Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Joulua ja uuttavuotta

yksvesku
 Share

Recommended Posts

• Replies 41
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hyvää joulua minunkin puolesta kaikille. Niin ja vammatonta uutta vuotta.

Itse jäin juuri 2 viikon jouluvapaille ja aion nautti elämästä. Työasioita en aio päästää hetkeksikään mieleen. Keskityn pipareihin, tunnelmaan ja rentoutumiseen ja hiihtelyyn.

Täällä käy valtava kuhina, kuten voitte arvatakin. Kirjeet pukille on jo kirjoitettu ja nyt sitten hädissään tehdään vaihtokauppoja: "en haluakaan sitä star wars legoja vaan niitä toisia ja se robottikin unohtui listasta.."

Kiitos kaikille menneestä vuodesta ja hyvistä vinkeistä. Tämän palstan ansioita on kyllä se, että epämääräisestä harhailusta tien poskessa on tullut tavoitteellista toimintaa. Kun löytyi tämä palsta, tuntui kuin taivas olisi auennut. Tietoa tulvi joka ketjusta ja kaikki oli aivan uutta. Ensimäiset päiväthän menikin, että rullailin palstaa eestaas ja ahmin tietoa juoksusta.

Toivottavasti saamme ensi kesänä kaikkien kohdalla sitten noukkia hedelmät tänä talvena tehdystä työstä.

Lämpimin ajatuksin palstalaisia kohtaan kurppa

Jep Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta täältäkin kaikille.

Itse lähden Joulun ja uudenvuoden viettoon Lappiin, joten foorumia ei vähään aikaan tule seurattua.

Mulla tilanne on toivottavasti päinvastainen, on ollut niin kiirettä tässä joulukuulla ettei ole ehtinyt paljon palstaakaan lukea(edes töissä!), mutta ehkä nyt joulunaikana ehtii lukea lukemattomat lukemattomat viestit.

Erittäin hyvää ja rauhallista joulua kaikille palstalaisille ja reipasta sekä tavoitteellista uutta vuotta!!!

Joulu vietetään kaksisteen ukon kanssa kotona, otetaan ovikellosta patteri irti, kännykät kiinni ja pötkötetään peiton alla suklaata syöden ja kirjoja lukien. Minä käyn välillä vähän lenkillä :smiley ja sieltä sitten taas syömään... :ruokaa NAM!!! (Eikä mitään toivookaan ylimääräisistä jouluvapaista)