Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Selvästi tuttuja...

Pipsa
 Share

Recommended Posts

ehkä myös humalassa. (Olipa hauska juttu :102: )

Kun lukee tätä palstaa huomaa, että osa porukasta tuntee toisensa hyvin. Tietysti kun tähän hommaan jää koukkuun ja notkuu täällä määrittelemättömän ajan, alkaa muodustua jonkinlainen mielikuva henkilöstä nimimerkin takana. Mutta osa täällä on selvästi "ihan oikeesti" tuttuja keskenään. Oletteko te tutustuneet toisiinne juoksutapahtumissa jonkinmoisen "Seppoilun" merkeissä (esim. kokoontumiset tunnuksen luo tms.)? Vai olitteko jo muutenkin tuttuja ja tämä on hyvä foorumi vaihtaa kuulumisia? Kiva olisi kuulla näistä teidän tutustumisista.

Olen tutustunut aika moniin seppolaisiin juoksutapahtumien ja pikkujoulun merkeissä ja on tullut muutamien kanssa käytyä mm. yhteislenkillä. Kaikkia tapaamiani foorumilaisia en tosin välttämättä heti osaa yhditää nimimerkkiin... hyvänä esimerkkinä Hiekkaharjun kisasta oli Madass -nähty edellisen kerran vissiin 30/30 tapahtumassa (?).

Tunnen "ihan oikeasti" vain kolme palstalaista, jotka asuvat samalla paikkakunnalla. Näistä kahteen olen tutustunut tämän palstan kautta, yksi on ennestään tuttu. Kaikki muut kaverit ovat "kirjekavereita", joiden kanssa on tullut kirjoiteltua ja vaihdettua ajatuksia yhteisestä harrastuksesta. Samantasoisten kanssa tulee kirjoiteltua enemmän:) Toistaiseksi ei ole ollut rohkeutta mennä tapaamisiin, vaikka mukavaahan se olisi tutustua näihin ihmisiin, joista osan on jo jotenkin oppinut tuntemaan nimimerkin takana.

Joka tapahtumassa näkee uutta porukkaa, ja sitten jo aikaisemminkin tavattuja!

Tänään esim. näin ja olin jutulla ainakin Toh:n , Landorin, rtk:n, HäHi:n, Ricardon ja Markon kanssa. (toivottavasti tuli kaikki...)

Se on aina toinen hieno juttu itse kisan lisäksi.

Ja onhan täällä osa porukkaa jotka on roikkuneet mukana sieltä Rw:n edesmenneeltä foorumillta ja ties sitäkin ennen. Kyllähän näitä tyyppejä pitää hyvinä kavereinaan vaikka ei ole naamaa ikinä nähnytkään!

Olen tutustunut aika moniin seppolaisiin juoksutapahtumien ja pikkujoulun merkeissä ja on tullut muutamien kanssa käytyä mm. yhteislenkillä. Kaikkia tapaamiani foorumilaisia en tosin välttämättä heti osaa yhditää nimimerkkiin... hyvänä esimerkkinä Hiekkaharjun kisasta oli Madass -nähty edellisen kerran vissiin 30/30 tapahtumassa (?).

Ohimennen ollaan nähty HCM:ssä ja Vantaan marallakin, mutta nää isommat tapahtumat on siitä tylsiä, ettei oikein ehdi tutustua keheenkään, kun on niin pilvin pimein porukkaa.

Pienemmissä tapahtumissa on kiva, kun lähes kaikki on jonkun tason sepottajia, ja tarttee vaan kysyä/arvata nickki.

Ööh...tunnen varmaankin ulkonäöltä muutamia kymmeniä palstalaisia. Tutustuttu ollaan, vaikka täältä (pk- seudulta katsottuna) kaukaa olenkin - yhteisten tapaamisten kautta kun rohkeesti vaan olen lähtenyt mukaan.

Eli HCM:n tapaaminen ja sen jälkeen 10/37 km huollossa olin ja seuraavaksi taisivat olla pikkuiset joulut ja sen jälkeen oli risteilyä ja loppu taitaakin olla ihan seppolahistoriaa.

