon_rolleyes:

Kyllähän täällä Tampereella näitä yhteislenkkejä on eri puolella kaupunkia vaikka viikon jokaiselle päivälle. Esimerkkeinä nyt vaikka Varalan maratonklubin, Tampereen juoksijoiden ja Pyrinnön suunnistajien lenkkiporukat/testijuoksut. Kyllä niihin mukaan voi mennä, jos nyt ei ihan heti ala riitaa haastamaan :icon_rolleyes:

Niinpä, mutta ainahan yksi yhteislenkki lisää mahtuu :) Tampereen juoksijoiden lenkkiajat mulla onkin tiedossa, mutten vielä ole yhteenkään onnistunut pääsemään.

Jos luoja suo ja antaa minun juosta niin oikein villiinnyttyäni sattaisin minäkin lähteä kimppaan mukaan.

Asun Kalevassa ja kimppalenkeille pääsen mihin vaan, mitä likempänä sen parempi.

Tällä haavaa en kovin pitkälle tai ripeälle lenkille kehtaa lähteä, kun jalka juuri ja juuri alkaa ottamaan harjoittelua vastaan mutta 5-10km menee.

aina miesseura kelpaa.

mutta toinen asia on se, malttavatko miehet kipitellä niin - niin hiljaa.

Itse menen pitkällä tosi tosi hitaasti. Jotta varmasti pääsen perille, enkä uuvahda Kaupin metsään.

Siksi en ole oikein tohtinut tummoisten ammattilaisten sekaankan mennä, kun se vauhti on .... hidas...

mutta varrokkaas vaan pojat, kun täti reenaa enempi... niin sitten voinkin kipitellä teidän perässä... huom.. useita kilometrejä jäljessä...

hihhh.