Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kotiratakakasi 27.6. Otaniemen urheilukentällä

zxcv
 Share

Recommended Posts

Jos et ole kokeillut tuota ratamatkoista ihaninta, niin olisiko jo aika? Lähde mukaan ottamaan mittaa kahdesta ratakierroksesta Otaniemen kentälle noin klo 19 keskiviikkona 27.6.

Jos mietit, että löytyykö sopivan tasoista lähtöryhmää, niin nimimerkit ovat alustavasti ainakin mukana:

JH ja Hietsu: kuuman ryhmän nimet ovat lupautuneet "juosta vain kevyen kasin" tai "ehkä vähän hölkätä". Tämä voi tarkoittaa mitä tahansa vauhtia väliltä 2:00 - 2:30. Jos pojat vain hölkkäävät kevyesti, niin tässä olisi hienoja päänahkoja tarjolla.

Yllekirjoittanut tähtää tällä hetkellä 2:40 -alitukseen, mutta toki todellinen tavoite ja taktiikka jää salaisuudeksi kisaan saakka.

Peppi vetäisi äskettäisessä vitosessaan hurjat avauskierrokset aikaan 3:30. Tämä alittuu siis varmasti, mutta miten lähelle 3 minuutin haamurajaa päästään? Vai meneekö peräti ali?

Olisi mukavaa, jos ilmoittautuisit etukäteen, niin voisi etukäteen spekuloida hieman sopivia lähtöeriä. Mutta toki voi vain ilmaantua paikalle.

• Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hullun hommaahan toi on mutta mukana ollaan melko varmasti. Jos tulen niin täysillä tottakai, tavoite 2.1x.

Himpura. Se siitä kevyestä hölkästä... Sun treenivauhteja katsellessa hiipii jo pelko puseroon. Sulla revanssihalu varmaan hillitön, joten en kait voi muuta kun tulla mukaan päänahka kainalossa :-).

Himpura. Se siitä kevyestä hölkästä... Sun treenivauhteja katsellessa hiipii jo pelko puseroon. Sulla revanssihalu varmaan hillitön, joten en kait voi muuta kun tulla mukaan päänahka kainalossa :-).

Tuskin on kovin paljon pelättävää ellet sitten meinaa juosta yhdellä jalalla. Nämä mun treenit on kuitenkin olleet vain hölkkää, ei paljon paina näissä karkeloissa. Mutta vielä on aikaa herkistellä hieman..

Peppi vetäisi äskettäisessä vitosessaan hurjat avauskierrokset aikaan 3:30. Tämä alittuu siis varmasti, mutta miten lähelle 3 minuutin haamurajaa päästään? Vai meneekö peräti ali?

Olen tulossa mukaan, jos vaan jollain konstilla pääsen/löydän Otaniemeen. Niin, että mukaan vaan muitakin tyttöjä, kun mä oon mukana niin ei ainakaan kenenkään muun tarvitse pelätä olevansa viimeinen. Mun tavoite 3.29.

Onko Endurance muuten kokoomassa jengiä?

On pm-viesteistä jotain juttua ollut, mutta saa nyt nähdä saadaanko porukaa kasaan. Viime vuonna on näemmä pm-pronssiin 4 x 1500m:llä riittänyt keskiarvoaika 4.29.

Niin ja otsikon aiheesta: taidan jättää tällä kerralla pikamatkojen rykäisyt niin kotiratakasissa kuin pm-viesteissä väliin, sillä (jos polvi suo) tarkoitukseni on startata 30.6. 24h kisaan.