Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kepitin jäniksen!

justus
 Share

Recommended Posts

Olettekos tehneet vastaavaa?

No hyvä on, en "kepittänyt", vaan juoksin ohi.

Eikä se ollut jänis, vaan rusakko.

Ja oikeastaan se pysähtyi radan varteen odottamaan.

Kahdeksi kierrokseksi.

Mutta olihan se hienoa, kun se juoksi edellä 150 metriä, kaarrejuoksutekniikka vähän hakusessa, kun ajautui ulkoradalle ja radalta ulos.

Mutta olipa upeaa, jänis juoksi todellakin edellä...tätä ennen nähty siili, hirvi ja kettu lenkillä. Vissiin en puuskuta niin kovaa kuin luulen.

Mutta jänö hävis!

Heh, Jänö hävis sulle, mutta hirvi kepitti kerran mun kaverin. Kerto mulle tapahtuneesta, että hirvi meni ohi lenkillä tietä myöden. Ajattelin, että aika erikoista. Kaveri vielä tarkensi, että se hirvi meni takaperin ja jätti mut ihmetteleen moista luonnonoikkua. Myöhemmin sain vielä tarkennuksen tähän asiaan, että se hirvi oli auton peräkärryssä.

• 2 weeks later...

Heh, Jänö hävis sulle, mutta hirvi kepitti kerran mun kaverin. Kerto mulle tapahtuneesta, että hirvi meni ohi lenkillä tietä myöden. Ajattelin, että aika erikoista. Kaveri vielä tarkensi, että se hirvi meni takaperin ja jätti mut ihmetteleen moista luonnonoikkua. Myöhemmin sain vielä tarkennuksen tähän asiaan, että se hirvi oli auton peräkärryssä.

Tuo oli kyllä aika hyvä:hali_hehe:! Jänikset on minunkin edellä usein mennyt, mutta hirviä ei ole näkynyt.

...nämä jänöjussit...

Jänisten parittelu saa lentokoneet myöhästelemään 18.6.2007 stt–reuters

Italian Milanon lentokentän liikenne on myöhästellyt, koska parittelevat jänikset tukkivat kiitoradat.

Lentokoneiden lisäksi jänisten suuri määrä häiritsee kentän tutka- ja sensorijärjestelmiä.

Niinpä Milanon lentokentälle pestattiin 200 vapaaehtoisen joukko, joka ajoi viheltämällä pilleihin jänöjusseja pyydysverkkoihin. Kiinni saatiin 57 jänistä ja neljä kaniinia, jotka kuljetettiin jatkamaan puuhiaan lähiseudun metsään.