Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Viikko 23


puujalka
 Share

Recommended Posts

Tällä viikolla ohjelmassa oli määrää + halkian hölkkä (7.8km) viikonloppuna. Miten se sitten sopii tuolle nilkalle on toinen juttu. Olen tunkenut kylmää lihakseen niin maan perkeleesti ja nyt ei enää kävellessä tunnu.

Ma: Fillari 20.1km 3.05/98. Kevyttä oli ja sen kyllä näkee sykkeissä. Huomenna jos pähkäilisi hierojan kanssa tota koipea ja yrittäisi sitten taas vähän hölkätä.

Ti: Päivällä hieronta. Illalla salaa kokeilin miltä nilkka tuntuu.. n. 5km 4.30 vauhdilla, ei tuntunut pahalta. No huomenna sen vasta näkee kun tekee pidemmän.

Ke: 8.5km 5.02/133. Hyvin kesti mutta en usko sen paranemiseen kun vasta huomisen vetoharjoituksen jälkeen.

To: 5km vr + 6x1000/2' asfaltilla. Vedot liian kovaa tietysti, ka 3.37/169, viimeinen 3.24/177. Aika rennosti meni paitsi viimeinen joka oli jo vähän puskemista. Nilkka ok.

Pe: Palauttelua 4.5km 5.56/118 + 1h uintia.

La: Herättelyä 5.5km 4.58/130. Lopussa 2x200 spurtit n. huomisen kisavauhdilla. Vieläkin tuntuu vähän torstain rietastelu. Hyvä niin.

Su: Halkian hölkkä 7.8km aikaan 27:58 (3.35/173) + 3km vr. Ihan hyvin irtosi. Taso näytti olevan aika kova, kärki meni menojaan heti ekan mutkan jälkeen.

Link to comment
Share on other sites

Ma: 2 km maravauhtista + 4*500m, 4:44/km, loppuHR 152 (82%) + vr 2.5 km. Jalat yhä kunnossa.

Ti: 1.5 km maravauhtista + 3*500m, 4:19/km, loppuHR 160 (86%) + vr 2.5 km.

Ke: 1 km maravauhtista + 2*500m, 3:59/km, loppuHR 168 (90%) + vr 2.5 km. Mitähän tekis huomenna?

To: 1*500m, 3:42/km, 168 (90%) + vr 3 km. Tankkausta +200g hh.

Pe: Tankkausta +200g hh.

La-Su: TV Reipas, Yömara, 42.2km, 3:55.02, 5:34/km, 143 (77%). t6:n mukaan tämä oli häthätää kehittävä harjoitus. No ehkä siinä onkin suuri viisaus.

Link to comment
Share on other sites

Ma: lepo

Ti: 3 km vr + 4 x 500 metriä radalla / 2 minuuttia (1.51, 1.48, 1.46, 1.37) + 5 km vr. yht. 10 km

Ke: lepo

To: lepo

Pe: 4 km 4.57/141, sisältää kilometrin vauhdilla 4.19.

La: Tukholman maraton 3.10.27, 4.30/152 (83 % maksimista), maksimi 165. Päälle kevyt hieronta jaloille.

Su: lepo (jalat suht ok, vasemman nilkan vuoksi otettava seuraavaa viikko tavallista palautteluviikkoa iisimmin)

Juoksua yhteensä 56 km

Link to comment
Share on other sites

Maratonviikko.

Ma 2km vr+ 5km reippaampaa 4:48/km , HR148 + 2km vr. Yht 45:30 , 9km , 5:03/km , HR143.

Kulkee niin hienosti että huolestuttaa jo. No kai ne jomotukset ja kurkkukivut tästä vielä tulee ja tilanne muuttuu normaaliksi maraviikoksi.

Ti tankkausta ja lepoa

Ke tankkausta ja lepoa

To kevyt lenkki muutamalla kiihdyttelyllä. 30min , 5.4km , 5:35/km , HR136.

Kuuma oli ja olo kuin porsaalla... onneksi saa lopettaa tän tankkaamisen.,,

Pe kohti Tukholmaa

La + 28C hellemaraton Tukholmassa. 1.41.59 , 5:15/km , HR159.

Lisää kuumasta reissusta tukholman ketjussa.

