Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Pirkan Pyöräily!

Kauppis
 Share

Recommended Posts

Tulipa sitten käytyä ekaa kertaa kokeilemassa tuota Pirkan pyöräilyä ja siellä 134 kilsan lenkkiä. Keli oli mitä mainioin, aurinko paistoi lähes koko ajan , lämmintä varmaan joku 23 astetta.

Lenkki oli tosi kiva lukuunottamatta lopun lukemattomia teidenylityksiä pyörätietä pitkin. Lenkillä oli paljon maaseutua pitkin menevää suht hyväkuntoista maantietä ja kauniita maisemia.

Aikaa tuhraantui 4.50 ja polar näytti keskisykkeeksi 133. Tankkaus tuntui onnistuneen, energiat riitti hyvin, joitakin geelejä tuli siemaistua.

Liekö muita palstaa seuraavia ollut mukana? Suosittelen muillekin, kaikin puolin ihan ok tapahtuma..

Joo kävin kiskaisemassa Pirkan Pyöräilyn. Eka isompi pyöräily tapahtuma. Hyvä meno ja kiva meininki.

Aikaa meni 4:13, eli keskari n. 32 km/h. Vauhtia oli välillä niin paljon, että pelotti... :-) Tosipyöräilijät vain suhahtivat ohitse, mutta minun tasolla olen tyytyväinen.

Rapo Lenkkivihko:n puolella.

• 2 weeks later...

Joo kävin kiskaisemassa Pirkan Pyöräilyn. Eka isompi pyöräily tapahtuma. Hyvä meno ja kiva meininki.

Aikaa meni 4:13, eli keskari n. 32 km/h. Vauhtia oli välillä niin paljon, että pelotti... :-) Tosipyöräilijät vain suhahtivat ohitse, mutta minun tasolla olen tyytyväinen.

Rapo Lenkkivihko:n puolella.

Ite ajelin tänä vuonna Yöpyöräilyssä tuon saman 134 km. Eipä mennyt Yöpyöräilyssä tänä vuonna kärki juurikaan tuota kovempaa, joten hyvin olisit pysynyt kärkiporukassa. Viime vuonna Yöpyöräilyssä oli kärkivauhti noin 35 km/h.

Pitkällä 220 km päivälenkillä ajelimme tänä vuonna kärkiporukan takana semmoista 34,8 keskaria, kärkiporukka noin 36 km/h. Olisko sitten meidän 220 km porukka ajellut vauhtia teidän ohi. Olisit hypännyt reilusti vaan porukan perään, peesissä kulkee n. 5 km/h kovempaa kuin yksin, vai oliko tuo 32 vauhti jo hyvässä porukassa aikaansaatu?