Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Navitas 9.6. 2007

Recommended Posts

Hieman jää Tukholman varjoon tämä Varkaudessa järjestettävä tapahtuma. Oma tavoite on juosta puolimaraton. Sangen tuttu reitti sillä tuota Huruslahtea olen vuodesta 2003 kiertänyt varmaankin satoja kertoja.

http://www.navitasmaraton.com/

Tervehdys Kalman, eipä olla nähtykään aikoihin. Ite juoksen koko matkan, se tulee kilometriä kohden halvemmaksi, heh heh. Harmi että Tukholma sattuu päällekkäin tämän kanssa, verottanee osanottajia.

Toivottavasti Navitaksessa nähdään. Olisihan tuo ihan kiva vaihtaa ajatuksia muidenkin palstalaisten kanssa.

Navitakseen olen tulossa täältä Porvoosta. Olin puolikkaalla

viime vuonnakin, sarjassa kävelijät. Nyt kokeilen juoksemalla.

Kierros on ihan mukava, Vattuvuoren nousu tuo kivasti vaihtelua

ja hikeä lenkkiin. Positiivista myös että mennään pyöräteitä pitkin.

Tavarasäilytystä en viimevuonna löytänyt, reppu oli miesten

pukuhuoneessa kisan ajan, mitään ei kadonnut.

1.28.26 puolimaratonilla ja yleisen sarjan neljäs. Olihan mielenkiintoinen juoksu, jälleen kerran usko oli loppua jo 7km jälkeen mutta niin sitä vaan taisteltiin koko rahan edestä.

Erityisesti ylämäet tuntuivat kepeämmiltä kuin koskaan aikaisemmin, vielä kun olisi malttanut levätä riittävästi ennen kisaa olisi aikakin ollut mahdollisesti lähellä ennätystä.

Tästä on hyvä jatkaa kohti kesän puolimaratoneja.

P70 ilmeisesti keskeytti maratoninsa, hän kommentoinee tarkemmin itse juoksuaan.

P70 ilmeisesti keskeytti maratoninsa, hän kommentoinee tarkemmin itse juoksuaan.

Onnea kalman hienosta juoksusta.

Juu, paska mäihä!! Ottaa pattiin kun vuodessa olisi yli 350 muutakin päivää saada kunnon flunssa, niin just kisaviikon torstaina pukkasi hitommoisen nuhan päälle. V****TAA vieläkin. Kävin juoksemassa n. 27km todetakseni ettei maratonin suoritus siinä kunnossa ollut järkevää.

:angry::022::076:

Jos nyt jotain vitsikästä kisasta etsii, niin empähän ole ennen saapunut mara kisassa maaliin ajassa 2:44. Tällä kertaa se vain tapahtui järjestäjien toimesta pakettiautolla (ei onneksi kuitenkaan sellaisella jossa on punainen risti).

PS ei jollakin sattuisi olemaan kuvia tästä tapahtumasta??

Navitas-tapahtumaan liittyvästä pukukilpailusta Kalmanilla hyvä kuva.

Kunnon Kinkut olivat pukukilpailun voittonsa ansainneet, jaksoivat vielä

hörhelöt päällä taapertaa puolikkaan läpi.

Minulla meinasi puolikkaan toisella kierroksella taju sammua

kokonaan Vattuvuoren nousussa, piti heittää oikein kävelyksi. Pääsin kuitenkin seuraavalle juoma-asemalle jossa kumosin useamman mukillisen juomaa ja tasasin hengitystä. Siitä loppuun meni sitten taas ihan hyvin. Kokonaisuutena alitin oman tavoiteaikani.

Tuollaisessa helteessä juokseminen oli minulle uusi kokemus. Nestettä olisi

pitänyt nauttia varmaan jo ennen lähtöä reilummin ja samoin juomapisteillä

pysähtyä rauhassa nieleskelemään muutama muki.

Positiivinen fiilis jäi tälläkin kertaa Navitaksesta ja reppukin oli tallessa pukukopissa. Osanottajia taisi olla viimevuotista vähemmän, Tukholmassa

varmaan oli osa juoksijoista.

Onnea kalman hienosta juoksusta.

Juu, paska mäihä!! Ottaa pattiin kun vuodessa olisi yli 350 muutakin päivää saada kunnon flunssa, niin just kisaviikon torstaina pukkasi hitommoisen nuhan päälle. V****TAA vieläkin. Kävin juoksemassa n. 27km todetakseni ettei maratonin suoritus siinä kunnossa ollut järkevää.

:angry::022::076:

Jos nyt jotain vitsikästä kisasta etsii, niin empähän ole ennen saapunut mara kisassa maaliin ajassa 2:44. Tällä kertaa se vain tapahtui järjestäjien toimesta pakettiautolla (ei onneksi kuitenkaan sellaisella jossa on punainen risti).

PS ei jollakin sattuisi olemaan kuvia tästä tapahtumasta??

Huomasin vasta eilen että P70:stä oli koko sivun juttu Warkauden lehdessä 9.6.2007 . Näin P70 valmistautuu neljännelle maratonilleen. Kyllä mahtoi harmittaa keskeyttäminen...

Lenkkarit kohti uusia maratoneja!