Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Runners World -lehti

tikari
 Share

Recommended Posts

• 2 months later...

Eilenpä kolahti postiluukusta juoksu/hiihto lehti ja en kyllä sellaista ole tilannut niin onko tämä nyt jatkumo runnersille, joka jäi sille tielleen viime vuonna.

Oli ainakin teemoiltaan aika samanhenkinen lehti mitä runners. Eipä sillä niin väliä mistä lehti tupsahti mutta olisi nyt ihan kiva tietää onko joku salatilannut mulle jotain vai saako sittenkin runnersin maksetusta tilauksesta vielä jotain lehteä..?

Eilenpä kolahti postiluukusta juoksu/hiihto lehti ja en kyllä sellaista ole tilannut niin onko tämä nyt jatkumo runnersille, joka jäi sille tielleen viime vuonna.

Tulihan tuo uusi juoksu/hiihto-lehti minullekkin tilaamatta. Taisi tulla kaikille vanhan Runners Worldin tilaajille??? Onhan tämä jonkinlainen jatko kuopatulle Runners Worldille. Ainakin ulkoasultaan melko samanoloinen. Hemmilän Jari tämänkin lehden päätoimittajana ja ainakin tässä ekassa numerossa suurin osa jutuista on Jarin käsialaa.

Joo mulle tuli kanssa tuo kyseinen lehti. Itselläni jäi pari maksettua lehteä tulematta viimevuodelta. Tosin minulle tulee myös juoksija joka on kyllä ihan kurko. Mut täytyy sanoa että ei tuo juoksu/hiihtolehti huonolta näyttänyt... Ja sellainen tunne tuli kuin Runnerssia lukisi niin oli saman tyylinen... Ja onhan se hienoa jos saa rahoilleen vastinetta...