Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Recommended Posts

• Replies 2,5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Thx @Pottonen!  Hieno tunnelmapala sunnuntaiaamuun.   Omppu Oinosen (liekö sama henkilö kuin @Pottonen itse) kanavaa tullut kuunneltua, kiitos jo aiemmasta vinkistä. Todella taitavaa kitaran

Muistanko oikein, että sinä kävit kävit joskus nuorena poikana Sibeliuksen live-keikallakin? 

Posted Images

Ei tarvitse kun avatariani katsoa, niin tietää mikä suhteeni Ralf und Florianin on...Minimum-Maximum live DVD tulisi olla joka kodissa heti saatavilla...ja muistan vielä tänäkin päivänä mistä ne löysin: Rockradiosta!

Harmi ettei DVD ole täällä kotosalla. Musiikki on tullut kuunneltua, ja varsin letkeiksi robotit intoutuvat!

BBC teki muutama vuosi sitten dokkarin (löytynee tietenkin verkosta) josta näkyy miten ne ITSE on lavan takana ohjaamassa omaa robottiaan kun niiden aika on lavalla! Eli ne ei liikukaan ennalta ohjelmoidulla tavalla, kuten olin luullut. Ja muistan hyvin elävästi sen surun minkä tunsin jäähallissa kun Florian-robotin vasen käsi ei toiminutkaan. Ehkä just vähän tähän tapaan on tarkoituskin reagoida- Kraftwerkin eetos lienee just näin.

Kevät on klassikko. Muuten en niin...se eka (kai ne teki kaksi??) oli todella heikko. Muistaakseni oli kappale nimeltä "Hani mä en haluu" jne? Ja, Herra, ei CD riitä, pitää oikeasti olla DVD: Kraftwerk jos joku on Wagneriaanista Gesamtkunstia.

juu, sekin hankitaan. Olen enemmän livekeikka-/kuuntelumiehiä. Rokkistarojen katselu ruudulta ei ole iso juttu. Vähän sama, kun joku kertoisi, mitä biisissä/kirjassa tapahtuu. Ei ole sama...

Silti, joskus voin olla eri mieltä myös itseni kanssa:

Robert Palmer:

ZZ TOP:

Ja sama genre jatkuu. Tämän biisin tv-sarjaa töllöteltiin junnuna ennen BB-juttuja.

Yksinkertaisia ihmisiä ja kuusi hiuslenkkiä.

http://www.youtube.com/watch?v=9HcyS8DZOyw

Tuohon aikaan kaikki kaverit harrastivat pianon soittoa ja tottahan toki nuotit hankittiin tähänkin biisiin... tuli ihan lapsuus mieleen. Piano on edelleen olemassa, mutta nuotteja ei. Eikä taitaisi taittua soittokaan enää...

Suuri KIITOS nostalgisesta biisistä, Herra47!

Neil Young, hammondin kanssa. Like a hurricane:

http://www.youtube.com/watch?v=YJ2EaekSKo4

Elokuussa jäähallissa oltiin Pirttihirmun kanssa molemmat ekaa kertaa Niilon konsertissa. Parasta oli se, että mies oli erittäin kovassa iskussa, ääni täysin 100% tallella myös, ja varsinkin sähköosaton vedot oli jopa yliampuvan kovia. Yhtä biisiä ei settiin kuulunut, ja se oli mulle pettymys. Olen sitä mieltä että näillä periferiakeikoilla Neil saisi tarjoilla palvojilleen tämänkin (Se kaikkein tärkein, Hard off gold tuli kyllä):

http://www.youtube.com/watch?v=wzcH87Yxjok

Elokuussa jäähallissa oltiin Pirttihirmun kanssa molemmat ekaa kertaa Niilon konsertissa. Parasta oli se, että mies oli erittäin kovassa iskussa, ääni täysin 100% tallella myös, ja varsinkin sähköosaton vedot oli jopa yliampuvan kovia. Yhtä biisiä ei settiin kuulunut, ja se oli mulle pettymys. Olen sitä mieltä että näillä periferiakeikoilla Neil saisi tarjoilla palvojilleen tämänkin (Se kaikkein tärkein, Hard off gold tuli kyllä):

http://www.youtube.com/watch?v=wzcH87Yxjok

juu, siellä olin minäkin frouwan kanssa. Hyvä keikka, ei liikaa sirkustemppuja ja räjähteitä.