Tuo (paljon parjattu, hih) gabbly sätti on muuten oiva tapa tutustua lähemmin. Sieltä olen saanut monta tavallaan siis tuttua, vaikka osaa en ole edes koskaan nähnyt ja heidän kanssaan on kiva vaihtaa kuulumisia ihan henkilökohtaisellakin tasolla. En nyt uskalla puhua muiden suilla, mutta omasta mielestäni sinne olisi tervetullutta kaikki uusikin väki.

PS. Joggerin kanssa vaan ei olla vielä(kään) onnistuttu näkemään...

Ööh...tunnen varmaankin ulkonäöltä muutamia kymmeniä palstalaisia. Tutustuttu ollaan, vaikka täältä (pk- seudulta katsottuna) kaukaa olenkin - yhteisten tapaamisten kautta kun rohkeesti vaan olen lähtenyt mukaan.

Eli HCM:n tapaaminen ja sen jälkeen 10/37 km huollossa olin ja seuraavaksi taisivat olla pikkuiset joulut ja sen jälkeen oli risteilyä ja loppu taitaakin olla ihan seppolahistoriaa.

Tuo (paljon parjattu, hih) gabbly sätti on muuten oiva tapa tutustua lähemmin. Sieltä olen saanut monta tavallaan siis tuttua, vaikka osaa en ole edes koskaan nähnyt ja heidän kanssaan on kiva vaihtaa kuulumisia ihan henkilökohtaisellakin tasolla. En nyt uskalla puhua muiden suilla, mutta omasta mielestäni sinne olisi tervetullutta kaikki uusikin väki.

PS. Joggerin kanssa vaan ei olla vielä(kään) onnistuttu näkemään...

Sinne gabblyyn (www.gabbly.com/seponkotisivut) ei vaan niin helposti löydä. Kuningatar Skytä en ole tosiaankaan onnistunut tapaamaan, kun hää ei koskaa käy siellä missä mää käyn ja mää en koskaan käy siellä missä hää käy.

Sinne gabblyyn (www.gabbly.com/seponkotisivut) ei vaan niin helposti löydä. Kuningatar Skytä en ole tosiaankaan onnistunut tapaamaan, kun hää ei koskaa käy siellä missä mää käyn ja mää en koskaan käy siellä missä hää käy.

No ei helposti löydä ei kun tuossakaan ei ollut täydellistä osoitetta, kokeilkaas tätä:

http://www.gabbly.com/http://www.seponkotisivut.com/vb/index.php

Oletteko te tutustuneet toisiinne juoksutapahtumissa jonkinmoisen "Seppoilun" merkeissä (esim. kokoontumiset tunnuksen luo tms.)?

Jep, juoksutapahtumien ja yhteistreenien yhteydessä on tullut nähtyä pitkälti toistasataa seppolaista, joista aika monen kanssa on vaihtanut ainakin sanan tai kaksi.

Esimerkiksi tässä ketjussa tähän mennessä kirjoittaneista "livetuttuja" ovat kaikki muut paitsi Pipsa ja Savotar.

Niin ja tuttuja on tullut myös siksi, että palsta edesauttoi erään uuden juoksuseuran perustamista. Suuri osa seuran jäsenistä myös palstailee.

Vain muutaman palstalaisen olen jotenkuten tuntenut ennen sepottelun alkamista.

No ei toimi ainakaan minun IE 7.0:ssa

Pääset kun valitset ensin selaimella seponkotisivut ja sen jälkeen kirjoitat osoitekentässä tuon www.gabbly.com/ osoitteen eteen.

Aika kiinnostavaa. Käytän Firefoxia Mac-ympäristössä. Kun kirjoitan www.gabbly.com/seponkotisivut löydän suoraan Sepon kotisivujen livechattinäkymään, joka avautuu ikkunana selaimen oikeaan yläkulmaan ja Sepon kotisivujen viestinäkymän tulee siihen vierelle. IE:ssä näemmä nuokin asiat on osattu monimutkaistaa....Toisaalta, jos käytän Safari-selainta, niin skandikirjaimet jostain syystä sekoavat gabblyn chatissa.