Su lepo

Siinäpä se. Nyt palautellaan tuosta muutama päivä.

Link to comment
Share on other sites

MA: Kävelyä 1,5 km japk/vk-juoksua 3,5 km aikaan 46.47 / avr hr 145.

TI: lepo

KE: Pk-juoksua 3,5 km aikaan 31.48 / avr hr 139.

TO: Pk-juoksua 5 km aikaan. Onnistuin hävittämään pulssimittarista treenitiedot.

PE: lepo

LA: Ostin pyörän ja kävin noin 10 km lenkillä. Keskisykkeet 160, joten aika kovaa menin.

SU: Hirvittävä krapula->lepo.

Link to comment
Share on other sites

Ma: 17 km tv-reipasta tosi kuumassa ja tuskanen oli olo...

Ti: lepo (koko päivä pihatöitä)

ke: 22 km PK rauhallista. Ei ihan niin kuuma. Mutta paikoitellen kova vastatuuli.

To: lepo

Pe: 8 km VK lenkki ennätysvauhdilla!

La: juhlia juhlia ja jalkapallon katselua

Su: 7 km PK

Kevyt viikko oli.

54 km yhteensä.

Link to comment
Share on other sites

Ma: 16.3km PK (68%)

Ti: 9.5km PK (73%)

Ke: 10.5km VK Vauhtileikittelyä (80%)

To: 9.3km PK (63%)

Pe: Lepo (Työmatkapyöräilyä 17.4km)

La: 8.7km PK (76%)

Su: 28.7km PK (68%)

Juoksua yhteensä 83km. Pyöräilyä 17.4km. Määrällisesti minulle kova viikko, taitaa olla ennätys. Mutta ihmeen normaalin tuntuinen olo kropassa. Hyvältä näyttää ja tuntuu. :smiley: Kohta alkaa keventelyt Mikkelin maratonille.

Link to comment
Share on other sites

..kohti Vantaan kisaa ensi lauantaina.

Ma n.15km juoksu, sis. 8x4min kovaa (tiukka helletreeni!)

Ti lepo

Ke Uinti (märkäpuku) hallissa, sis. 100-200-300-300-200-100 reippaammin

To Reipas yhdistelmä 40+4km pyörä-juoksu (1,19,23 / 152)

Pe järviuintia puvun kanssa n. 30min

La järviuintia puvun kanssa n. 30min , kisavauhdin haeskelua ja kamojen testailua...

Su Pitkis pyörällä, 75km / 2,16 / 130. Mahtavaa hommaa tässä kelissä!:smiley:

______________________________________

Eli kunto tuntuu olevan ihan hyvä, kun noita treeniaikoja vertailee aikaisempiin. Kun vaan pysyisi hermokontrolli päällä ensi viikon ja tietty itse tapahtuman läpi.

Ensi viikon ohjelmassa on siis lepoa ja tiistaina lyhyt treenikisa.

Link to comment
Share on other sites

Ma: -

Ti: 10,8 km, 136, 0:59:10, 5:29 min/km, 74 max%

Ke: 8,3 km, 136, 0:48:00, 5:47 min/km, 74 max%

To: 28,5 km, 125, 3:27:00, 7:16 min/km, 68 max%

Pe: -

La: -

Su. ap: 14,6 km, 148, 1:18:24, 5:22 min/km, 80 max%, kiihtyvä Pirkkolan purulla

ilta: 8,3 km, 127, 0:51:22, 6:11 min/km, 69 max%

Yhteensä: 70,5 km, 133, 7:23:56, 6:18

Link to comment
Share on other sites

MA: pyöräilyä 80 min

TI: riekkumista eli kaljoittelua terassilla

KE: sauvakävelyä 80 min

TO: riekkumassa taas tällä kertaa tyttöjen kanssa Tykkimäellä

PE: pyöräilyä 70 min

LA: pyöräilyä 80 min

SU: sauvakävelyä 70 min

Edellisten lisäksi joka päivä työmatkapyöräilyä n.40 min/pvä.

Ja liikaa riekkumista verrattuna liikuntaan ; paino nousi tällä viikolla 1 kg:n.

Oisko ollu hiukan liikaa tätä :fridge: ja tätä :icon_jook: ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy