Jump to content
Juoksufoorumi.fi

14.6 Torstai


Savotar
 Share

Recommended Posts

Aamulla pyörällä töihin lisälenkin kautta (mittailin tulevan pitkän pituuden) 18 km, 1:09 h.

Tälle päivälle tuli sitten lenkkeilyä työmatkapyöräilyn lisäksi: 13,7 km 1:23 (6:02 min), syke 142.

Onkin nyt aika lopettaa valittaminen ja todeta, että lähes sama lenkki meni viikko sitten 6:10 km vauhdilla, mutta syke avg oli 5 lyöntiä isompi. Siis viikossa olen saanut sykettä (kunnon nousun myötä) putoamaan 5 lyöntiä vauhdin ollessa hieman nopeampaa.

Link to comment
Share on other sites

Aamupyöräily töihin 20km. Kiitos liikennevalojen ja sateen, aikaa meni 1:06:22, keskisyke 137, maksimisyke 156, kalorit 457.

Perjantaina lepopäivä, että jaksaa Forssassa juosta.

********

Iltapäiväpyöräily kotiin, otin ajan vain Meilahdesta Tikkurilan keskustaan, joka oli noin 1:05:19. Muuten ok, mutta Tapanilan kohdalla tuli kaatosade, joka ilmeisesti sekoitti sykemittarin, kun se näytti ihan omituisia aikoja mm.sykeajan vain osalle treenistä ja maksimisykkeen peräti 210! No joo, positiivista oli, että selvisin polkemalla yhden Käpylän tappajamäistä, jossa olen aikaisempina kesinä vain kiltisti tyytynyt taluttamaan pyörää, joten ilmeisesti haponottokyky on juoksu+muitten treenien avulla parantunut. En kuitenkaan usko, että edes tämä mäki olisi nostanut sykkeen noin korkeaksi, joten jotain häikkää mittarissa nyt oli.

Link to comment
Share on other sites

Uimahallissa pitkästä aikaa pientä liikuntaa. Elikkä ensin vesijuoksua 45 min, jonka jälkeen tutustuin uimahallin saniteettitiloihin akuutin tarpeen vuoksi. Tämän jälkeen uiskentelua itselle suht reippaasti 500m (15:30), jonka jälkeen kevyemmin palautellen vielä 100 m. Elikkä numeroina sama:

Vesijuoksu 45 min

Uinti 500 m / 15:30 + palauttelu-uinti 100 m

Link to comment
Share on other sites

Uimahallissa pitkästä aikaa pientä liikuntaa. Elikkä ensin vesijuoksua 45 min, jonka jälkeen tutustuin uimahallin saniteettitiloihin akuutin tarpeen vuoksi. Tämän jälkeen uiskentelua itselle suht reippaasti 500m (15:30), jonka jälkeen kevyemmin palautellen vielä 100 m. Elikkä numeroina sama:

Vesijuoksu 45 min

Uinti 500 m / 15:30 + palauttelu-uinti 100 m

Hyttikset on olleet jo ahkeria. Piti minunkin mennä ajamaan fillaria mutta tuli sade niin jäinpä kotiin. Jos huomenna sitten...

Link to comment
Share on other sites

Ensimmäinen treeni Tukholman jälkeen. Uinti 15+15 vesijuoksu = 30 min. Päälle kylmäallasta ja vesihierontaa. Hyvältä tuntuu, joten huomenna sitten ensimmäinen lenkki. Kesäloma alkaa (4vko) ja toivottavasti ilmoja pitelis ;)

Lomalla aloittelen kilometrien kasvattelun kohti syyskuun 30 päivän Berliinin maraa. Varminta voisi olla tehdä vaikka aamusella lyhyitä palauttavia ja illalla vähän pidempiä...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy