Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Hämeenlinna kaupunkimaraton

Recommended Posts

• Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tarkoitus olisi lähteä Hämeenlinnaan puolikkaalle. Mä olen myös ekasta kerrasta lähtien pitänyt tästä juoksusta ja nyt on vuorossa viides puolikas Hämeenlinnassa. Oma ennätys on juostu täällä viime kesänä ja nyt olis vakaa aikomus lähteä siitä hieman parantamaan. Saas nähdä kuinka käy, kun alkukesän kisat eivät ole sujuneet läheskään toivotulla tavalla.

Reitti on tosiaan suurimmaksi osaksi tasainen ja siten melko nopea, mutta ajankohdasta johtuen usein on ollut melkoisen lämmin sää. Huoltopisteitä on neljä kierrosta kohden, joten puolikkaalla yhteensä 6 ja maralla 12.

Puolikkaalle minäkin.

Paljonkos pitäisi puolikkaalla pyristellä jotta maratonilla (HCM) menisi

c) 3.15-3.30

Viimekesäisen tilanteen mukaan 1.37 Hämeenlinnassa takasi maran tuohon haarukkaan. :but: minä juoksenkin pelkästään pitkää hidasta lenkkiä, eli lyhyiden matkojen vauhdit omalla kohdallani nyt ovat mitä ovat.

Oon myös tulossa Hämeenlinnaan mukaan. Tulee varmaan tutustuttua hyvin huoltopisteiden antimiin kun edellisenä päivänä on Pietarsaaressa maraton. Täytyy yrittää keskittyä tankkaukseen erityisen hyvin. Rennosti n. 4 tuntiin ois tarkoitus juosta. Toivotaan sopivaa ilmaa, eli ei yli 20 astetta lämpöä. Kiitos.