chili80 Lähetetty 27. kesäkuuta , 2007 Share Lähetetty 27. kesäkuuta , 2007 Mulla on juoksu hieman tökkinyt viimeiset kuukaudet ja nyt aattelin, että voisin laittaa kalenteriini elo-syyskuuhun puolimaratoni, jotta olisi jokin tavoite ja sen vuoksi helpompi yrittää ahertaa lenkkiä. Osaisko joku kerto hyviä Suomessa joitakin kivoja puolimaratoneja, jotka olis elo- tai syyskuussa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
perttu Lähetetty 27. kesäkuuta , 2007 Share Lähetetty 27. kesäkuuta , 2007 Ainakin Pääkaupunkijuoksu Helsingin Keskuspuiston maisemissa on suosittu. Vähän pidempi mutta kaksin verroin nautittavampi syksyn kohokohta on tietysti Pirkan Hölkkä johon on melkein pakko mennä 7.10. ! http://www.pirkankierros.fi/indexho1.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
jemmu Lähetetty 27. kesäkuuta , 2007 Share Lähetetty 27. kesäkuuta , 2007 Itse olen menossa elokuun lopussa (25.8.) Popmaratonille Vuokattiin ja 15.9. Turkuun Ruissalojuoksuihin. Ensimmäinen vaikuttaa letkeältä tapahtumalta ja toisessa pitäisi ainakin olla maisemat kunnossa... Popmaraton Ruissalojuoksut Link to comment Share on other sites More sharing options...
duracell Lähetetty 27. kesäkuuta , 2007 Share Lähetetty 27. kesäkuuta , 2007 syyskuussa Jyväskylässä juostaan Finlandia. Tasainen, mukavaksi ja nopeaksi kehuttu reitti! Niin ja elokuun alussa (olikohan 4.8.) on Tampere-maraton jossa myös puolikas tarjolla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chili80 Lähetetty 27. kesäkuuta , 2007 Author Share Lähetetty 27. kesäkuuta , 2007 Itse olen menossa elokuun lopussa (25.8.) Popmaratonille Vuokattiin ja 15.9. Turkuun Ruissalojuoksuihin. Ensimmäinen vaikuttaa letkeältä tapahtumalta ja toisessa pitäisi ainakin olla maisemat kunnossa... Tuo Ruissalojuoksu vois olla hyvä vaihtoehto, kun olis lähellä. Täytyypi laittaa harkintaan. syyskuussa Jyväskylässä juostaan Finlandia. Tasainen, mukavaksi ja nopeaksi kehuttu reitti! Niin ja elokuun alussa (olikohan 4.8.) on Tampere-maraton jossa myös puolikas tarjolla. Finlandiaa oonkin jo miettinyt, mutta kun tuonne Jyväskylään tulee hieman matkaa eli ei oikeen ole hyvä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts