Jump to content
Juoksufoorumi.fi

26.5 Lauantai

Savotar
 Share

Recommended Posts

Klo 06.00 starttasin pitkälle lenkille. Juoksin 25.2km vesisateessa. Juoksu tuntui tosi kepeälle eikä jalatkaan ehtineet väsyä. Jäi sellainen olo, että olisi ollut ihanaa juosta vielä vaikka toinen lenkki:) Tästä on mukava aloittaa päivän askareet ja ensi yöksi sitten valvomaan töihin.

Kepeitä kilometreja kaikille palstalaisille, jotka tänään juoksevat puolikkaita tai kokonaisia! Vaikka sataa, siellä on ihanan lämmin ja happirikas ilma.

Klo 06.00 starttasin pitkälle lenkille. Juoksin 25.2km vesisateessa. Juoksu tuntui tosi kepeälle eikä jalatkaan ehtineet väsyä. Jäi sellainen olo, että olisi ollut ihanaa juosta vielä vaikka toinen lenkki:) Tästä on mukava aloittaa päivän askareet ja ensi yöksi sitten valvomaan töihin.

Kepeitä kilometreja kaikille palstalaisille, jotka tänään juoksevat puolikkaita tai kokonaisia! Vaikka sataa, siellä on ihanan lämmin ja happirikas ilma.

Juu, kevyt sade vaan raikastaa ja virkistää huimiin suorituksiin! Mutta tänään on lepopäivä - huomenna sitten sitä pitkää....

Oli tosiaan hieno aamu. Minä lähdin vasta klo 08.15. nykyisin niin harvinaiselle aamulenkille. Tosi hienoa kun oli lämmin ilma ja sade juuri loppunut, ei paljon parempi voisi juoksukeli olla. Vedin n.16km/80min. Ei ole jalat palautunut viime lauantain maratonista, mutta hyvältä tuntui juosta.

Pitkästa aikaa kirjoitan tähän ketjuun. Minähän olen viime ajat pääasiassa viime aikoina käynyt kuntosalilla jotta paikat vastaisuudessa kestäisivät paremmin -juoksua vasta tapaillaan- ja ei siinä ole yleensä juuri mitään raportoitavaa kun se on aika puisevaa puuhaa lenkkeilyyn verrattuna. No: Kuntosali sijaitsee matkan päässä ja ajan sinne autolla. Autossa huomasin että olen ihan poikki viikon treeneistä ja pitkään noiduin että kroppaa pitää kuunnella paremmin vastaisuudessa (kun en tietenkään viitsinyt kääntyä takaisin kotiin). Vielä salilla mietin jos vain polkisin kuntopyörää palauttavana. Vaan mitä vielä: Painot alkoivatkin nousta todella hyvin lopputloksena paras treeni pitkään aikaan! Näinkin voi käydä.

Mateleva 3h pitkis keskisykkeillä 139, joka oli hitusen koholla eilisistä kesäjuhlista. Mutta kuka nyt jättäisi näkemättä Hanoi Rocksin ja itse Ändin :035::happy0167: Matkaa tuli taitettua 27,6km ja loppumatkalla jutusteltiin tovi Peksun kanssa. Loppu Illan kruunaa lämmin sauna ja auringon lasku ja tietenkin :washing: Ai niin se piti vielä lisätä, et joku terrorisoi mun toisen energia juomapullon malmin kentän telineillä. P***leen nulikat! No onneks meni vaan 2,5dl hukkaan, mut silti se ei ollut kivaa.