Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
miguel

3 mm märkäpuku

Recommended Posts

Vähän on varmaan haastavaa löytää sopivaa pukua joka palvelisi kaikkia em. tarkoituksia. Koiran uittoihin ja vastaavaan tri-puku voi olla vähän epämukava. Mielestäni se sopii vaan viileässä vedessä uimiseen. Esimerkiksi uimahalliolosuhteisiin se on hel****n kuuma. En lähtisi sillä keväiselle kanoottiretkelle myöskään. Kannattaisikohan hommata erillinen puku uintiin ja esim. muutaman kympin hihaton ja lyhytlahkeinen märkis muuhun harrasteluun ja askarteluun.

Vähän ohi, mutta..

Tietääkö kukaan, saako mistään enää tätänykyä vuokrattua tri-märkäpukua (tai mitään märkäpukua)? Vokant ei edes myy enää itse ja pikakyselyt parista liikkeestä tuotti vesiperän.

Ei millään raaskisi laittaa kolmeasataa pukuun, jos se innostus sitten yhden kisan jälkeen lopahtaisikin.. tai tuskin se lopahtaa, mutta kun olin budjetoinut selviäväni vuokraamisella, ei tota ylimääräistä rahhoo taida kesäksi löytyä :-(

Vähän ohi, mutta..

Tietääkö kukaan, saako mistään enää tätänykyä vuokrattua tri-märkäpukua (tai mitään märkäpukua)? Vokant ei edes myy enää itse ja pikakyselyt parista liikkeestä tuotti vesiperän.

Ei millään raaskisi laittaa kolmeasataa pukuun, jos se innostus sitten yhden kisan jälkeen lopahtaisikin.. tai tuskin se lopahtaa, mutta kun olin budjetoinut selviäväni vuokraamisella, ei tota ylimääräistä rahhoo taida kesäksi löytyä :-(

Voi pahus! Itse olen ollut aikeissa ostaa puvun. Kuka myy nyt Vokantin aiemmin myymiä asuja?

Aika nahkeaksi on mennyt. Ja se on ihan varma että BikePlanetissa kukaan ei tiedä niistä puvuista mitään (paitsi hinnan), kuten eivät tiedä pyöristäkään...

Eivät tosiaan tiedä... Itse kun siellä kävin, myyjä kertoi suoraan, että heille on pidetty vaan lyhyt opastus siitä, että mitä parempaa on kalliimmassa puvussa havempaan verrattuna. Minkäänlaista opastusta sovitukseen ei saanut eikä myyjä ollut pätkääkään kiinnostunu puvuista. Kokeilemani puku oli vähän liian pieni ja ilmeisesti seuraavaa kokoa eivät myymälään saa. Nyt onkin sitten pulmana, että ostanko vähän liian pienen puvun ja toivon itse pienentyväni vai yritän tilata isomman jostain netin kautta.

Onhan kuitenkin mahdollista osallistua kisoihin ilman pukuakin?

Tervehdys,

uutena käyttäjänä ja melkein ensikertalaisena lajissa etsiskelin tietoja ja vinkkejä, kun osui tämä threadi silmään.

Kävin itse juuri eilen ostamassa uuden blue seventyn puvun Vokantilta. Ovat kyllä luopumassa jälleenmyynnistä, mutta oli siellä vielä kasa pukuja. Erikoisesti halvinta sprint-mallia jollaisen itselleni hankin. Myyvät hyvillä alennuksilla varastoa tyhjiksi myös housuista yms.. Kannattaa varmaan soitella.

Kun olen luonteeltani pihi (ja köyhä) niin mua kiinnostaa nuo 2XU Team ja Blue seventy sprint malliston puvut jotka näyttäisi olevan hieman siedettävämmän hintaisia. Onko jollakulla noista halvemmista mallistoista kokemuksia tai tietämystä, että kannattaako investoida tuollaiseen?

Rookie

En varsinaisesti ymmärrä triathlonista mitään eikä ole vertailukohtia muihin merkkeihin ja malleihin -eli todellinen asiantuntija!:)

Mutta entisenä uimarina tuo blue seventyn sprint tuntuu oikein hyvältä, kelluttaa sopivasti, istuu hyvin päälle ja käsiäkin on helppo pyörittää. Sovitaminen oli kuitenkin must; parhaiten sopi päälle 190cm koko, kun itsellä on pituutta 178. Omalla kohdalla ei ainakaan jää tri suoritukset puvusta kiinni.