Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sipoon Susihölkkä 3.6

Recommended Posts

• Replies 30
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Trooppinen kesäilma toi muassaan pienimuotisen flunssan. Päästään siis oikiasti jännittämään, miten sunnuntain suhteen käy..

Keskiviikko ja torstai tuli levättyä tyystin ja olin jo jättämässä tätä väliin. Eilinen kokeilulenkki meni kuitenkin hyvin, vaikka hiukan nuhaista tämä olo onkin. Näillä näkymin tullaan viivalle ja toivotaan, ettei keli kovin kuuma ole. Treffejä Seppolaisten kesken jossain esim 11.30?

Terveiset Sipoon Susi-hölkästä!

Ihka ensimmäiseksi täytyy sanoa, että Seppolaiset putsasivat palkintopöydän Sipoossa!

Paikalla olivat minä, Niilos, Mensonge, Asphalt, Mosku ja nähtiin myös pyörällä katsojan roolissa ollut Junnu.

Eli Mensonge oli puolikkaalla toinen, Mosku voitti naisten 10,55 km ja Karppa miesten saman matkan ja minä olin isojen tyttöjen 10,55 km kakkonen. Ainut, joka täpärästi jäi palkintosijoilta oli Niilos, vaikka tekikin hienon uuden ennätyksensä puolikkaalla eli 1.27.07.

Oma juoksu oli alusta asti tuskien taivalta ja mielessä kävikin kolmen kilometrin kohdalla keskeyttää. Jaloissa oli semmonen jumitus, ettei meinannu juoksemisesta tulla mitään. Moskun kyydistä putosin heti ensimmäisen kilometrin jälkeen. (Mosku tunsi lähdön hetkellä olonsi niin nuorekkaaksi, että päätti mennä yleisten tyttöjen sarjaan). Kolmen ja neljän kilometrin kohdalla ollut 700 metrin ylämäki vissiin auttoi ja venytti jalkojen lihaksia sen verran, että päätin sittenkin hölköttää maaliin. Seitsemän kilometrin kohdalta sitten aloin vähän kiihdyttää vauhtia ja 9 ja 10 välin tulinkin sitten ku tuulispää ja ohittelin siinä neljä viisi puolikasta juoksevaa miesosanottajaa. Kympin väliaika oli 50.07. ja maalissa kello näytti just sopivasti tavoiteaikaani 52.30. Hyvältä tuntui, varsinkin tuo että pystyi lopussa kiristämään sen verran ettei mennyt aivan pipariksi koko juoksu.

Harmittamaan jäi vaan Niiloksen puolesta toi hänen palkintosijalta täpärästi tippuminen.

Kiva oli nähdä taas Seppolaisia. Ja tosi kiva erityisesti Moskua, jonka tunnistin (vaikka ihmettelinkin, että miten pohjoispohjanmaan tyttö täällä kaukana tekee) ja menin reippaasti moikkaamaan ja samalla vein esittäytymään muillle seppolaisille. Kiva!

Tästä on hyvä jatkaa kesälomaa ja lähteä reissaamaan Alpeille ja Italiaan!

Päätän raporttini tähän.