Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Harjoitukset liikuntamyllyssä

Seppo
 Share

Recommended Posts

• 4 weeks later...
  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Foorumin harjoitukset Liikuntamyllyssä Aktia-cupin kanssa samalla viikolla aina tiistaisin kello 19.30 alkaen.

Aktia-cup:a juostaan Lauantaina 14.01.-06, Lauantaina 11.02.-06, Lauantaina 18.03.-06

Joudun kiireiden takia jättämään huomiset treenit väliin tällä kertaa. Pitäkää hauskaa, mutta älkää treenatko itseänne kuralle.

Aktiassa nähdään, itselläni ohjelmassa vaihtelun (ja edellisen kerran jättämien traumojen) vuoksi vuorossa vitonen.

Onkos myllyyn tulossa palstalaisia? Voisin raahautua paikalle, ja ohjelmassani on varmaan kisavauhtisia tonnin vetoja Lohjaa ajatellen. Eli siis noin 6.00/km :hämmästynyt

Leikki leikkinä, tarkoitus olisi vähän kierrättää konetta ja totutella 200m radan kiertämiseen. Kaikki iloittelu juoksun merkeissä siis sopii mulle!

• 4 weeks later...

Onko nylkkyjä tulossa illalla Myllyyn? Mä ajattelin mennä, ja ohjelmassa olisi kuukausien tauon jälkeen 1000m pätkiä (noin 3.45 vauhdilla). Ja lauantaina sitten viivalle Hakunilassa...

Onko halua lähteä ulos "lämmittelemään"? Mun puolesta voisi alottaa lämmittelyt - sisällä tai ulkona - vasta kahdeksalta, että voi tehdä treenin rauhassa.

Menin tänään vähän myöhemmin testaamaan Hännisen vinkkiä ja pätihän se. Tosin on sitä ruuhkaa kasinkin jälkeen, mutta varsinkin yhdeksää lähestyttäessä tyhjenee jo todella paljon.

Olen tulossa. Oli tarkoitus tulla jo aiemmin verryttelemään, mutta tuun kaheksaksi siihen lipunmaksuautomaatin paikkeille. Treenit ei ihan täsmää, vedän 50min reipasta, eli reilu 4min vauhtina, jos homma toimii. Mutta siinä kun nylkytän, niin puol kiekkaa kun aina lähtee perään, on passeli jänis minkä ottaa kiinni ;)

Katos, sepot olivat eilen myllyssä useamman henkilön voimalla. Mä juoksin samaan aikaan kakssatasia ja juttelinkin JH:n kanssa, mutten silti osannut ajatella, että siellä oisi ollut muitakin. Joku varmaan näkikin mun pitkän ja hitaan hahmon.

Tais olla tosiaan ruuhkaksi asti seppolaisia. Runnerikin tais vedellä köykäsiä tonneja siinä sivussa :viheltely Mukava viileä tuulenvire vaan kävi, kun ohi pyyhkäs.. Eli ainakin viis kai meitä sitte siellä oli. Minusta ne kakssatasten juoksijat eivät kyllä menneet mitenkään hitaasti.