Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Waldniel


Xantia
 Share

Recommended Posts

Onko kenelläkään tietoa/kokemusta tästä saksalaisesta harjoittelussa. Miten sen oikeaoppisesti toteuttatte. Itse olen ensinmäisenä harjoitelluna maratonin jälkeen paikkoja herätellyt jotenkin tämäntyyppisesti eli jos pK alueen jakaa kahteen osaan olen nostanut sykkeen kevyesti hölkäten kakkosalueelle mistä taasen laskenut selkeästi kävellen ihan pk-alueen alas. Itselläni kuitenkaan tarkkaa tietoa ei tästä ole, pitääkö se tehdä nousevasti eli hölkkä osuudeet kasvaa lenkin aikana. Kävely-hölkkä kyllä tuntuu mielekkäältä ennen varsinaisia juoksulenkkejä eli pehmeä lasku. Muutenkin olisi kuulemma suotavaa käyttää harjoittelusta etenkin pk-kaudella koko aluetta esim matalasykkeisiä sauvakävelyjä välillä.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy