Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kuopio Maraton 1.9.2007

Recommended Posts

Eikös tänne ole lähdössä kukaan? Tämä tapahtuma ei ole kilpailukalenterissa eikä tästä kukaan ole muutenkaan mitään puhunut?

Minua kiinnostaisi tämä sekä ajankohdan että sijainnin suhteen. Puolikkaan voisi täällä juosta. Minkälainen tapahtuma? Minkälainen reitti? Ilmeisesti on aika iso tapahtuma? Kertokaapas kokemuksia, jotka olette Kuopiossa juosseet.

• Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Olen hyvin todennäköisesti tulossa juoksemaan puolimaratonin maratonvauhtisena harjoituksena. Osallistuin viime vuonna kokonaiselle ja oli ihan mukava tapahtuma, joskaan puitteet eivät ole ihan sopivat suhteessa osanottomääriin, eli tungosta riittää. Myös monin paikoin kapealla kisareitillä piisasi viime vuonna pujottelua useamman kilometrin ajaksi, kun erehdyin lähtemään liian takaa. Reitti on ihan ok, joskaan ei huippunopea.

• 2 weeks later...

:039:Olen tuota Kuopion puolikasta harkinnut, kun olis siinä vapaata. Mikkelin maratonista on silloin toivottavasti toipunut. (Mehän taidettiin juosta samassa sarjassa.) Mut mietin vielä olisko Finlandia-maraton, siis kokonainen sitten jo liian pian. Sen aion juosta 15.9. Jyväskylässä. Kun näkee miten tässä alkaa juoksut kulkea.

:039:Olen tuota Kuopion puolikasta harkinnut, kun olis siinä vapaata. Mikkelin maratonista on silloin toivottavasti toipunut. (Mehän taidettiin juosta samassa sarjassa.) Mut mietin vielä olisko Finlandia-maraton, siis kokonainen sitten jo liian pian. Sen aion juosta 15.9. Jyväskylässä. Kun näkee miten tässä alkaa juoksut kulkea.

Taidettiinpa muuten kätelläkin, anitta! Muistatkos? Eräs ihminen esitteli meidät toisillemme...

Minä juoksen seuraavan maratonin Joutsenossa syyskuun lopulla, Kuopiosta on ainakin siihen mennessä toipunut.

Meitä on anitta nyt sitten tiettävästi neljä Mikkelin naista palstalla. Kolmen kanssa olemme sopineet yhteislenkeistä syksymmällä. Lähdetkö mukaan? Laita yksityisviestiä, jos olet halukas yhteislenkkeihin!

Kiva kun tää menikin näin. Keskustelupalstan käytön harjoittelu on aika mielenkiintoista, (toivottavasti sait viestini Savotar).

Muistan kyllä kättelyn, vaikka juoksun jälkeen en ollut aivan normaalitajuntaisessa tilassa. Pää leijaili jossain euforiahuuruissa, kun maaliin olin päässyt ja ystäviä tuli onnittelemaan...olipa hauska tavata sinua, kiitos yhteisen ystävämme.