Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Pääkaupunkiseudulla potkupalloa pimuille

unaz
 Share

Recommended Posts

Tämmöinen on tulossa syksyllä: www.unelmacuppi.fi

No, minä ajattelin että sinnepä mennään ja kesällä reenataan ja ei tarvitse osata ja fiilispohjalta ja silleen, mutta minun ystävättäreni ovat enimmäkseen keski-ikäistyviä akanlotjakkeita jotka eivät rupee HIKOILEMAAN. Ja niinpä meillä on tällä hetkellä kasassa neljän hengen joukkue ja ainakin yksi me tarvittais vielä.

Eli: sinä, nainen, Helsingistä tai jostain läheltä, tule meidän kanssa pelaamaan potkupalloa! Jos olit maailman huonoin koululiikunnassa, se ei haittaa. Jos pelisilmä on puusilmä, sekään ei haittaa. Kyllin en voi korostaa sitä että EI TARVITSE OSATA. Minä haluan vaan hengästyä ja pitää hauskaa ja saada juoksun oheen jotain hauskaa harjoitetta missä saa kimpassa koheltaa ja tehdä vaikka vihaamiani vatsalihasliikkeitä yhdessä kiroillen ja semmosta.

Meidän joukkueen nimi on Pimpstenin Posse (syistä joihin en nyt tässä ehdi puuttumaan) ja me ollaan tosi mukavia. Me ei todellakaan olla mitään sporttihirviöitä, meistä kukaan ei osaa pelata yhtään mutta hauskaa aiotaan pitää.

Laita vaikka yksityisviestiä, jos innostuit!

• 10 months later...

Nostetaanpas tätä kevään kunniaksi:

Pimpstenin Possen jalkapallojaosto toivottaa lämpimästi uudet pelaajat tervetulleiksi! Tänä vuonna emme osallistu Unelmacuppiin, vaan treenaamme iloksemme ja pelaamme harjoituspelejä aina kun kynnelle kykenemme.

Jos kiinnostaa, ota yhteyttä pimpsteninposse(at)gmail.com .

• 1 year later...

Ja taas on kevät ja taas ilmoitellaan täälläkin, että Pimpstenin Posse toivottaa edelleen uusia pelaajia tervetulleeksi joukkoonsa. Ja ei, me ei edelleenkään osata pelata. Että rohkeasti mukaan vaan!

Kiinnostuneita pyydetään lähettämään sähköpostia pimpsteninposse(at)gmail.com .