Jump to content
Juoksufoorumi.fi

2.6. lauantai


innokas
 Share

Recommended Posts

Nyt on sykkeet jo vähän sinnepäin, mutta polven kipuilu jatkuu...ja vaikuttais syyllinenkin löytyvän - sisempi reisilihas on kireähkö...ja lisäksi lonkassa vanha vaiva hiukan on palannut. Nyt alkaa tehovenyttely viikon ajaksi...ja buranakuuri jatkuu sekä kylmähoito. Tiistain hieronta tulee enemmän kuin tarpeeseen. Katotaan mihin nämä riittää sitten. Kuntoon olen jo jokseenkin tyytyväinen, vaikkei ihan parhaassa terässä ollakaan. Nyt jalat kuntoon.

6.260 / 41:14 / 6:35 min/km / avg. 141

Link to comment
Share on other sites

En olis ikinä uskonut että 3,5 kilometrin matkaan voi mennä aikaa 1 h 18 min!!!

Eli toka kertaa elämäni aikana suunnistamassa. Oikein oma kartta toki vielä opettaja mukana. Tuli vaan valittua aika huono kuntosuunnistustapahtuma kun maasto oli ihan helvatun ryteikköistä ja semmosta hakkuualuetta ja kalliota vuoronperään ja yks suokin piti ylittää kahteen kertaan ja kastella jalkansa. Lisäksi polvi tykkäs oikein helekatin hyvää tuosta maastosta...että, että voi olla että huominen kisa jää juoksematta. :fighting0056:

Link to comment
Share on other sites

73mins, 12,5 kms, av hr 134, max hr 154, pace avg 05:42, 891 kcals

+20 astetta, aurinkoista. Samin kanssa tuli vedettyä tuota Meilahden pururataa epämääräinen määrä ympäri (olisko ollut 6 x?). Juoksu oli jotenkin tahmeata, sykkeet jotakuinkin ok, väliin tuli tehtyä muutamia kevyitä vetoja. Eilen illalla kolotti vasenta reittä, aamulla oli kantapäät jotenkin jumissa, keskivarvas on edelleen vähän kipee, fiilis vähän sellainen että taidan lopettaa maratonharjoittelun ja siirtyä vaikka keilaamaan...:undecided: :undecided: Hirveen pitkältä matkalta se 42,195km nyt tuntuu. Mitenhän viikon kuluttua käy...Näihin aikoihin ollaan jo startattu.:pics2:

Nyt vaan rennosti viikolla pari tosi kevyttä harjoitetta, tankkausta, henkistä valmentautumista ja voitokkaan ennätysajan unelmointia ja maramatkan visualisointia! :hali_knuffl_rein:

Link to comment
Share on other sites

Eilen illalla kolotti vasenta reittä, aamulla oli kantapäät jotenkin jumissa, keskivarvas on edelleen vähän kipee, fiilis vähän sellainen että taidan lopettaa maratonharjoittelun ja siirtyä vaikka keilaamaan...:undecided: :undecided:

Et muuten ole lopettamassa, ensi viikolla rukataan enkat uuteen uskoon.

Itse kävin nykäisemässä vähän vajaan 9 kilometrin PK-lenkin, mukavasti tuntuu juoksu kulkevan. ensi viikolla tähän aikaan alkaa olla jo puolikas taivallettu, saa nähdä miten kulkee. Nyt on ainakin hyvä fiilis, nyt ruokaa naamariin ja kohta stadikalle huutamaan Serbia nurin! :026:

Link to comment
Share on other sites

Tulosvetovinkkaus: Päättyy 3-2, tänään tulee maaleja.

Mut ne serbit pitää munistaan kiinni ja laulaa "molitva" ja pesee sit kuitenkin suomalaiset 4-1. Käy kuin euroviisuissa. Maaleja tulee mutta väärään suuntaan. Ei siinä auta muuta kuin hoilata "jättäkää miut rauhaan, mie tahon kottiin!"

Link to comment
Share on other sites

Mut ne serbit pitää munistaan kiinni ja laulaa "molitva" ja pesee sit kuitenkin suomalaiset 4-1. Käy kuin euroviisuissa. Maaleja tulee mutta väärään suuntaan. Ei siinä auta muuta kuin hoilata "jättäkää miut rauhaan, mie tahon kottiin!"

Jatketaan harjoituspäiväkirjan späämmäämistä ja todetaan Suomen voittavan tänään luvuin 2-1.

Link to comment
Share on other sites

Sarjassamme "paska lenkki, mutta tulipahan tehtyä" oli tän päiväinen lenkki. Ainoa hyvä puoli oli se, että en jättänyt lenkkiä kesken ja keskisyke pysyi kävelypätkien ansiosta suhteellisen alhaisena. Jos tuollaisia lenkkejä rupeaa tulemaan liikaa, parasta vissiin pistää vähäksi aikaa lenkkarit nurkkaan.

Hölkkä-kävelyä 17,61 km aikaan 2.25,58 kaloreita kului 2037 ja keskisyke 155

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy