Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Palstalaisten muut lajit

stuta
 Share

Recommended Posts

Varmaan aika moni palstalainen harrastaa muitakin lajeja kuin juoksemista. Olisi kiva tietää muidenkin seuroista niin voisi tulla ehkä kesälomalla vaikka katsomaan ja kannustamaan jokunen peli tai kisa jos sattuu matkan varrelle. Minulla on ollut tapana käydä katsomassa työreissuilla tai lomalla alasarjojen otteluita eri paikkakunnilla olisihan se kiva olla jonkun puolella.

Itse puffaan tässä samalla oman futisjoukkueen ehkä kaikkien aikojen kovinta koitosta kun meidän III divarin futisjengi Blue Eyes Team saa Suomen Cupissa vastaansa ihan oikean divarijengin eli Jipon Joensuusta. Peli pelataan huomenna tiistaina 22.5.2007 Hippoksen nurmikentällä kello 19.00 alkaen. Paikalle on vapaa pääsy ja vapaaehtoinen käsiohjelma (=kannatusmaksu) on hinnaltaan huikeat 2 euroa. On se kiva kun 16 vuoden tahkoamisen jälkeen tällä alkaa ansaitsemaankin :thumbsup:.

Veikkaan, että pääsen pelaamaan vajaa puoli tuntia lopusta ellei ongelmat pahene huomiseen mennessä. Olen se kentän pitkätukkaisin (ja vanhin), ilmeisesti pelinumero on 10.

Tsemppiä peliin Stuta! Mukavia noi koitokset nimijengejä vastaan. Itselläni on telakalla toi futis ainakin tämän kauden,mutta kentän reunalla kannustan kavereita siltikin(eilen viimeksi)..KKI-45 SMkisat olisivat olleet tarjolla tänä vuonna Maarianhaminassa,mutta olen (toivottavasti) samaan aikaan kiertämässä Paloheinässä Masua, kun pojat potkivat palloa/tai saunovat. Kaikkea ei voi saada sano mummokin ku posti toi vain alaosan uusista proteeseista....Jengin nimi on PPV ja Helsingin piiri kyseessä

• 3 months later...

Lentopalloa on tullut pelattua/pelailtua viimeiset 23 vuotta. Talvisin hiihtely keihtoo kuin myös kesäisin melonta.

Arkielämän reaaliteetit on nykyisin tosin pakottanut valitsemaan tarkemmin harrastukset, joten juokseminen on jäänyt.

Ai että mitä ne reaaliteetit sitten oikein on?? no lasenhoitoa yms kotihommia jne jne

Arkielämän reaaliteetit on nykyisin tosin pakottanut valitsemaan tarkemmin harrastukset, joten juokseminen on jäänyt.

Ai että mitä ne reaaliteetit sitten oikein on?? no lasenhoitoa yms kotihommia jne jne

Täsmälleen samoista syystä on minulla taasen juoksun osuus kasvanut melkoisesti. Siinä kun aikaa ei kulu siirtymisiin ja valmisteluihin. Jää tehokasta treeniaikaa kaikista eniten.

Jos aikaa olisi, olisi suunnistus ehdoton ykkösjuttu, nyt se on vain satunnaista herkkua.

• 1 month later...

Jaa että muita lajeja.

Kesällä fillaria maantietä ja maastoa. Melontaa kajakilla. Rullaluistelua ja rullahiihtoa tosinaan jopa putkessa suksitaan kesälläkin. Surffailua ja vesihiihtoa.

Talvella hiihtoa perinteistä ja vapaata no menee alamäkikin. Retkiluistelu on kiva rentoutus laji. Sitte tietty aina juoksuu välii. Ai nii salilla käydään kans. Mitähän unohtu. Kai noi sunnistusjutut menee juoksu piikkii.